7 Skvělých způsobů, jak pečovat o zdraví jater při snídani


7 Skvělých způsobů, jak pečovat o zdraví jater při snídani

Představte si minutu z vašeho játra. Jedná se o největší tělo v těle, které váží od 2,4 do 3 kg. Obsahuje asi 13% celkového množství krve v těle a má více než 500 funkcí.

Ale co děláte denně pro péči o toto důležité tělo?

Pokud jste měl někdy onemocnění jater, pak víte, jak to ovlivňuje kvalitu života. Únava, špatné trávení, slabost, žloutenka, bolest břicha, zadržování tekutin a podobně.

Jsme vedeni vnějším světem. Tlak a úzkost v životním prostředí mají jen malý vliv na naše tělo, zejména na orgány, které často vnímáme jako splatné.

Nabízíme něco jednoduchého, zdravého a opravdu zajímavého: pečujte o zdraví jater při snídani. To umožní, aby tento nádherný životně důležitý orgán začal den v nejlepším způsobem.

Budeme to vysvětlovat víc.

1. Káva pro játra? Ano, prosím.

Je to pravda. Pokud jste někdy přemýšleli, jestli je káva dobrá pro játra, odpověď je ano.

Podle studie provedené vysokoškolskými vědci v Edinburghu a v Southamptonu v roce 2015 dvě šálky kávy denně sníží riziko onemocnění jater.

  • Díky antioxidantům káva redukuje množství enzymu GGTP v krvi. Tento enzym je biomarker používaný k detekci cirhózy.
  • Snižuje také špatný cholesterol a bojuje proti zánětu jaterních buněk.

Káva chrání zdraví jater.

Nicméně, neměl byste zneužívat to. Šálky v dopoledních hodinách jsou dostatečné, aby vás probudily a optimalizovaly játra po celý den.

2. Česnek na snídani

Často mluvíme na našich webových stránkách o výhodách používání česneku na prázdný žaludek. Pokud se chcete postarat o zdraví jater, nezapomínejte na tento zdravý zvyk. To je pro vás velmi dobré.

  • Díky sloučeninám obsahujícím síru pomáhá česnek tělu zbavit toxinů.
  • Česnek obsahuje velké množství alicykene a selenu - dvě přírodní sloučeniny, které bojují proti zánětu a stimulují přirozenou detoxikaci a metabolické procesy.

3. Toast s olivovým olejem

Toast s olivovým olejem - toto jídlo je chutné, zdravé a velmi obyčejné mezi obyvateli pobřeží Středozemního moře.

  • Vezměte celozrnný chléb, jako je žito a pečte podle vašeho vkusu.
  • Posypeme trochou olivového oleje a užívat si. Vaše játra budou děkuji za mastné kyseliny, včetně kyseliny olejové , která pomáhá snižovat hladinu „špatného“ cholesterolu, a zvyšují tepny.
  • Není pochyb o tom, nejúčinnější látky v olivovém oleji - hydrofilní extrakt, který je ideální pro hojení a regeneraci jaterních buněk.

4. Vyberte grapefruit červený grapefruit. Obsahují většinu lykopenu - pigmentu karotenoidů antioxidant silnější než vitamíny A a C, které jsou také přítomny v ovoci.

grapefruit vám pomůže zbavit se toxinů a dokonce obnovit zanícené jaterní buňky pomocí mastných kyselin. Děj se flavonoidy zvané narynhenin.

5. Ovesné z ztučnění jater

onemocnění Ovesné - druh obilí, které by měly vždy snídaní. Je velmi výživný a má očistný účinek. Prostřednictvím aminokyselin pomáhá stimulovat tvorbu lecitinu v játrech.

  • Lecitin - je neuvěřitelné organické hmoty, který pomáhá očistit tělo toxinů.
  • Oves reguluje hladinu cukru v krvi a poskytuje velké množství rostlinných bílkovin, které jsou velmi zdravé játra. 6. Avocado

Doporučená dal půl avokádo na krajíci žitného chleba. To je nejen chutné, ale také velmi užitečné.

  • Avokádo jsou bohaté na beta-sitosterol - sloučeniny rostlinného, ​​který pomáhá snižovat cholesterol.
  • Avokádo obsahují zdravé mono-tuky, které pomáhají snižovat záněty a zlepšují trávení.
  • Nezapomeňte, že tento lahodný ovoce obsahuje vysoké množství glutathionu - další látky, které jsou dobré pro játra. 7. Jablka

Jíst, jak se vám líbí: sláma, nakrájíme na plátky s trochou medu a skořice, které s ořechy a hnědým cukrem nebo odděleně.

Vyberte, že se vám líbí nejvíce, protože všichni zdravá játra vzhledem k vysoké koncentraci antioxidantů a pektinu.

Všechny výrobky na tomto seznamu vám pomůže postarat se o játrech, počínaje snídaní.

Nezapomeňte kombinovat tyto zdravé potraviny s proteinem - vejce, kuřat secundines prsu další.

nejen dobré jídlo, ale také vyváženou stravu a vyvarovat se tuků a kalorií ve zpracovaných potravin a cukr.

Je třeba pokusit tyto tipy do praxe v zájmu svého zdraví!


6 Cvičení, které pomáhají při bolestech krku

6 Cvičení, které pomáhají při bolestech krku

Měl jste někdy takovou těžkou bolest v krku, že jste byli nuceni chodit jako robot na několik hodin? Bolest na krku je poměrně rozšířeným jevem . Důvodem je, že během dne vykonáváme spoustu akcí, během kterých svaly na krku neustále podporují naši hlavu. V tomto článku se dozvíte o řadu cvičení, které pomohou snížit nepříjemnou bolest, která se vyskytuje v této oblasti těla.

(Užitečné návyky)

Přestat kouřit 3 jednoduché recepty na pomoc zdržet kouření návyky

Přestat kouřit 3 jednoduché recepty na pomoc zdržet kouření návyky

Užitečné Jedním z největších problémů, kterým čelí lidé, kteří se snaží přestat kouřit, to začít den bez cigarety na první pokušení. těla, zejména mozku, tak zvyklí, že nikotin v případě nedostatku tohoto toxickou reagující řady příznaků známých jako vysazení. Je důležité si uvědomit, že pokud jde o odvykání kouření, ne každý bude moci používat stejné strategie.

(Užitečné návyky)