6 Zvyky, které způsobují zánět břišní dutiny


6 Zvyky, které způsobují zánět břišní dutiny

Přírodní produkty Mnoho lidí věří, že jediným důvodem, proč nafouklé nahromadění břišní tuk je způsobeno podvýživou a nedostatkem pohybu.

Ačkoli je pravda, že lokalizovaný tuk může být jedním z hlavních problémů, existují další faktory, které ovlivňují velikost břicha.

Přílišný příjem soli například způsobuje, že kapalina se hromadí v tkáních, což zvyšuje přirozenou zánětlivou odezvu těla.

Něco podobného by se mohlo stát, pokud máte nesnášenlivost na některé potraviny, které způsobují zažívací potíže a další problémy v zažívacím traktu.

Jako výsledekmůžete vypadat a cítit se těžší než obvykle, a to může být velmi nepříjemné.

Proto je důležité vědět, jaké návyky mohou způsobit zánět břišní dutiny a zjistit, jak se tomu můžete vyhnout, takže se jí znovu nestaráte.

Další informace!

1. Spotřeba mléčných výrobků

Spotřeba mléka a mléčných výrobků je jednou z nejčastějších příčin zánětu břišní dutiny.

To je způsobeno nesnášenlivostí laktózy, přírodního cukru, který zůstává v tlustém střevě, pokud vaše tělo nevytváří enzymy, které obvykle umožňují jeho trávení.

Slabé absorpční hladiny vedou k tvorbě plynů ve střevě, bolesti břicha, průjem a dokonce problémy s zácpou.

Přečtěte si: 8 nejlepších prostředků pro zanášení

Jak můžete zabránit tomu?

  • Aby nedošlo ke kontaktu se zánětem při použití mléčných výrobků, je nejlepší, že je možné je nahradit zdravými alternativami, jako je rostlinné mléko.
  • Můžete také vybrat zeleninu, která je bohatá na vápník, abyste získali požadovanou denní dávku tohoto minerálu. 2. Akvizice

Food příliš rychle příliš rychle jíst ani žvýkat jídlo důkladně - to může způsobit podráždění žaludku tím, že velké množství vzduchu do žaludku.

Ačkoli si to nemusíte všimnout během jídla, ale když se vezmete ve spěchu, přehnete vzduch a vede to na opuch břicha.

Jak se tomu můžete vyhnout?

  • Naplánujte čas, nejméně 20 minut, pro každé jídlo denně. Je důležité, abyste nechali dostatek času, abyste pomalu jedli a žvýkali dobře.
  • Vyvarujte se rozptýlení při jídle, takže se nemusíte polykat potravu uvažoval před důkladně žvýkat to.

3. Spotřeba příliš mnoho soli

příjmu Nadměrné sodného je hlavní příčinou retence tekutin, vysoký krevní tlak a celkový zánět v tělesných tkáních.

I když je nesporné, že se sůl přidává velkou chuť na nádobí, příliš mnoho z nich v těle mohou mít škodlivé vedlejší účinky a vést k vážným poruchám.

Jako spotřebitel je důležité si uvědomit, že příjem soli není omezen na ten, který jsme přidali do naší potravy - také již ve zpracovaných potravinách.

Jak to můžeš předejít?

  • Vyměňte vyčištěnou sůl mořskou solí nebo himalájskou solí.
  • Můžete si také vybrat zdravé alternativní koření, jako je oregano, pepř, tymián a další.
  • Nezapomeňte zkontrolovat štítky na výrobcích, které kupujete, jak sledovat, kolik sodíku budete konzumovat.

4. Pokud gum Žvýkačka každý den, může to být důvodem, proč máte problémy s dosažením ploché břicho. Když se žvýkat žvýkačku, vzduch vstupuje do těla a může zvýšit nadýmání.

Jak se tomu vyvarujete?

  • Pokud se žvýkat žvýkačku se zbavit stresu nebo úzkosti, snaží se, aby občerstvení ovoce a zeleniny, aby jej nahradit.

Chcete vědět více? Viz: Jak používat zázvor v boji proti břišní tuk

5. Použití sycených nápojů

Většina kampaní donutily veřejnost k přesvědčení, že sodovky a limonády, je skvělý způsob, jak uhasit žízeň v horkém dni.

ale odborníci v oblasti veřejného zdraví říkají, že nejsou tou nejlepší volbou, protože neobsahují žádné podstatné živiny, a dokonce z syntetických látek, které mohou být zdraví škodlivé.

Jejich vysoký obsah cukru, přičemž karbonizace a umělých sladidel může vyvolat reakce v trávicím traktu a zvýšit zánět v břiše. Takže

bubliny pocit, že se vám to líbí opravdu některé ze svých otoky a těžkosti.

Jak se tomu můžete vyhnout?

  • Místo trávit peníze na tyto nápoje, zkuste přírodní ovocné šťávy, ochucené vody a čaje doma.
  • Nezapomeňte, že aby se předešlo dehydrataci, byste měli vypít dva litry vody denně.

6. přeskakování jídel nebo pít příliš malé množství

přeskočit jídla nebo zmenšit velikost porcí pod doporučenou - žádný způsob, jak ušetřit kalorie a hubnout.

I když lidé dlouho myslel, že to velmi dobrá volba pro hubnutí Ukázalo se, že to může vést k relapsu a další problémy.

jíst méně než pětkrát za den - tak, aby trávení obtížné pro vaše tělo. budete cítit hlad, a všimněte si, zvýšené hromadění břišního tuku.

Jak je překonat?

  • Využijte rozumné porce hlavních jídel a naplánovat menu, které obsahuje pět jídel.

Pokud se zánět v břiše pokračuje po pokusu výše uvedených metod, poradit se s lékařem, aby zjistili, co způsobuje nepohodlí.


Domácí prostředky z tmavých kruhů pod očima

Domácí prostředky z tmavých kruhů pod očima

Tmavé kruhy, které se tvoří kolem očí ovlivňují vzhled velkého počtu mužů a žen po celém světě. Jsou také nazývány pytle, ale vznikají kvůli produkci melaninu v nadměrných množstvích. Navíc kapiláry expandují pod povrch pokožky. Většina případů je způsobena dědičností, ale tmavé kruhy lze také získat z důvodu nedostatku spánku, kouření cigaret, kontaminace a mnoha dalších faktorů.

(Lidových opravné)

6 Skvělé způsoby, jak používat jedlou sodu

6 Skvělé způsoby, jak používat jedlou sodu

Natural znamená vodu obohacenou kyslíkem, jablečný ocet, strava soda a kokosový olej jsou nástroje, které mohou být použity v různých způsobů, jak díky své univerzálnosti, nízkým dopadem na životní prostředí a dostupnost. Dnes se zaměříme na potravinové sody. To je to, co najdete na pultech v téměř každé kuchyni po celém světě.

(Lidových opravné)