6 Návyků, které způsobují bolesti krku


6 Návyků, které způsobují bolesti krku

Bolest krku postihuje přibližně 67% populace. Jste mezi nimi? Víte, jaké zvyky mohou způsobit toto? Co můžete udělat, abyste zastavili tento nepříjemný pocit?

Bolest v krku zpravidla způsobuje aktivitu, která vyžaduje opakované pohyby nebo prodloužené špatné držení těla.

To může vést k napětí, traumatické pojivové tkáni nebo spasmům ve svalech krku.

Většinou jsou to návyky, které způsobují bolesti krku. Možná jste o nich nikdy nepomysleli, nebo víte, že jsou škodlivé pro vaše zdraví, ale nikdy jste je nekonečnali s bolestem krku.

Dnes vám o nich povíme. Venujte pozornost a proveďte potřebné změny, abyste měli příjemnější a příjemnější život.

Pasivní životní styl

Nedostatek fyzické aktivity je škodlivý pro celé tělo.

Nedostatek tělesné aktivity je jedním z návyků, které mohou poškodit váš krk, protože zasahuje do metabolismudisku, která vyžaduje pohyb udržovat potřebnou rovnováhu buněk.

Jelikož struktura páteře umožňuje pohybovat se lehce, když to neděláte, vede to ke zranění. Výsledkem je bolest podél páteře, která je obzvláště nebezpečná v oblasti krku.

Způsob, jak tomu zabránit - pohyb. Vhodné pro všechny fyzické aktivity: pěší

  • běh plavání tanec

jógy Jen nezapomeňte nedělat vše na maximum od samého začátku. Pokud nejste trénovaní a najednou začnete velmi náročný postup, může to nejen poškodit krk, ale i kolena a páteř.

Máte špatnou pozici

Bolest krku postihuje mnoho lidí a váš počítač může být součástí problému. Často pracovní židle nepodporují přirozenou křivku páteře.

Vzhledem k nedostatečné podpoře dolní části zad a nedostatečné podpory rukou, lidé, kteří pracují na počítačích, se často musí naklonit přes stůl.

Tento zvyk je škodlivý pro krk, protože vytváří zkreslení ve tvaru "C" v páteři. Výsledkem je tlak na krk a bederní sakrální disk.

V ideálním případě potřebujete pracovní prostor, který je ergonomicky přizpůsoben Vašemu držení těla a nebude mít negativní vliv na vaše zdraví. Také se můžete pokusit nastavit budík na každých 30-40 minut, aby vám připomněl změnit pozici.

To bude:

  • průtok krve zlepší oběh

páteře se uvolnit vaše pozice je závislá na dalších faktorech. Například nevhodné boty a těžké tašky nebo předměty mohou také přispět ke špatnému držení těla.

Pamatujte si, že byste nikdy neměli nést více než 10% tělesné hmotnosti. I když je někdy obtížné se tomu vyhnout, pamatujte na to. To platí zejména pro děti, které často do školy přenášejí velmi těžké batohy.Kouříte

Toto je třetí zvyk, který způsobuje bolesti krku. Rakovina plic a cukrovka jsou již spojeny s kouřením. Nyní můžete do seznamu přidat chronickou bolesti krku.

Kouření způsobuje dehydrataci zadních disků

, což urychluje proces degenerace. To může vést k diskování kýly nebo komprese, která způsobuje porušení normální činnosti páteře.Tento špatný zvyk vede také k zablokování krevních cév. To je problém, protože do páteře a disků vstupuje méně kyslíku.

Jste závislá na smartphonu?

Zprávy nejen načíst prsty. Pokaždé, když se podíváte dolů na používání telefonu,

zatěžujete svaly na krku. Představte si golfovou kouli, která leží na stánku. Vaše hlava váží asi 4,5 kg, což znamená, že je zapotřebí velkého úsilí, aby se tento míč držel na stánku.

časový limit obrazovky zvednout telefon k úrovni očí - tyto dvě řešení tohoto problému. Jste

zneužívání alkoholu není divu, že když spíte v neobvyklé situaci, můžete pociťovat bolest krku další den. To se může stát čas od času, a faktem je, že je pravděpodobnější, když konzumujete alkohol. To je důvod,

:

lidé mají tendenci ke změně jejich postavení několikrát během noci, ale když jste pod vlivem alkoholu, obvykle pohybují méně, když spí. To znamená, že vaše tělo může spolknout v nepříjemné poloze, která způsobuje krční napětí po dlouhou dobu. Chcete-li tomu zabránit, omezíte spotřebu alkoholu.

Pokud je to vůbec možné, vyvarujte se alkoholických nápojů. Jste

špatnou matraci nebo polštář

Dalším faktorem, který může způsobit bolest krku - příliš mnoho polštáře nebo polštáře, které jsou příliš měkké. To ovlivňuje způsob, jak je vaše hlava vyrovnána se zády, což vede k napjatému krku.

Měkké matrace - další chyba, protože vytváří tlakové body na páteři. Velmi těžké také nepomůže, protože vaše páteř má vlastní ohyby, které by měly odpovídat matraci.

nejlepší volba - firma matrace

ergonomické polštáře jsou navrženy tak, aby se vaše hlavu v souladu s páteří. Vyhýbejte se návykům, které vám bolely krk.

Přesně jste identifikovali své zlé návyky? Je čas je změnit a nakonec si krk odpočinout.


Jak vybavit obydlí o pravidlech feng shui

Jak vybavit obydlí o pravidlech feng shui

Zajímavá fakta Náš stánek, hraje důležitou roli v našem životě. Pouze v našem domově se můžeme cítit pohodlně a v naprosté bezpečí a sdílet radostné chvíle s našimi rodinami. Ale pro nás to byl dobrý ve svých domovech, potřebujeme, aby ji udrželi čisté a harmonie. Proto se chceme podělit o užitečné tipy pro budování domu.

(Zajímavosti)

Některé vzdychy znamenají mnohem víc než polibek

Některé vzdychy znamenají mnohem víc než polibek

ŘEkněme, že vzdych jsou odpovědi na to, co cítíme ve vzduchu. Mnoho povzdechů obsahuje víc lásky než jakýkoli polibek. Co je za těmito bukolickými frázemi? Překvapivě svět emocí, včetně literatury a populární psychologie, vytvořil velmi romantický obraz povzdechů. Vzdychá - to je o trochu víc než úleva, když uvolníme hrozivý stres.

(Zajímavosti)