6 Návyky, které poškozují játra


6 Návyky, které poškozují játra

užitečné návyky Jak to můžete vědět, zda péče o vaše játra? Někdy děláme malé chyby vedou životní styl a mají návyky, které nejsou velmi dobře vliv na naše zdraví a tělo obecně.

Játra - je jedním z nejdůležitějších smyslových orgánů těla: Je filtruje toxiny, produkuje žluč, přeměňuje sacharidy, bílkoviny, minerály a vitamíny ... Proč ne naučit, jak se starat o to lepší?

Co může poškodit játra?

Nemůžete nikdy vědět příliš mnoho o tomto tématu. Játra jsou velmi důležité tělo v těle. funkce, že vykonává nezbytný pro zdravotní, protože někdy i malá chyba může vést k důsledkům, které okamžitě všimnete. Například, kdo netrpěl malým zánětem?

Pokud máte onemocnění jater , pak mu musíte věnovat velkou pozornost. Samozřejmě, víte, jak ji léčit, a to, co strava by měla býtnásledoval jak uvolnit játra v případě, že hromadění toxinů nebo tuků, které jsou téměř vždy přináší její nemoci. Co kdybyste uvažovali, jaká je poškození jater? Podívejme se. 1.

vysoký cholesterol cholesterolu - druh tuku, který syntetizuje játra a obvykle se používá jako energie na mnoha buňkách. To je a zůstává hlavním prvkem mnoha částí těla. Ale být rovnováha, protože

cholesterol, které nepoužívají, byste měli odebrat, protože pak játradostane nadlysho pro.hladiny cholesterolu zvyšují nad rámec očekávaných přínosů pro játra nakonec způsobí určité nemoci. Například dysstrofie tukové jater je dobře známa. Jedná se o jednu z nejčastějších onemocnění na světě, podle Světové zdravotnické organizace (WHO).

Proto musíme používat méně červeného masa, potraviny s nadměrným obsahem tuku, cukru, žloutků, sůl ...

výrobků a nahradit je zeleninou, vlákniny, celozrnných výrobků. 2. Do postele pozdě a vzbudit se pozdě

Překvapuješ? S největší pravděpodobností. Když jste byli mladí, rodiče vždycky říkali, že museli spát brzo spát. Je to zvyk, který často ignorujeme, když vyrůstáme právě tak nebo prostřednictvím závazku. Zapomínáme:

tělo je uspořádáno tak, že v určitých dobách v noci provádí detoxifikační procesy. Například detoxikaci lymfatického systému provádí jako první. Přibližně v dvanáctý a ve dvě hodiny játra dělá sami. Tyto procesy jsou prováděny správně, jen když jste v hlubokém spánku. Pokud

často porušují tyto přírodní cykly v těle, nakonec se budete cítit sami. Snažte se držet plánu, stejně jako je to možné, a především, že je nezbytné upravit spánek. 3. Nedostatek

ranní močení Tato skutečnost bezpochyby překvapí. Ale existují lidé, kteří probudit ve spěchu a odejít z domu bez snídaně nebo pití kávy v práci, a když oni dělali jejich případ, připomínají, že musíte navštívit toaletu. Jedná se o nebezpečný zvyk.

Po ignorovat nutkání na močení mohou nejen poškodit játra, ale i ledviny. Nedělejte to! 4. Nejezte snídaně

Když se vzbudíte, zdroje glukózy je velmi nízká. Tento stav má vliv na játra a brání ji, aby získali moc plnit své základní funkce. Existuje mnoho lidí, kteří nejedí snídani, jak zhubnout (což je velká chyba), nebo prostřednictvím ranním shonu ignorují snídani.

Nevynechávejte snídani, nezapomeňte na tuto velmi důležitou součást jídla: tělu, jater a mozku.

Tyto subjekty musí mít určité množství energie, jak začít den. 5. Špatná strava

Někdy je to z důvodu nedostatku času, hodně práce a úsilí. Je snazší se uchýlit k fast food, protože je to jednoduché potěšení, které šetří čas. Ale v dlouhodobém horizontu bude zdraví zlepší. A jednoho dne, tam bude nevyhnutelné: nemoc.

Játra jsou velmi citlivé na špatné stravovací návyky, kombinace sodíku, kalorií, cukru a soli ... To vše bude zvyšovat krevní tlak, cholesterol, způsobují tuku v játrech.

jaterní dysfunkce je výsledkem špatné výživy kvůli vysokému obsahu tuku a škodlivé prvky, které tvoří její nemocné, čímž se cítíte špatně. Pamatuj. 6. Alkohol

Všichni víme, že.

Žádný prvek je ještě škodlivější pro játra než alkohol . Je obtížné zvládnout, to bolí a dává ji plnit své základní funkce. To vše dává chemickou rovnováhu, zničí buňky a způsobuje ztukovatění jater, hepatitida, cirhóza ... Nicméně ,

sklenička vína jednou denně - to je doporučená dávka pro zdravé lidi . A pamatujte, že to by nemělo překročit, protože alkohol je vždy nebezpečné.Pomocí těchto jednoduchých tipů pro zlepšení vašeho života. Není těžké vůbec! Vaše tělo bude určitě ocení to. Postarat se o vaše játra, váš život!


Metody ke zlepšení držení těla zvyky

Metody ke zlepšení držení těla zvyky

Užitečné, když budeš sedět celé hodiny každý den u počítače, nebo stojí v práci, páteř nemůže správně vyrovnán. Správné držení těla je životně důležité pro celkové zdraví a vyhnout se bolestí zad, což je dnes velmi běžné. V dnešním článku budeme sdílet některé z nejlepších technik pro dosažení správného držení těla.

(Užitečné návyky)

7 Skvělých způsobů, jak pečovat o zdraví jater při snídani

7 Skvělých způsobů, jak pečovat o zdraví jater při snídani

Představte si minutu z vašeho játra. Jedná se o největší tělo v těle, které váží od 2,4 do 3 kg. Obsahuje asi 13% celkového množství krve v těle a má více než 500 funkcí. Ale co děláte denně pro péči o toto důležité tělo? Pokud jste měl někdy onemocnění jater, pak víte, jak to ovlivňuje kvalitu života.

(Užitečné návyky)