6 Cvičení vypálit břišní tuk doma


6 Cvičení vypálit břišní tuk doma

hubnutí Většina lidí ví, že břišní tukobtížné odstranit, a to vyžaduje hodně úsilí.

Bohužel, břicho se snadno objeví přebytečný tuk, který se hromadí v důsledku sedavého životního stylu a špatných stravovacích návyků.

Protože každý chce vypadat zdravě a štíhle, existuje mnoho různých způsobů, jak můžete zhubnout na požadovanou váhu.

Nicméně, mnoho lidí nemůže udělat žaludek plochý, protože to vyžaduje trochu víc než dobrá strava a krémy pro hubnutí. Fyzické cvičení jsou nezbytné.

Tento zvyk je klíčovým faktorem nejen pro spalování více kalorií, ale také pro uvedení tónu a posilování svalů v této oblasti.

Všichni jsme slyšeli výmluvy na nedostatek času jít do posilovny, takže tentokrát jsme chtěli sdílet šest nejlepších cvičení pro spalování břišní tuk, co můžete dělat doma.

1. Twisting

Zkroutit tón břišních svalů a zápasit s tukovými ložisky kolem pasu.

Pokyny

  • Lehněte si na záda na podložce a ohnout kolena.
  • Položte ruce za hlavu a zvedněte tělo o 40 ° od podlahy a ovládejte své dýchání.
  • Proveďte 20-30 opakování bez zastavení. Relaxujte 30 sekund a pokračujte. Kompletní 3 přístupy.
  • Když máte pocit, že potřebujete více odporu, zvyšte počet přístupů k pěti.

2. Cvičení pro šikmé břišní svaly

Tyto cviky jsou skvělé pro spalování tuku v břišní dutině. Jsou testem vaší síly a potřebují více koncentrace.

Pokyny

  • Nakloňte se na stranu, vytáhněte nohy.
  • Položte jednu ruku na podlahu a ohněte druhou a vytvořte trojúhelník s hlavou.
  • Zvedněte se a snažte se dotýkat pasu loktem.
  • Proveďte 8-30 opakování, po dobu 30 vteřin odpočívejte.
  • Proveďte 3 přístupy.
  • Otočte a opakujte z druhé strany.

3. Planck

Planck je cvičení odporu, které přitahuje prakticky všechny svaly v těle.

Pokud se vše dělá správně, toto cvičení posiluje dolní část zad, hýždí, nohy a žaludek.

Pokyny

  • Položte lícem dolů na podložku, položte předloktí na podlahu a zvedněte tělo od špičky.
  • Tvé záda by měla být rovná, ramena nad lokty a hýždě mírně zvednuty.
  • Držte tuto pozici po dobu 30-40 sekund, odpočiňte a opakujte třikrát.
  • Zkuste tyto cvičení denně, postupně prodloužíte trvání na 1-2 minuty.

4. Foot ups

Toto cvičení se zaměřuje na břicho, nohy a hýždě. Zkuste to uklidnit a postupně zvýšit intenzitu.

Pokyny

  • Nakloňte se k levé straně, držte předloktí hlavy a ohněte kolena pod úhlem 90 °.
  • Pečlivě zvedněte pravou nohu, aby nedošlo k nadměrnému protažení.
  • Bez snížení nohy nechte stehno několik sekund na podlaze.
  • Proveďte 12 opakování a pak jděte na druhou stranu.

5. "V" zkroucení

Toto je jedna z mnoha změn zvratů. Toto zajímavé cvičení otestuje vaši rovnováhu a fyzickou sílu.

Pokyny

  • Posaďte se na podlahu a natáhněte ruce po stranách. Zvedněte nohy, narovnávejte tělo a opřete se dozadu.
  • Vaše tělo zapíše písmeno "V", proto musíte prodloužit paže dopředu, abyste udrželi rovnováhu.
  • Ohnout lokty pod úhlem 90 ° a začít se pohybovat rukama vpřed a vzad, snaží se udržet pozici.
  • Zkuste to udělat alespoň po dobu 40-60 sekund.

6. Classic Twisting

Classic Twisting je skvělý způsob, jak pracovat v žaludku. vedou k tónu, posilují svaly a snižují pas.

Pokyny

  • položte na rohož, ohýbejte kolena a položte ruce za hlavu.
  • Bez zvedání nohou nebo hýždí zvedněte tělo, jako byste se chtěli dotýkat kolen.
  • Proveďte 20 opakování, odpočiňte a proveďte 3 přístupy.

Nezapomeňte, že neexistují úžasné návyky spalovat břišní tuk. Tento cíl vyžaduje oběti, disciplínu a odhodlání.

Udělej to!


Jak zhubnout s chlebem

Jak zhubnout s chlebem

Hubnutí specialistů na výživu objevili něco opravdu zajímavého: můžete jíst chléb a hubnout ve stejnou dobu, ale je důležité, aby se ve vaší stravě je nejužitečnější druh chleba. Chcete vědět, co to je? Vysvětlíme níže. Jak může chleba pomoci zhubnout? Felix Gomez Hillamon Arrabal - odborný lékař vnitřního lékařství a odborník na výživu v nemocnici Marbella (Malaga, Španělsko).

(Ztráta váhy)

Zdravé tuky, to je nemožné získat zpět

Zdravé tuky, to je nemožné získat zpět

Hubnutí Při výběru zdravou a nízkokalorickou dietu, většina lidí předpokládá, typické chyby, zcela eliminovat ze svého jídelníčku, protože tuk je široce věřil, že všechny tuky přispívají nastavit nadváhy. Samozřejmě, že nikdo nepopírá, že většina tuku skutečně negativně ovlivnit tělo, a jejich spotřebu ve velkém množství může vést k přibývání na váze, ale zároveň existují takzvané zdravé tuky, které jsou nezbytné pro každodenní stravy.

(Ztráta váhy)