6 Cvičení pro klidný spánek


6 Cvičení pro klidný spánek

V tomto moderním technologickém světě, ve kterém žijeme, se zvýšil počet lidí, kteří trpí poruchami spánku.Máme neklidný životní styl a neustále používají elektronická zařízení, která mění povahu spánku pro velké množství lidí a ztěžují jejich ovládání.

Problémy s spánkem jsou spojeny s velkým počtem nemocí a neznalost toho, jak je zvládnout, může vést k závažným fyzickým a psychickým problémům, které mohou ovlivnit kvalitu života.

Proto je velmi důležité, abyste přestali ignorovat a učit se zlepšit spánek, abyste si odpočinuli.

Cvičení pro relaxaci může být skvělou alternativou, kterou můžete použítk boji proti nespavosti a ke zlepšení kvality spánku. Pomáhají odstranit napětí z těla a připravit tělo na dobrý nepřetržitý spánek.

Pokud jste v posledních několika dnech nemohli spát dobře, nenechte si ujít tyto jednoduché cviky a tipy pro zlepšení kvality spánku.Cvičení pro relaxaci zlepšit spánek

Než začnete

Krok 1.

Najděte si místo ve svém bytě, kde byste byli pryč od hluku, schopni uvolnit a oblékat něco pohodlnější. Můžete také vytvořit náladu tím, že uklidňující hudbu, které vám pomohou soustředit se. Krok 2.

Můžete vykonávat cvičení při sedění nebo lhaní, ale vždy nastavte pohodlí jako prioritu. V každém případě by vaše pozice neměla být povinná. cvičení

č. 1:

  • Pokud chcete lépe, ohýbat kolena a rozložit nohy ve vzdálenosti 20 až 30 cm od sebe. To vám přinese odpočinek. Pokud byste naopak seděli sedět, položte hlavu zpět na židli, protože budete potřebovat určitou podporu pro toto cvičení. č. 2: Položte jednu ruku na žaludek a druhou na horní část kufru mezi hrudníkem a krkem. To vám umožní lépe cítit pohyb membrány během dýchání.č. 3:
  • S zavřenýma očima dýchaj hluboce a pomalu. Představte si cestu, která prochází dechem během pohybu v těle.
  • č. 4: Dávejte pozor na to, jak se vzduch v břiše pohybuje rukou na žaludek a jak se vaše hrudník nehýbe. Pokuste se zadržet dech na 3-4 sekundy. Č. 5:
  • Pomalu vydechujte, počítat v opačném pořadí od 5 do 0. Dávejte pozor na to, jak se váš žaludek vrátí k odpočinku. č. 6:
  • Opakujte tyto kroky po několik minut a soustřeďte se na každé z vašich fyzických úsilí. Postupně začnete cítit, jak vaše tělo jde do relaxačního stavu. Pozor!
  • K těmto dechová cvičení, pracoval jako relaxační technika je velmi důležité, že jste řízený vaši dechovou frekvenci a množství vzduchu při výdechu při každém cvičení. Zkuste

sledovat pomalý, s pauzy rytmu co nejblíže.

Příliš hluboký dech může způsobit, že se budete cítit závratě, pokud začnete dýchat velmi rychle nebo příliš mnoho kyslíku vstoupí do krevního oběhu.Doporučení pro lepší odpočinekPro zvýšení dopadu těchto relaxačních cvičení je také dobré mít na paměti několik doporučení, které přispějí k lepšímu odpočinku s menším počtem přerušení.Postupujte podle plánu

Nastavte plán rozvržení a probuzení. To umožní tělu, aby si zvykl na spaní bez rozptýlení po určitou dobu.

Vyvarujte se napínání

Odpočiňte 15 minut během dne - to není špatné.

Ale není dobrý nápad mít odpočinek déle než toto množství času

nebo to udělat jen pár hodin před spaním.

Udělejte si spánek v ložnici Místo, kde spíte, by mělo být pohodlné, bez elektronických zařízení a mělo by mít tmavé záclony a teplou přikrývku. Jezte lehká večeře

Potraviny přímo před spaním nebo velkou večeři před vaším odpočinkem může přerušit váš sen.

Odborníci doporučují

mít lehké večerní jídlo nejméně dvě hodiny před spaním.

Přečtěte si něco

Mnoho lidí dává přednost sledování televize, hraje na svých telefonech nebo používá jiný druh elektronických zařízení, když nemohou spát. Bylo však prokázáno, že světlo vyzařované z těchto přístrojů má negativní vliv na zdraví a může být příčinou vaší obtížnosti usilovat o usnutí.

To je důvod, proč nejlepší možností je číst něco, nebo

hrát nějaké myšlenkové hry stimulovat spánek , a mimochodem i váš mozek. Jedná se o skvělý zážitek pro váš mozek a také zlepší vaši paměť.


Tipy pro potírání spánkové apnoe

Tipy pro potírání spánkové apnoe

Apnea je porucha, při které člověk nemůže normálně dýchat při spánku . Její dýchání se zastaví v libovolném okamžiku po dobu jedné nebo několika minut nebo se přerušuje nepřetržitě po celou noc. Takový problém je častý mezi pacienty s astmatu a onemocnění dýchacích cest. Jak si dokážete představit, apnoe způsobuje celou řadu zdravotních poruch.

(Užitečné návyky)

Jak dobře spát a vždy spát návyky

Jak dobře spát a vždy spát návyky

Užitečné Dnes budeme hovořit o škodlivých účincích na zdraví, které mohou způsobit špatný spánek a pamatují několik tipů na to, jak dobře spát. Chcete-li pracovat efektivně, naše tělo by mělo odpočívat asi 7-9 hodin. Tato doba se může lišit v závislosti na osobě. Osoby spící po dobu 6 hodin a méně jsou ohroženy jejich zdraví.

(Užitečné návyky)