6 Cvičení, aby účinně bojovat proti celulitidě


6 Cvičení, aby účinně bojovat proti celulitidě

Zdraví Celulitida - je tuk, který tvoří pod kůží. On se objeví na nohou, hýždích, břichu a dalších viditelných částech těla. Mnoho žen zjistí, že nevýhodou tělo, po tom všem, štíhlý a plný žen trpí celulitidou se ve větší či menší míře.

Přestože celulitida není nemoc, protože nemá přímý vliv na zdraví,

většina lidí, kteří hledají způsoby, jak se vypořádat s tím, aby pleť vypadat lépe. když více než 90% ženské populace trpí to, že je vždy za nedokonalé tělo, které potřebuje léčbu.

Naštěstí bylo prokázáno, že

dobrá strava a pravidelné cvičení může snížit výskyt těchto „důlky“, pleť vypadat hladká a pružná. Ačkoli požadovaných účinků není dosaženo okamžitě, měli byste se pokusit tyto tipy v každodenním životě, vidět výsledky.

Protože víme, že mnoho lidí se snaží zbavit celulitidy, bychom chtěli sdílet šest nejlepších cvičení se s ní vyrovnat.

Vyzkoušíte je v praxi?

1. Squat Squat je považován za jeden z nejlepších cvičení pro posílení a tón svaly. Staly se důležitým cvičením mezi těmi, kteří praktikují kříže a jiné druhy cvičení.

dřepy posílení stehen a hýždí, a pomůže spálit kalorie a snížit povislá. Jak

Obtížnost tohoto cvičení závisí na vaší pozici a používání extra váhu.

  • Začátek můžete tradičním způsobem stlačit. K tomu, pokrčte kolena a snížit vaše hýždě, jako by se chystáte sednout.
  • Později budete moci skákat nebo si sednout s činky nebo činky.

2. výpady výpady - je cvičení, které snižuje výskyt celulitidě užívá tónu hýždě a nohy.

  • Toto cvičení vlaky čtyřhlavého, hamstringy a hýžďové svalyposílení těchto oblastí a dělat je pruzhnishymy. Jak to udělat

Stojte s vaší rovnou záda, dejte pravou nohu dopředu a levou stranu.

  • Postrojte na zadní nohu a ohněte přední nohu pod úhlem 90 stupňů.
  • Ujistěte se, že vaše koleno nezůstává za prsty, aby nedošlo k poranění.
  • Držte hrudník vzpřímeně, dotáhnout vaše břišní svaly a pokusit se udržet tuto pozici po dobu 5 sekund.
  • Vraťte se do výchozí pozice a proveďte 10 až 15 opakování.

Krok 3. krok cvičení užitečné pro zlepšení stability nohou a hýždí tónu. Jak

Stojan na krok nebo lavice, takže paty visí přes okraj.

  • Mírně vylezte prsty a opatrně se vraťte do výchozí pozice.
  • Proveďte 3 přístupy s 15 opakováními. 4.

břišní cvičení, protože víme, že celulitida může dojít v břiše a ochota k výkonu některých břišní cvičení. Jak

Lehněte si na záda na podložku, pokrčte kolena, chodidla položit na podlahu.

  • Položte ruce na hlavu, zmáčknout vaše břišní svaly a zvedněte tělo až ke kolenům bez namáhání zad.
  • Udělejte si čas, dýchat a dělat 20 opakování. 5.
  • protahovací cvičení a vyvážení

Tato cvičení zahrnovat vyvážení těla a natahování nohy.

Vy podpořit své tělo na rukou a nohou, takže toto cvičení vyžaduje podporu.

Kromě toho, jak to

tóny hýždě a nohy, je vynikající alternativou pro odstraňování celulitidy v těchto oblastech. Jak

Lie lícem dolů na podložce, pak se opřít o zem s rukama na rukou a nohou.

  • bez ohýbání kolena, zvedněte jednu nohu, dokud je rovnoběžná s podlahou.
  • Držte tuto pozici po dobu tří sekund, pomalu nižší a opakujte 15 nebo 20krát každou nohu.
  • Kdykoliv vyzvednout, zaměřit se na napínal hýždí a břicha. 6. Růst
  • noha expandéry

V tomto cvičení musíte mít expander, protože to vám umožní mít správnou polohu a dělat větší úsilí.

Jak to udělat?

Lehněte si na pravé straně, vytáhněte nohy zábal kolem kotníku expander.

  • Umístěte levou nohu doprava a zvedněte co nejvíce.
  • Zaměření na udržení nohy rovně, pokrčte kolena, držet tuto pozici po dobu pěti sekund, pak se pomalu nižší nohy.
  • Opakujte 15 nebo 20 krát na každé straně.
  • Jste připraveni přijmout hovor? Pokud pravidelně dělat tyto cviky, uvidíte pozitivní výsledky

několik týdnů.Mějte však na paměti, že tato cvičení je třeba doplnit zdravé výživy a vody, neboť

pomáhá odstranit toxiny, které se hromadí v těle.


8 Návyky, které poškozují kůži obličeje

8 Návyky, které poškozují kůži obličeje

Health citlivou pokožku obličeje potřebuje zvláštní péči od útlého věku, aby se zabránilo negativní účinky volných radikálů a environmentálních faktorů, které snižují zdravotní shkiry.Sohodni existuje několik způsobů, jak vyživovat a Regenerujte pokožku, aby byla pružnější a lesklá. V péči o obličej však nestačí pouze kosmetické prostředky.

(Krása)

Jednoduché tipy z tašek pod očima

Jednoduché tipy z tašek pod očima

Tašky pod očima dodávají tváři unavenému vzhledu a ve většině případů je těžké je skrýt s make-up. Obecně platí, tento problém nastává kvůli nedostatku spánku v noci nebo stagnaci tekutin. Když se probudíte a budete cítit tašky pod očima, začněte hledat způsoby, jak je snížit a obrátit tvář do svého přirozeného světla.

(Krása)