6 Způsoby, jak posílit hýžďové svaly Zdravotní


6 Způsoby, jak posílit hýžďové svaly Zdravotní

hýždě může výrazně ovlivnit váš vzhled - posílit hýžďové svaly mohou zlepšit svůj vzhled a pocit a umožňují nosit různé druhy oblečení. Pokud jde o zdraví, silné hýždě vám pomohou vyhnout se mnoha zraněním v dolní části zad.

Je to mýtus, že mnohé ženy mají tendenci mít dobré hýžďové svaly v dobrém tónu, ale z důvodu nedostatku času a příliš mnoho našich hýždě svalů postupně ztrácejí pružnost. Naštěstí existuje jiné řešení než operace, která vám umožní dosáhnout požadovaného efektu; zahrnuje zdravý životní styl a provádí různé cviky. Chcete se dozvědět některé triky o posilování hýždí a udržovat je ve zdravém a dobrém stavu? Řekneme vám o nich níže.

Série cvičení pro posílení hýždí

Normální dřepy

Squats jsou jednou z nejoblíbenějších cvičení pro spodní tělo. Kromě práce na sedacích svalech vám také pomohou přilákat další okolní svaly, jako jsou popliteální šlachy, kaviár a svaly na vnější straně boků. Chcete-li provést toto cvičení, musíte přenášet váhu na patu. Spusťte boky a ohýbejte kolena v pravém úhlu, snažte se je udržet za prsty.

Silné skoky

Toto je posilující cvičení, které vám pomůže posílit gluteus v co nejkratším čase. Ujistěte se, že hrudník je dopředu a vaše nohy jsou na šířku ramen, nést váhu na patě a potom sestupovat do výše popsané polohy pro dřepy. Z této pozice se prudce skočí a přistane ve stejné pozici.

Skokové lano

Doporučujeme skákat lano asi jednu nebo dvě minuty, s odpočinkem každých třicet sekund, a pak zvýšit čas dvě až pět minut. ◊ Navzdory jednoduchosti, skákací skoky vyžadují spoustu fyzické aktivity a přinášejí skvělé výsledky. Horolezecké schody

Předpokládá se, že lezení po schodech je vynikající domácí cvičení, protože každý den můžete vylézt spousty kroků. Přesto doporučujeme vylézt po schodech. Navíc každý den můžete postupně zvyšovat počet schodů. Také doporučujeme lezení po prstech, snažte se příliš neohýbat kolena.

Čím rychle vyjedete po schodech, tím silnější budou vaše svaly gluteusu. Je také důležité pamatovat, že toto cvičení také pomáhá zlepšit fyzický stav a vypálit trochu více tuku. Krok #

Nemusíte chodit do posilovny, abyste posílili svaly glansalu. Můžete jít na první krok a začít skákat, opírat se o "špičku nohy" na konec kroku. Myšlenka je to provést asymetricky, to znamená nejprve s jednou nohou a poté s další. Toto cvičení má stejnou funkci jako

lezení po schodech, ale má pomalejší tempo. Navíc

Kromě vykonávat řadu cvičení pro hýžďových svalů, měli byste si také být vědomi svého jídelníčku snížit příjem tuků, a už vůbec nejedí více, než je třeba každý den. Proto doporučujeme několik jídel pro správnou výživu, které vám pomohou mít pevné svaly.

Výrobky pro odolné kostrové svalstvo

odstředěné mléčné výrobky,

  • jako mléko, sýr a jogurt. vejce
  • Abychom zabránili růstu cholesterolu, doporučujeme jíst pouze vejce a jeden žloutek. Leanské maso,
  • Například kuře bez kůže, ryby, telecí, krůty a tuňáka. Bean,
  • jako čočka, jehněčí hrášek, fazole a sója. Sacharidy
  • , jako jsou celozrnné těstoviny, pšeničný chléb a ovesná mouka.Sušené ovoce nebo semena.
  • Vlašské ořechy, arašídy a mandle jsou obvykle bohaté na užitečné tuky a pomáhají zlepšovat stav hýždí. Měl byste také vypít velkou vodu, abyste udrželi hýžď vlhký. Vyzkoušíte tyto cviky?


4 Produkty, které mohou změnit vzhled tváře

4 Produkty, které mohou změnit vzhled tváře

Věřte tomu nebo ne, určité výrobky mohou změnit vzhled obličeje, aby to bylo pomalé a méně atraktivní. Udělejte si poznámky, protože dnes budeme o takovém jídle mluvit. 1. Víno Jednou z charakteristických znaků lidí, kteří pijí příliš mnoho vína, jsou velmi nápadné vrásky, stejně jako skvrny na mladině .

(Krása)

Obočí a řasy vypadnou?

Obočí a řasy vypadnou?

řAsy a obočí jsou docela rozšířený problém . Každý z nás narazí na případy, kdy jednoho dne pohlédnete do zrcadla a zjistíte, že vlasy někde nejsou tak bujné. Víte dobře, že dnes krásné, jasně definované obočí - to je poslední módní písknutí, protože vzhled se stává obzvláště atraktivní. Ale co byste měli dělat, pokud už začali vypadat?

(Krása)