6 Způsobů, jak spálit 600 kalorií denně


6 Způsobů, jak spálit 600 kalorií denně

hubnutí Mnoho lidí chce zhubnout, a chápou, že proces hubnutí vyžaduje hodně času a úsilí, zejména pokud jde o cvičení a diety. Existuje mnoho různých způsobů, jak zhubnout každý den bez hladovění a přísné stravy, která může později ovlivnit vaše zdraví.

Hlavním principem úbytku hmotnosti je snížení množství spotřebovaných kalorií denně a zvýšení fyzické aktivity, takže můžete spálit 600 kalorií denně.

Proč vypálit 600 kalorií denně?

Burning 600 kalorií denně je malý cíl, který lze snadno dosáhnout s minimálním úsilím. Existuje mnoho různých způsobů, jak to udělat, i když jste zaměstnáni v práci nebo doma, ne v profesionální posilovně.

Chcete-li se zbavit těchto 600 kalorií, musíte provést určité fyzické cviky a dodržovat doporučení tohoto článku, která pomůže vašemu tělu vypálit více kalorií denně. Pokud snížíte týdenní kalorický obsah 3500 kalorií, můžete ztratit 0,5 kg za 7 dní bez přísné stravy. Samozřejmě, abyste získali takový výsledek, musíte vést zdravý životní styl a pravidelně se zabývat sporty.

Jak ztrácet 600 kalorií denně?

Jak jsme již uvedli, spalování asi 600 kalorií denně je snadné, pokud budete postupovat podle jednoduchých pravidel a provádět určité cviky. Někteří z nich se na vás dokonce mohou dovolat a vypadají docela příjemně.

Je třeba podniknout kroky k vypálení 600 kalorií každý den

  • Krok 1: Za prvé, měli bychom si uvědomit, že čím více kalorií když stojí spíše než sedět. Takže se snažte stát i během své každodenní rutiny (například během telefonického rozhovoru). Nebo postavte čisté oblečení. Taková rada se může na první pohled zdát zvláštní. Ale věřte mi: Tímto činíte první významný příspěvek ke zlepšení tvaru spálením hodně kalorií.
  • Krok 2: Samozřejmě, že musíte pravidelně cvičit fyzické cvičení, abyste spálili kalorie. Ale abychom co nejdříve zlepšili výsledky a dosáhli požadovaného cíle, doporučujeme zvýšit zátěž a dokonce prodloužit dobu sportu. Například, pokud jste chodili po dobu 30 minut každý den, vyměňte běh jogování, ale uložit stejnou dobu. Takže namísto obvyklých 100 kalorií vypálíte 200. Můžete také upravit některé z vašich obvyklých lekcí kombinací síly a kardio-budování.
  • Krok 3: V průběhu dne můžete zapojit do zlepšování tvar a spalování kalorií, aniž by zaplatil toto velké množství jeho času. Můžete například jednoduše odmítnout použití výtahu ve prospěch schodů schodů. Nebo můžete při čištění zubů doskočit. Můžete si také cvičit při sledování své oblíbené televizní show.
  • Krok 4: kardiotrenuvan Kromě toho můžete udělat cvičení, které zahrnují zvedání závaží, například školení zkomplikovat a zvýšit její účinnost. Silový trénink vám pomůže udržet váš tělový tón a spálit více kalorií.
  • Krok 5: Konečně, vybrat si pro sebe sport, který vám pomůže dosáhnout požadovaného cíle a spálit 600 kalorií denně. Můžete si zahrát tenis nebo fotbal, plavat nebo mít jiný sport, který se vám líbí.

Známé cvičení pro spalování tuků

Tato cvičení jsou nejlepší způsob, jak pro spalování600 kalorií (nebo více) za den. Aby bylo dosaženo požadovaného výsledku, že není nutné kupovat předplatné do posilovny, protože pouze prostřednictvím jednoduchého cvičení doma, zjistíte významné změny v vaše postava je již několik týdnů.

  • hodiny chůze na běžeckém pásu spálí asi 675 kalorií
  • jedna hodina běh na běžeckém pásu může vypálit na 986 kalorií
  • hodin třída jumping rope vypálit kolem 730 kalorií
  • Živé dřepů za 20 minut spálí asi 200 kalorií
  • hodiny chůze aby si lépe
  • 200 kalorií cyklování po dobu 30 minut spálí asi 200 kalorií

A pamatovat!

Kromě dodržení výše uvedených doporučení, jak můžete každý den, spálit více kalorií, měli byste také dodržovat dietu obohacenou ovoce, zelenina, celozrnný plodin a vody. Pokud je to možné, měli byste snížit počet kalorií spotřebovaných každý den, protože nabídky většina diet denních kalorií na osobu překročena.


8 Způsobů, jak zabránit přibývání na váze během menopauzy hubnutí

8 Způsobů, jak zabránit přibývání na váze během menopauzy hubnutí

Někteří lidé věří, že vznik nadváhy během menopauzy - je důležitým bodem, který může pomoct. Domnívají se, že s metabolismem dojde k určitým změnám, které budou obtížné nebo dokonce nemožné kontrolovat. Pokud je menstruační cyklus postupně přerušován, znamená to, že tělo produkuje méně estrogenu. Hormonální změny se odrážejí jak v těle, tak v náladě.

(Ztráta váhy)

Nahradit konvenční cvičení na břicho vynikající alternativní

Nahradit konvenční cvičení na břicho vynikající alternativní

Hubnutí mnozí z nás chce mít pevně stiskněte kostek, které ukazují všechny modely na obálkách módních časopisů. Avšak břišní cvičení se někdy roztrhají a stávají se skutečnou zátěží. Lidé často odmítají své sny o dokonalém těle, protože nemohou dlouho trvat na twistu v tisku . Proč je toto cvičení nenávistné pro mnohé?

(Ztráta váhy)