6 Způsobů, jak vrátit prsa na pevnost


6 Způsobů, jak vrátit prsa na pevnost

Prsa - to je část těla, vzhled, který se stará o každou ženu. Pokud chcete, aby vaše prsa pružné a těsné, přijměte několik jednoduchých pravidel, které najdete v tomto článku.

Nebojte se, není těžké dodržovat naše doporučení. Hlavní věc, kterou budete potřebovat, je pravidelnost, vytrvalost a konzistence.

1. Chcete, aby vaše prsa pružná? Udělejte si studenou sprchu!

Ano, ano, jedním z nejúčinnějších způsobů, jak udělat prsa pružnější, je pravidelná studená sprcha, protože studená voda zpřísňuje pokožku a vrací její dosavadní elasticitu.

Nicméně, pokud se necítíte dobře ve sprše v chladném období, zkuste ji vyměnit s tímto jednoduchým trikem: Dejte prsa

  • studený obklad nebo strávit je na kostky ledu. Účinek bude stejný jako účinek studené sprchy.

2. Nezapomeňte na držení těla!

Správná poloha je závazkem zpřísněného těla obecně a zejména elastických prsou.

Když se žena stane, pak nejen vizuálně snižuje její hruď, ale také uvolňuje svaly, což vede ke špatnému zvyku být neustále v ohnuté poloze.

Pokud chcete, abyste vaše prsa měli atraktivní vzhled, vezměte si ramena zpět. To takové postavení je nejlepší nejen pro tón svalů, ale pro dobrý vzhled.

3. Noste vhodnou velikost ložního prádla

Ženy se často mylně při výběru velikosti plátěného prádla. Ve skutečnosti je s touto otázkou třeba věnovat velkou pozornost. Při nákupu podprsenky je třeba vzít v úvahu, že nejen udržuje hruď, ale netiskl ani nezpůsobil nepříjemné pocity.

  • Pamatujte si, že i když podprsenka velmi utáhne hrudník a dělá linie výstřihu neuvěřitelně atraktivní,ale současně sedí příliš těsně, to poškozuje tělo.
  • Pevná podprsenka není jen nepříjemná, brání toku krve do vnitřních orgánů.

4. Zlepšit postoj s cvičením

To je pravda, správné držení těla záleží dokonce i během cvičení.

Každá fyzická aktivita pozitivně ovlivňuje tvar člověka a jeho zdravotní stav, ale některé cviky mohou poškodit poprsí, pokud nejsou správně provedeny.

  • Nezapomeňte, že ostré pohyby mohou poškodit tenké tkáně vnitřních orgánů.
  • Předevšímvybrat specializované oblečení pro sport a v žádném případě nezačněte cvičení bez sportovní podprsenky.
  • Nenechávejte se během cvičení a nezapomínejte na správné držení těla .5. Nepoužívejte slunce

Když přijde na návrat k pružnosti prsu, je lepší okamžitě zapomenout na prodloužený pobyt na pláži.

Pokud se už dlouho opalujete bez použití opalovacích krémů,

riskujete, že dostanete suchou a neelastickou pokožku. Proto proto před odjezdem na pláž doporučujeme vždy

aplikovat sluneční brýle na kůži a opalovat se topless. Tyto jednoduché kroky pomohou vaše prsa pružně a přitahovat. 6. Pravidelné cvičení

Existuje celá řada cvičení, které pomohou udržet prsa pružně a pevně. Zde jsou nejúčinnější:

Chakrasana (mimo kolo)

Toto cvičení jógy se podobá mostu. Pomáhá dokonale

protažení svalů, krku a prsou. Více, Chakrashan

pomůže překonat únavu a zmírnit bolesti hlavy. Jak provést toto cvičení?

Ležte na podlaze nahoru a položte nohy na šířku ramen.

  • Zhluboka se nadechněte a
  • narovnejte záda co nejvíce. Zároveň roztáhněte ruce a nohy od sebe a napněte svaly krku, hrudníku, žaludku a stehna. Položte ruce za hlavu. Dlaně by měly směřovat k hýždě. Při vydechování zvedněte trup a hýždě do maximální výšky.
  • Narovnejte ruce a
  • držte v této pozici po dobu 30 sekund. Deštník (mimo velblouda)

Tato poloha vám umožňuje co nejvíce natáhnout zádové svaly. S pravidelným cvičením

můžete nejen zapomenout na bolest zad, ale také zvýšit kapacitu plic a utáhnout hrudník. Jak provést toto cvičení?

Postavte se na kolena (nohy by měly být spojeny dohromady).

  • Vytáhněte záda tak, aby se dostala k patě. Nespěchejte, protože ostrý pohyb může ublížit.
  • Když ohýbáte záda, ujistěte se, že dobře rozšiřujete páteř.
  • Tvář při pohledu dolů. Chcete-li cvičení přinést výsledek, musíte zůstat v této Asana
  • po dobu nejméně 30 sekund. Proč se moje prsa pečou a bolem?

Vaše prsa mohou hořet a bolest z mnoha důvodů, a když byste měli vždy nejprve navštívit svého lékaře, aby zjistili, jestli nemáte žádné vážné problémy v tomto článku budeme diskutovat o možných příčinách těchto nepříjemných pocitů, které mohou být relevantní S alergiemi, hormonálními změnami a růstem.


5 Cvičení pro těsné hýždě

5 Cvičení pro těsné hýždě

Samozřejmě, každá moderní žena sní o štíhlou postavu s atraktivními tvary. Ženy věnují zvláštní pozornost hýždí a bokům, protože tyto části těla ztrácejí váhu a mohou být neatraktivní díky tvorbě celulitidy na nich. Ženy často snouvají nejen o chudnutí v těchto oblastech, ale o utažené a elastické hýždě.

(Krása)

Jak vytvořit přírodní a jedinečný nástroj pro olupování pokožky

Jak vytvořit přírodní a jedinečný nástroj pro olupování pokožky

Kožní buňky jsou neustále aktualizovány. Mrtvé buňky zůstávají na povrchu kůže, dokud nejsou nahrazeny novými buňkami. S peelingem můžete zlepšit regeneraci pokožky a učinit ji měkkou a elastickou. V tomto článku představíme řadu jednoduchých a přírodních receptů, se kterou si můžete vytvořit svůj vlastní exfoliační a příjemné a nečekané léčit kůži.

(Krása)