6 Výrony spodní části zad


6 Výrony spodní části zad

užitečné návyky dolní části zad - typ bolesti svalů způsobené silový trénink zasedání, opakované pohyby, dlouhém sezení nebo zranění způsobených úrazem.

To je velmi častá příčina stížností pacientů. Bolest v dolní části zad může trvat co nejdéle, od několika hodin až několik týdnů.

Máte-li bolest v zádech, v první řadě je třeba si odpočinout po dobu několika hodin a případy zpoždění, které vyžadují hodně pohybu. Avšak úplná nečinnost - je také špatné, protože, jak se situace může zhoršit pouze.

Lidé, kteří mají bolesti zad ve spodní části nevyprší po dobu několika hodin nebo týdnů by měl provádět menší fyzickou aktivitu, jako je například chůze nebo natahování doma, například.

Tentokrát popíšeme šest jednoduché protahovací cvičení, které byste měli určitě pamatovat příště narazíte bolest v dolní části zad.

Protahování popliteal

  • Nejprve, ležet na podlaze na zádech.
  • ohnout levé úhel kolena 90 °, pro zajištění polohy boků. Zvedněte pravou nohu a snažte se ji udržet co nejpevněji. levém boku nesmí přijít z podlahy a pohyb by měl začít od hip.
  • pokusit se udržet v této pozici po dobu 30 sekund cítit napětí v zadní části pravé nohy.
  • A nyní uvolněte koleno. Cvičení opakujte ještě třikrát a pak změňte nohy.

Protahování kolena k hrudníku

  • Lehněte si na záda, pokrčte kolena a umístěte nohy zcela na podlaze.
  • Udržet jednu nohu na podlaze, zvedněte kolena k hrudníku druhé noze a pokusit se zůstat v této pozici po dobu 15-20 sekund. Protahování může být provedeno hlouběji, pokud obejdete nohu a vytáhnete ji k sobě.
  • Odpočiňte a vraťte se do původní polohy. Opakujte to stejné s druhou nohou.
  • Pro každou nohu je třeba provést 2-4 přístupy.

Pokud platí zvýší bolest nebo zpět pod jeho nohama, přestal vykonávat toto cvičení. Sahá

Při tomto cvičení paravertebrální svaly protáhnout a posílit břišní svaly.

  • Lehněte si na zádech a natahujte nohy.
  • Zvedni pravou nohu a koleno v úhlu 90 °, poté jej otočte doleva, směrem k podlaze.
  • Držte pozici po dobu nejméně 20 sekund cítit napětí ve svalech zad a hýždí.
  • Nezůstávejte svaly. Potom zopakujte cvičení na druhou stranu.
  • Pro každou nohu proveďte tři přístupy. Protahování svalů hruška

  • ležet na měkké podložce, pokrčte kolena a místo nohou podlahy.
  • Zvedněte pravé koleno k hrudníku a vytáhněte levou rukou směrem k levé rameno. Držte tuto pozici po dobu 5 sekund. Postupně zvyšte čas na 30 sekund.
  • Opakujte cvičení pro další nohu.

cvičení, ležící na chotyrohholovyy sval

  • Lehněte si na levé straně a sahají chytit pravý kotník pravou rukou.
  • Squeeze hýždě a pomalu kotník utáhněte, snaží rovnou nohu.
  • Nesnažte se dosáhnout kotníky hýždě, protože by mohlo dojít k poškození kolena.
  • Držte tuto pozici tak dlouho, jak je to možné, a pak změní směr.

Plné protažení zad

  • Držte stůl nebo jiný nepohyblivý předmět. Předklonit mírně ohnuté kolena, takže se můžete dostat své ruce na okraj stolu.
  • Snažte se, aby vaše ruce co nejplošší a hlava v úrovni ramen. Držte v této pozici po dobu 10 sekund.
  • Potom zatáhněte za levou ruku dopředu a správné instituce pro hlavu, ohnutou v lokti. Naklápěte horní část těla doleva a nakreslete stranu.
  • Držte v této pozici po dobu 10 sekund, pak změňte strany a opakujte.


11 Cvičení pomoci zbavit bolesti v ramenou

11 Cvičení pomoci zbavit bolesti v ramenou

Užitečné návyky hodně času u počítače, spaní na boku nebo zvedat závaží - to způsobí bolest v ramenou. Tato bolest se může dokonce rozšířit na krk a záda. Kromě použití tepla a ledu pro snížení zánětu doporučujeme tyto účinné cviky. Cvičení pro protahování ramen Denní cvičení jsou důležitá pro zmírnění bolesti ramen a zvýšení flexibility.

(Užitečné návyky)

Jak se „probudí“ vagus ke zlepšení zdraví celého těla

Jak se „probudí“ vagus ke zlepšení zdraví celého těla

Užitečné návyky Člověk má dvanáct párů nervů, které začínají v mozku. Mezi nimi, všech deset jistě nejvíce zajímavé a výkonné - vagus. Patří k parasympatické nervové soustavy a hraje velmi chladné funkce. Je to nervy vám pomůže uvolnit a dosáhnout stavu klidu, zmírnit stres a úzkost a vychutnat si pocit pohody, který je tak nezbytné pro lepší kvalitu života.

(Užitečné návyky)