Ráno návyky, které vedou k obezitě


Ráno návyky, které vedou k obezitě

užitečné návyky netají, že dodržování vyvážené stravy, pravidelné cvičení a fyzické aktivity jsou nejúčinnější způsoby, jak bojovat s obezitou.

Nicméně, někteří lidé nikdy dosáhnout požadovaného výsledku.Postupem času klesá jejich důvěra, protože vidí, že veškeré úsilí je zbytečné.

Kromě užitečných každodenních návyků je důležité opravit ranní rituály.Mohou vypadat bezpečně, ale ve skutečnosti nedávají nadváhu.

Ačkoliv není snadné je vidět, narušují normální metabolickou aktivitu. Nenechávají vás také strávit optimální množství energie po celý den.

Proto je velmi důležité učit se rozpoznat tyto návyky a dělat vše, co je možné, aby se nestaly součástí vašeho každodenního života.

Víme, že většina o nich nepředstírá, a proto vám o tom budeme chtít podrobně vyprávět.

1. Spát příliš dlouho

Méně než sedm hodin spánku podporuje přírůstek hmotnosti. Ale stejný a příliš dlouhý spánek není také nejlepší volbou.

Studie,provedené v roce 2014, ukázaly, že spát po více než 10 hodin je příčinou zvýšení indexu tělesné hmotnosti.

Příliš dlouhý spánek také zvyšuje hladinu kortizolu. Tento hormon způsobuje stres a také vede k přejídání.

Odborníci radit spát 7 až 8 hodin každou noc, pokud chceme mít nejlepší spánek.

2. Nedostatečná dávka slunečního záření

Zdá se, že tento faktor nemůže mít nic společného s přibývání na váze, ale ve skutečnostisluneční světlo zlepšuje metabolismus brzy ráno.

Výzkumukázal, že ultrafialové záření je ráno užitečné. Dávají energii těla tím, že spouští metabolismus.

20-30 minut ráno ráno pozitivně ovlivní index tělesné hmotnosti.

3. Nezdravá snídaně

Jeden z návyků, které mohou nejvíce ovlivnit přírůstek hmotnosti, je snídaně, která neobsahuje živiny.

Snídaněje nejdůležitějším jídlem během dne. Někteří lidé tuto skutečnost ignorují, ale je nesmírně důležité nasávat tělo energií, která je potřebná pro každodenní život.

snídaně by měla obsahovat 500 až 600 kalorií, rozděleny takto:

  • Protein Sacharidy Antioxidanty
  • Užitečné tuky
  • Vitamíny
  • Minerály

4. Nejíst snídani ihned po spánku

Dlouhé čekání před snídaní může také ovlivnit přírůstek hmotnosti.

tělo potřebuje energii k aktivaci všech funkcí těla. Během noci tělo používá zásoby.

Navíc je žaludek prázdný, což vede ke zvýšení tvorby kyseliny.To může způsobit zánět a výskyt příznaků gastritidy.

Proto velmi dobrý nápad -snídaně na první hodinu po spánku.Pokud je to možné, měli byste pít dobrý nápoj, například čaj nebo teplou vodu s citronem.

5. Mnoho věcí ve spěchu

Spousta různých věcí, které začnete rozhodovat, když se právě probouzíte, vám dávají pocit, že čas je omezen. Pak začnete dělat všechno ve spěchu.

Ačkoli takový životní styl umožňuje dělat všechno včas, podobnápravidelná aktivita zvyšuje úroveň úzkosti. To zase vede k nadváze.

Probuďte se 20-30 minut dříve - a máte čas dělat všechno. Přečtěte si

:3 hlavní příčiny deprese

6. Spotřeba instantní potraviny

občerstvení v ranních hodinách - skvělý způsob, jak bojovat proti hladu, který nastane po vypálení nějaké kalorie.

Problémem je, že většina lidí si vybírá komerční zpracované výrobky.

Mohou být chutné, ale obsahují spoustu kalorií a dalších škodlivých látek.Namísto kontroly hladomoru to vlastně skrývají. Zvyšuje touhu jíst více.

Po konzumaci těchto produktů, budete cítit pocit sytosti po dobu několika minut, ale díkycukru a tuku brzy hlad znovu objeví.

proto nejlepší se rozhodnout pro tyto alternativy: hrst ořechů

  • ovoce šálek čaje nebo pásech

část konvenční jogurt Jak vidíte, existují každodenní návyky, které vedou k obezitě. Snažte se jim dnes vyhnout a zvolte užitečné možnosti jak pro tělo, tak pro zdraví jako celek.


Máte čas dělat sporty? Samozřejmě!

Máte čas dělat sporty? Samozřejmě!

V dnešním světě se sedavý životní styl promění v ostré nepřátele dobrého zdraví a pohody . Bohužel stále více lidí spadá do své zákeřné pasti každý den. Pracujeme po celou dobu v práci u kancelářského stolu a domácí úkoly často vyžadují práci s papírem. Při studiu mladých lidí stráví spoustu času sedět u stolu.

(Užitečné návyky)

11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

Dobrý sen nejen poskytuje dobrý odpočinek. Dobrý spánek je také požadován pro aktivní následující den. Pokud budete postupovat podle těchto tipů, proberete se s pocitem obnovy a budete mnohem šťastnější. 1. Dobrý spánek Každé tělo je schopné regulovat množství potřebného spánku. Avšak průměr pro dospělou osobu je mezi 7 a 9 hodinami.

(Užitečné návyky)