6 Jednoduchých cvičení, jak se zbavit žaludečního tuku


6 Jednoduchých cvičení, jak se zbavit žaludečního tuku

Zbavte se tuku na žaludku - jeden z hlavních cílů těch, kteří jsou tenké.

Tuk v této části těla je velmi kazí postavu. A pokud nebudete věnovat pozornost vzhledu, pak ještě tento problém představuje riziko pro zdraví kardiovaskulárního systému.

Naštěstí existuje několik přirozených metod řešení tohoto problému, aniž byste museli dodržovat přísnou dietu nebo konzumovat drahé výživové doplňky.

Dodržováním pravidel zdravého stravování, kontrolou množství spotřebovaných kalorií a prováděním každodenních cvičení po dobu 30 minut, budete schopni v krátké době dosáhnout skvělých výsledků.

Tento druh denní cvičeníkombinuje kardiovaskulární aktivitu s intenzivním cvičením. Tím zvýšíte spalování kalorií a pomůžete zhubnout.

Chceme vám říct asi 6 nejlepších cvičení, o kterých byste měli začít každý den.

1. Planck

Planck - populární forma cvičení, která pomáhá tvarovat svaly celého těla.

Tento druh cvičení se doporučuje zlepšit metabolismus, posilování břišních svalů, hýždí a dolní části zad.

Pokyny pro implementaci

  • Skočte na rohož jógy, lícem dolů, podepřete tělo na loktech a na špičkách prstů.
  • tělo by mělo být v rovnoměrném postavení, neohýbejte boky a nesnižujte břicho.
  • Pocit napětí v žaludku, zůstaňte v této pozici na několik vteřin.
  • Za prvé, zůstaňte v pozici po dobu 20 sekund, zvyšte čas na 45 sekund v průběhu času.

2.Vpravy mediálních cvičení šikmé břišní svaly vzpírání pomoc spálit kalorie a je vynikající volbou pro ty, kteří chtějí, aby se odstranily nežádoucí tuk z břicha a pasu.

Pokyny k provádění

  • Posaďte se, postavte nohy po stranách, vytvořte anglické písmeno "V", poté kříže a zvedněte nohy.
  • Udržujte činky o celkové hmotnosti 2 kg s oběma rukama na úrovni prsou. Proveďte pohyby vpřed a vzad, zprava doleva.
  • Proveďte 3 přístupy s 10 opakováními.

3. Cvičení s kolečkem

Pokud používáte kolo během tréninku, tento typ cvičení je ideální pro tvorbu břišních svalů.

S kolečkem je nejen pohodlné práci, ale také přispívá kposilování svalů těla.

Pokyny pro implementaci

  • Zakryjte koberec, dolů kolena držte obě ruce za volantem.
  • Snižte tělo do okamžiku, kdy začnete otáčením kolečka dopředu, pak se pomaluvrátit do výchozí polohy.
  • Proveďte 3 sady po 20 opakováních. 4.

most se zvednutými nohami

most - to je cvičení, které má za cíl zlepšitzóna břicha, hýždí a stehen.vykonávat svoji nabídku se zvednutými nohami pro lepší efekt.

  • výkon pokyny Lehněte si na záda s ohnutým levé koleno, levá noha spočívá na podlahu a prodlužuje až.
  • ruce podél těla, zvedněte pánev a přebývat v této poloze po dobu 10 sekund.
  • Relax změny nohy,dělat 10-12 opakování na každou nohu.

5. Cvičení trénovat svaly podbřišku

věřil, že svaly podbřišku trénovat nejtěžší.To je proto, že se akumuluje nejvíce tuku.

cvičení nazvané gilotina ideální pro vytvoření této zóny. Cvičení poněkud komplikované provedení, ale to pomůže zbavit se přebytečných kilogramů.

Instrukce

  • zvýšit výkon dvě nohy v úhlu 90 stupňů k podlaze.
  • Pak nižší nohy, takže se nedotýkají podlahy.
  • Prodleva krátce (4-5 sekund), pak zvedněte nohy znovu.
  • dělat 4 sady 10-15 opakováních.

6. Cvičení pro tisk: zásobování kolena k hrudníku

Tento druh cvičení je ideální pro boj s nadváhou, protože nejenže vytváří břišní svaly, ale také zlepšuje kardiovaskulární systém.

  • Instrukce výkon tvář snížit dolů tělo držet lokty a prsty nohou.
  • Zadní by měl být rovný, břicho zatažené.
  • Přineste jedno koleno k hrudníku, vraťte se do výchozí polohy, proveďte cvičení, střídavě nohy. Proveďte každého cvičení
  • tak rychle, jak je to možné, střídavě pravé a levé nohy.
  • Proveďte 30-40 opakování.

chtějí vidět výsledky v krátkém období? To může být pouze v případě pravidelných cvičení. Nezapomeňte, že cvičení by mělo být v kombinaci se zdravou stravou.


5 Potravin, které pomáhají předcházet tukové záhyby v pase Hubnutí

5 Potravin, které pomáhají předcházet tukové záhyby v pase Hubnutí

Tuku záhyby v pase - je fuj hromadění tuku kolem břicha, můžete si všimnout při pokusu nosit pár těsné džíny. Věk, zpomalený metabolismus a genetika určují sklon k tvorbě mastných záhybů v pase. To nejen zkazí vzhled, ale také ohrožuje zdraví. Pokud je na žaludku uložen více tuku, než je považováno za normální, může to být ukazatel rizika kardiovaskulárních onemocnění, cukrovky, vysokého krevního tlaku atd.

(Ztráta váhy)

4 High-kalorické nápoje je třeba se vyvarovat

4 High-kalorické nápoje je třeba se vyvarovat

Hubnutí Jak víte, jsme konzumovat každý den velké množství různých produktů, ale takové chování není příliš zdravé. Ve skutečnosti mohou způsobit vážné poškození zdraví. V tomto ohledu kalorie jsou některé z škodlivých prvků, které by měly rušit nás . Buďte opatrní! Tyto nápoje s vysokým obsahem kalorií jsou škodlivé, takže je třeba se jim vyhnout!

(Ztráta váhy)