6 Tipů pro prevenci poranění holeně


6 Tipů pro prevenci poranění holeně

Lumbální poranění je poměrně běžným typem léze. Většinou sportovci často trpí.

Každý sport představuje velké riziko a jedním z nich je poškození kotníku. Jakýkoli mírný pohyb může vést k roztažení.

Zdvih kotníku je porážka vazu. I když je to téměř nevyhnutelné poškození, existují tipy a triky, které vám pomohou vyhnout se jim.

Jen úsek, musíte být obzvlášť opatrní. To může být vážná porucha, ale může způsobit velké nepříjemnosti.

Existuje zvláštní léčba pro protahování holeně, ale mnoho lidí trpí, protože se s ní nemohou přesně držet.

Protahování holeně, která je opomíjena, může vést k chirurgickému zásahu. To je velmi důležité pro správné uzdravení a prevenci.

Tipy a triky pro prevenci a léčbu poranění holeně

Vlastoceptivní trénink

Tento trénink je velmi důležitý pro léčbu. Používá se k posílení holeně.

Sportovci často používají vlastně výuku, protože zabraňují protahování a dalším drobným zraněním.

Jejich hlavním účelem je připravit kotník k reakci na budoucí škody. Takže následky už nebudou tak vážné.

Přečtěte si více: 8 přípravků, kterým je třeba se vyhnout, pokud máte problémy s kloubem

Rovnováha mezi oběma nohama

Všichni lidé mají tendenci mít dominantní končetinu. To vede k tomu, že druhá část se nevyvíjí tak, jak by měla.

Pokud je jeden konec stabilnější než druhý, existuje problém, protože zvyšuje riziko poškození v budoucnu.

Proto musíte oba nohy trénovat stejně, abyste se vyhnuli roztažení kotníku. To má zásadní význam pro vyvážený vývoj svalů nohou.

Tréninkové svaly

Správný trénink svalů optimálně posiluje oblast holeně. To pomáhá zabránit protažení a jinému poškození.

dobře vycvičené svaly pokrývají oblast jemného holení a chrání je.

Trénink svalů se zaměřuje nejen na intenzitu cvičení, ale také na rovnováhu a tón.

Ztráta strachu

Po zranění holeně mnoho lidí se bojí, že se to stane znovu. Vytváří některé psychologické omezení, které ovlivňují postoj a výkon některých typů cvičení.

K tomu, aby byl pacient řádně uzdraven, musíte požadovat, aby cvičení prováděl jako obvykle. Pokud to udělá jinak, může se pomalu objevit atrofie. Pokud k tomu dojde, bude mnohem obtížnější se zcela zotavit z poškození.

Postup obnovy pomáhá adekvátně mobilizovat holeně. Takže člověk se může zbavit strachu z budoucích porážky.

Po období odpočinku je velmi důležité, aby kotník měl vhodný podnět k pomalé regeneraci.

Čtěte více: holenní Osteoartritida: nemoc, která se dotkla mnoha lidí

význam zotavení po protažení noha, zotavení je velmi důležité.

Přestože se může snížit zánět, svaly se poškodí. Když k tomu dojde, je velmi pravděpodobné, že budete mít další úsek.

Stretch marks jsou jemné zranění. Jakmile to cítíte, okamžitě vyhledejte lékařskou pomoc.

Přijetí lékaře je prvním krokem k oživení. Potom pomůže fyzioterapii.

Ačkoli to může trvat dlouho, je to jediný způsob, jak zajistit úplné zotavení holeně.

rychle jednat

První dva dny od výronu kotníku jsou nesmírně důležité. V tuto chvíli musíte vyhledat lékařskou pomoc.

Vyvrácený kyčel vyžaduje okamžitý zásah. Pokud je to možné, měli byste kontaktovat svého lékaře, jakmile dojde k protahování. To zabrání mnoha budoucím nepříjemnostem. ◊ Navzdory skutečnosti, že protahování holeně nepovažuje vážnou lézi, je její léčba rozhodující.

Pokud tento typ lézí není správně léčen, může to nakonec vést k většímu zásahu. Kromě toho, jak jsme již zmínili, nedostatek léčby může vést k nevratné atrofii končetin.

Lidé zapojeni do sportu a cvičení by měli být velmi opatrní.

Protahování svalů je důležité. Před a po tréninku by měly být svaly zahřáté, aby opotřebení nebylo tak intenzivní.

Protahování cvičení je nejlepší způsob, jak zabránit protahování.

Definujte tvar nohy

Víte, že délka prstů a rukou vám může říci o vaší osobě? Zjistěte více o své nebo něčí osobě ve tvaru nohy!


Důsledky spát s mokrými vlasy 8 zdravotních problémů

Důsledky spát s mokrými vlasy 8 zdravotních problémů

Užitečné návyky sprcha před spaním - skvělý způsob, jak uvolnit své tělo a zlepšit efektivitu spánku. Pomáhá snižovat napětí svalů a snižuje stres zbývající z náročného pracovního dne. Nicméně, takové výhody neplatí pro mokré vlasy , protože to může vést k některým zdravotním problémům. Na první pohled mokré vlasy se zdá neškodný, ale tento stav může způsobit nežádoucí reakce na úrovni kapilár a svalů a imunitního systému.

(Užitečné návyky)

Jak snadno čistit matrace a polštáře

Jak snadno čistit matrace a polštáře

Všichni lidé se snaží udržet svůj domov a postel čisté a bojovat proti hmyzu. Nicméně to není vždy snadné. Tam jsou místa, na která zapomínáme, a některé problémy, které neumíme odstranit. Například víte, jak vyčistit matraci a polštář? Fakt, že je velmi důležitým úkolem, protože mluvíme o místě, kde spíme.

(Užitečné návyky)