6 Tipů, jak vyčistit ucpaný nos jen kousek


6 Tipů, jak vyčistit ucpaný nos jen kousek

užitečné návyky Nachlazení se mohou objevit kdykoliv, zvláště při změnách teplot nebo povětrnostních podmínek, a s příchodem jara a na podzim. Její charakteristiky jsouobecný pocit choroby a tento slavný nos je položen.

Za prvé, protože je obtížné získat a přenášet kyslík do jiných částí těla, a za druhé, dýchání ústy obvykle nevylučuje vznik.

je proto najít způsob, jak vyčistit ucpaný nos je důležité - to může zmírnit některé z běžných podráždění, které přicházejí s nachlazením.

Zvažte tyto tipy, abyste rychle vyčistili nos, protože pokud se tak nestane, budete se cítit horší a horší.

1. Jezte kořeněná jídla vyčistit ucpaný nos

kořeněná jídla pomoci uvolnit hlen, což čistit dutiny jsou blokovány během několika minut. Efekt nemůže trvat dlouho, ale proč nežít z toho, co jíte?

Chcete-li používat tyto funkce, přidejte přísady do jídel, jako je cibule a česnek, nejlépe syrové nebo koření, jako wasabi. Můžete také jíst syrové červené papriky, včetně chilli se serrano nebo jalapenio.

Čím více těchto živin přidáte do vaší stravy, tím více budete mít prospěch.

2. Masáždutiny

Vaše dutiny jsou místa, která se nacházejí v blízkosti nosní přepážky.

hodně hlenu zde může být vytvořen tak, používají kruhovou masáž pomáhá uvolnit jejpůsobit tlak a zanášení nebude tak nepříjemné.

Jak to udělat?

  • Umístěte špičky indexu a středních prstů mírně pod oči a přesuňte je kolem kruhu.
  • Udělej to po dobu 20-30 sekund, věnovat velkou pozornost tisku, spolu s oblastmi, které jsou blíže k nosu a pod očima.
  • Konečně přitáhněte prsty nahoru k tvářím a masírujte je kruhovým pohybem.

3. Ovládejte své dýchání

Už jste někdy uvízli uši a nos, abyste otevřeli dutiny? Pokud ano, pak je tato metoda velmi podobná.

Jak to udělat?

  • Zhluboka se nadechněte a držte nos. Pak se při jízdě pokuste uvolnit vzduch z nosu, dokud se nezačne nepohodlně.
  • Nyní pusť z nosu a normálně dýchat. Posaďte se a po několika minutách si uvědomíte, že jste otevřeli své dýchací cesty.

4. Tradiční léčba: použití solné

K tomu, máte dvě možnosti: koupit solný roztok v lékárně nebo si sami doma.

Oba jsou stejně účinné, ale vždy raději, aby se domácí opravné prostředky, obzvláště když oni jsou tak jednoduché: vařit vodu se solí a nechte vychladnout.

Jakmile budete mít řešení, pomocí injekční stříkačky nalít tekutinu do nosních dírek, kde poběží prochyschayuchy jako rozpouštědlo své nosní dírky. 5. Mint

-

nepřítel goo Jak víte, máta běžně používané zmírnit problémy s dýcháním, spojené s nachlazení, protože obsahuje octovou a kyselinu askorbovou.

Tyto komponenty jsou tak účinné, že po několika inhalace či mentolové masti založené na tom, že problém zmizí během několika minut.

6. Vezměte si horkou sprchu

vodní pára proniká do dýchacího systému způsob, který rozbije zabytist, pomáhá zhluboka nadechnout, které chyběly.

Navíc malé množství horké vody v nosních průchodech může také pomoci bojovat s vycpaným nosem.

Nebojte se, že sprcha může zhoršit váš stav. Po dokončení sprchování důkladně otřete tělo a nebudete mít žádné problémy. Nezapomeňte, že je také důležité vypít všechny tyto bakterie z kýchání a kašla.

Nezapomeňte na tyto tipy, protože, bohužel, všichni potřebujeme je v určitém okamžiku svého života.

S těmito pokyny budete připraveni pomoci kdykoli vy nebo někdo ve svém životě nosí. Stojí za to zkoušet!


Jak snížit hladinu cholesterolu: 6 strategií stravovací návyky

Jak snížit hladinu cholesterolu: 6 strategií stravovací návyky

Užitečné Cholesterol - lipid je nutné, aby tělo správně fungovat, protože podílí na vývoji některých hormonů, zažívací kyselin a dalších látek. Lidská játra produkuje cholesterol uvnitř těla, ale je také vstřebáván, když jíte potraviny s jejich obsahem. I když je tato směs velmi důležitá pro zdraví, může se stát nebezpečným nepřítelem, pokud situace zmizí.

(Užitečné návyky)

Jógy sedacího bolesti

Jógy sedacího bolesti

Užitečné návyky sedacího bolesti je časté onemocnění, které mají vliv dolní části zad přes hýždě a dolů na zadní povrch. způsobuje podráždění sedacího nervu kvůli nadměrnému tlaku, úrazu nebo nemoci. Spravedlně je doprovázena slabostí, brnění, pálením. Někdy dokonce omezuje vaše pohyby. Bolest přichází pomalu a obvykle se zhoršuje po dlouhém posezení, v noci, zatímco spíte, kýcháte nebo po procházce.

(Užitečné návyky)