6 Nejlepších cvičení pro posílení bederní


6 Nejlepších cvičení pro posílení bederní

Takže, víte, pokud jste cvičení posílit vaše bederní kosti? Dolní část zadní nebo zadní část je velmi citlivá část těla, ovlivňuje poškození popliteálních šlach, slabé břišní svaly a meziobratlové kýly. ◊ Navzdory skutečnosti, že dobré držení těla a pravidelné fyzické cvičení mohou přispět k posílení pasu, mnoho lidí se nestará o sebe a nevěnuje pozornost bolesti, která ovlivňuje kvalitu života.

Ve většině případů to je způsobeno fyzickou únavou, malým množstvím dopravy nebo konstantním sedadlem za počítačem.

Je důležité vyhnout se sedění a

omezit fyzickou aktivitu a zvedat tvrdé věci, které děláte po celý den. Naštěstí

existují určité specifické cvičení, které posilují svaly a zvyšují stabilitu , kterou se můžete pokusit provést. Níže popisujeme 6 nejlepších cvičení, které lze provést doma nebo v kanceláři, aby posílily dolní část zad.

Poyekhali!

1. Zdvihání protilehlých rukou a nohou

Toto jednoduché cvičení

snižuje napětí v bederním , stejně jako posiluje břišní svaly.Stojte na kolenou, dlaněmi na podlaze a koleny lehce zakřivenými.

  • Zdvihněte a protáhněte pravou ruku a nohu, dokud nejsou paralelní s podlahou.
  • Podržte po dobu 4 sekund, pak se pomalu otočte do původní polohy.
  • Opakujte to samé s opačnou rukou a nohou.
  • Vykonávejte 3 přístupy pro 10 opakování na každé straně.
  • 2. Opačné rameno a noha ležící na břiše

Toto cvičení je podobné jako předchozí, ale rozdíl je, že tentokrát

musí ležet na žaludku spíše než stát na kolenou.Implementační technika:

Položte obličej na podložku, ruce se táhnou podél hlavy a dlaněmi na podlaze.

  • Zdvihněte pravou ruku a nohu současně do pohodlné výšky.
  • Držte polohu několik sekund a pomalu se otočte zpět do původní polohy.
  • Opakujte na druhou stranu a proveďte 10 opakování.
  • Proveďte 3 nebo 4 cvičení.
  • 3. Zvedání nohou

Cvičení na nohou nejen posiluje čtyřkřídlé a hýždě. Přitahují také žaludek a jsou užitečné pro posílení dolní části zad.

Technika provádění:

Lehce na zádech, lehce ohněte pravou nohu a zvedněte levou nohu plynulým pohybem.

  • Zvedněte nohu kolena a pokuste se držet pozici po dobu 30 sekund.
  • Změňte stranu a zopakujte cvičení.
  • Vytvořte 3 přístupy pro každou nohu.
  • 4. Zvedání pánve

Zvedání pánve nebo můstku je cvičení, během kterého

svaly bederní a břišní práce. Tajemstvím dobrých výsledků je utažení břicha při každém zvedání.

Technika provedení:

Lehněte si na záda na podložce a ohněte kolena a nohy na podlahu.

  • Ruce podél těla, a držte si záda rovně, zvedněte hýždě a umyvadlo z podlahy.
  • Držte polohu na 10 sekund, odpočívejte a opakujte 10krát.
  • 5. Ohýbání nohou v bederním kloubu

Navzdory skutečnosti, že toto cvičení je určeno pro ztenčení toonu, je také dokázáno, že pomáhá bojovat s bolestí zad v dolní části zad.

Provedení:

Položte levou nohu dopředu, zpátky, koleno dopředu a protáhněte pravou nohu.

  • Přesuňte kufr dopředu, dokud není celé koleno zcela ohnuté (lýko se dotýká zadní části nohy) a pak se vrátí do původní polohy.
  • Proveďte 10 opakování na každé noze.
  • 6. bederní a břišní svaly břicha

Účelem těchto pohybů je posílit pas, dolní části zad a šikmé břišní svaly.

Provedení:

Pro posílení dolní části zad, ležící na podlaze, natáhněte ruce dopředu a zvedněte trup alespoň 8krát.

  • Relaxujte a opakujte ještě 3 krát.
  • Na šikmé břišní svaly ležíte na zádech, nohách, držíte se na pohovce a zvedáte kufr vlevo.
  • Vykonávejte 3 přístupy pro 10 opakování na každé straně.
  • Konečné doporučení pro posílení pasu

Kromě těchto cvičení, nezapomeňte

vyhnout se dlouhé sezení, zejména na hluboké, měkké pohovky. Zkuste se dostat nahoru a protáhnout klouby nejméně každé dvě hodiny.

Kromě toho se

vyhnout zdvihání předmětů při sklápění dopředu , pokud jste byli zraněni.Bolesti zad a krku? Řekneme vám, co dělat

Počítače, tablety a smartphony jsou nyní neustále v našich životech. Jejich použití může způsobit bolesti zad a krku ...


10 Výhody použití vody na prázdný žaludek

10 Výhody použití vody na prázdný žaludek

Jedním z nejlepších zvyků, které můžete mít, je odebírat denně sklenici vody na prázdný žaludek. Pro mnohé to může zdát není tak důležité, ale je pravda, že použití vody, jakmile se probudíte, bude mnohem užitečnější než kdykoliv jindy dnya.Koly spíte, tělo plní důležité funkce, jako je oživení poškozené buňky a čistí se filtrací toxinů a jejich přípravou na zničení.

(Užitečné návyky)

Proč po 40 začátech nejšťastnější období života ženy

Proč po 40 začátech nejšťastnější období života ženy

Jak jste starý? Jsem v tom věku, kdy se věci zdají klidnější, ale chci se dále rozvíjet. Mám dost času, abych své sny udržel v ruce a moje iluze se staly nadějí. Jsem ve věku, kdy někdy láska přichází v jasném záblesku a jste připraveni vzdát touhy a vášně. A někdy je to ráj odpočinku, jako třeba západ slunce na pláži.

(Užitečné návyky)