6 Nejlepších technik pro sebe


6 Nejlepších technik pro sebe

schopnost zachytit se v každé situaci je nesmírně důležitá pro každého, ale obzvláště důležité je to, když se člověk snaží přestat kouřit, zbavit se závislosti na jídlo a stravování, nebo vyléčení shopoholizmu.

V těchto obtížných stresových situací je velmi důležité nenechat emoce převážit nad, protože následky mohou být katastrofální.

Proto v tomto článku jsme sestavili nejúčinnější techniky pro sebeovládání, které posílí vaše sebevědomí a pomůže vám vždy zdrženlivost a klid.

samostatně Základy: Poznej sám sebe

, aby si plný a rušný život, měli byste být schopni ovládat své emoce, touhy a základní instinkty.

Sebekontrola se týká těch schopností, které lze získat po celý život. Kromě toho byste měli pravidelnězlepšovat tuto schopnost, udržet pod kontrolou tyto negativní emoce a vlastnosti jako hněv, obžerství a závisti.

Self-disciplína a vytrvalost - to jsou vlastnosti, které jsou nezbytné, aby si představit život obezřetné a rozumného člověka. Tyto vlastnosti pomáhají vyhnout se negativní aspekty života a pokušení sahat od drog a konče bankovních úvěrů.

Pokud se chcete dozvědět, jak ovládat své vlastní touhy a city, a to zejménamusí poznat sám sebe. To znamená, že byste měli podrobně analyzovat chování a jednání, neboť pomoci identifikovat své silné a slabé stránky. Jakmile si uvědomíte, jaká je vaše slabost, můžete začít pracovat na řešení tohoto problému.

Ready to omezit se na potraviny, touha vzdát se cigaret a schopnost zůstat v klidu ve stresových situacích (zvláště, když jste v dopravní zácpě) - to vše pozitivní vliv na tělesné i duševní zdraví. Ovšem, abyste zvládli techniky sebeovládání, musíte se nejprve naučit slyšet a pochopit sebe sama.

Jako iracionální chování považován zapřisáhlý nepřítel sebeovládání, měli vždy snažit jednat moudře a opatrně, zvláště pokud je třeba dělat důležitá rozhodnutí nebo provedení speciálních úkolů.

Jak se vyhnout pokušení a udržet kontrolu nad emocí

Použití čokolády, kouření a nákup nové boty dělá člověk jen krátkou radost, ale tyto malé potěšení mít trvalý pozitivní dopad na budoucnost člověka. Naopak, často po těchto akcí máme výčitky, zklamání a dokonce i deprese.

To je důvod, proč je důležité, aby bylo možné zaznamenat a vzít na vědomí varovné příznaky, které tělo trvá ve stresových situacích. Pokud budete zaskočeni, nespěchejte k panice. lépe na chvíli zastavit a analyzovat situaci v detailu.

Pokud zjistíte výloze roztomilá tašku, nespěchejte jít dovnitř a nakupovat zboží. Přemýšlet o tom, zda si můžete dovolit tento spontánní nákup a kolik máte nezaplacené účty za kreditní kartu.

Když ruka dosáhne na další cigaretu, přemýšlet o tom, že nikotin má škodlivý vliv na lidské zdraví. Totéž platí pro touhou pořadí druhou várku dezert nebo louhu. Než tak učiníte, „stiskněte pauzu“ a pereosmyslit spontánní impuls.

Klíče k self-kurzu zvládnout sám je někdy obtížné. Konečně, self - to je velmi nejistá a křehká látka, která je velmi snadné ztratit. Schopnost kontrolovat emoce mohou zmizet během několika vteřin, a ty by mohly začít myslet a jednat iracionálně.

Být zdravý člověk nejen fyzicky, ale psychicky je nutné nejen trénovat svalovou vytrvalost, ale vůle.

Jak, ptáte se? Ve skutečnosti to není tak složité, jak by se mohlo na první pohled zdát. Vše, co potřebujete - je pravidelný trénink, vytrvalost a schopnost kompromisu.

Vždy buďte opatrní a obezřetní, a nezapomeňte situacích schopnost kontrolovat emoce jistě pomůže.

Účinné techniky pro sebe

1. Analyzujte své chování

Jestliže většina opatření a úkolů, které provádějí automaticky, to může být velmi obtížné kontrolovat jejich chování a rozhodování.

  • Pokud se chcete zbavit nadbytečných kilogramů, je třeba vytvořit seznam povolených potravin a držet se jídel plánu.
  • Pokud máte peníze na bankovním účtu, musíte se naučit ovládat své náklady.

2. Dejte vzrušení k druhému

I když byste měli vždy postupovat uváženě, nemůže dostat zavěsil na negativní myšlenky a výčitky kvůli chybě nebo špatnou věc.

Lidský mozek je ve skutečnosti velmi zranitelný a snadno vymyslet. Proto , že čím více se vyhnout přemýšlení o konkrétní věci nebo osobě, pakjejí obraz často vznikají ve vaší mysli.

Z těchto důvodů se doporučuje cvičit techniky pro sebe pouze tehdy, když je to opravdu potřeba, a zbytekvolný čas raději věnovat na jiné, mnohem zajímavější dělat.

3. Vedení zdravého a aktivního životního stylu

Jakákoli změna každodenních návyků a chování zahrnuje schopnost ovládat emoce a kompromisy. To zahrnuje denní zvyk chodit do posilovny, aby cvičení a jíst výživná jídla a ochotu vzdát se cigaret a ne utrácet peníze za věci.

Říkají, že lidský mozek potřebuje 21 dní, aby vyvinul nový zvyk. Abyste dosáhli svého cíle, budete muset vydržet jen tři týdny.

Po 21 dnech uvidíte, že zdravý životní styl se stal nedílnou součástí, a pak nebude muset nutit, abych se vést aktivní život, protože si opravdu potřebujete některý z jeho. Hlavní věcí je žít tři týdny po sobě, dodržovat zdravý životní styl.

4. Naučte se odpočívat

Hluboce vdechněte, zavřete oči a počítat alespoň 10 (možná víc). Tyto techniky dýchání pro sebeovládání jsou neuvěřitelně účinný způsob, jak uklidnit a zmírnit stres.

Když jste nervózní, rozzlobení nebo budete mít špatné rozhodnutí, zkuste se na chvíli zastavit a odpočívat. Pokud se vám tato technika nelíbí, můžete ji nahradit jinými relaxačními technikami - například nakrájet nebo vypít šálek čaje z heřmánku.

Hlavní myšlenkou těchto metod je, že člověk v klidu a rovnováhy je méně náchylný dělat iracionální rozhodnutí pod tlakem prostředí.

pozornost 5. Věnujte svému okolí

Představte si situaci: vaši přátelé každý večer po práci návštěva hospody vypít sklenku alkoholu tam, a mezitím pokusu vzdát tohoto zlozvyku. Jaká je cesta z této situace? Snažte se oddělit se od svých volnočasových aktivit s přáteli nebo navrhnout alternativní způsob odpočinku po dni.

Totéž platí pro vycpaný shopaholic. Pokud často utrácíte příliš mnoho peněz na nákup věcí, které opravdu nepotřebujete, nikdy navštěvujte obchod, když jste nudí nebo frustrovaní.

Pokud se snažíte zhubnout, nakupujte výrobky pouze poté, co jste dostali dostatek oběda. Když máte spoustu věcí, odložte svůj telefon a další gadgety, které vás mohou odvrátit od práce.

Lidé, kteří nás obklopují, mají významný vliv na naše chování, myšlenky a přesvědčení. Proto se snažte vyhnout nepříjemným situacím, které brání zdokonalení technik pro sebeovládání. 6.

zmírňuje stres prostřednictvím meditace

Existuje mnoho účinných způsobů, jak pomoci udržet emoce pod kontrolou a zlepšují schopnost distancují od lidí, kteří mají ve zvyku uložení své názory.

Pravidelné cvičení, cvičení, pěší turistika, nebo dokonce banální koupel s pěnou a bubliny pomůže zmírnit napětí a dát podrážděnost.

Přátelství žen: senzační způsob, jak bojovat se stresem

Přátelství žen je velmi užitečné pro všechny. Může dokonce pomoci ženám bojovat se stresem! Mohli bychom vám dát tisíc argumentů o tom, proč je přátelství žen užitečné, zdravé a nezbytné, ale to nestačí.


Jak jsou bolesti hlavy a játra

Jak jsou bolesti hlavy a játra

Užitečné návyky Bolesti hlavy může mít mnoho různých příčin: migréna, napětí a bolesti spojené s nezdravým nebo toxické játrech. V tomto článku budeme mluvit o spojení mezi bolestmi hlavy a játry, abyste se lépe postarali o své tělo. Co se týče bolesti hlavy a jater? Když naše játra jsou zdravé, život je krásný a my o tomhle orgánu ani nemyslíme.

(Užitečné návyky)

Mohu léčit psoriázu?

Mohu léčit psoriázu?

Kožní onemocnění postihuje mnohem více lidí, než si myslíme, včetně mužů i žen. Přestože lékaři říkají, že je nemožné vyléčit, existuje mnoho faktorů, které nám mohou pomoci přirozeně řídit. Zjistěte, jak mohou nutriční a domácí léky ovlivnit léčbu této poruchy. Co je psoriáza? Mohu léčit psoriázu? Toto je onemocnění, které způsobuje olupování a zánět kůže , který vypadá zčervenal a šupinatý v určitých oblastech těla.

(Užitečné návyky)