6 Nejhorších složek můžete přidávat do kávy


6 Nejhorších složek můžete přidávat do kávy

Zajímavosti bylo prokázáno, že spotřeba káva může zvýšit paměť, zlepšit ochranu zdraví a zdraví srdce a snížit riziko vzniku cukrovky.

Přichází však chvíle, , když se káva stane vaším nejhorším nepřítelem: když přidáte umělý cukr a další složky, které nejsou v žádném případě přínosné.

Jste si jisti, že váš šálek kávy může být považován za zdravý? Zde jsou nejhorší ingredience, které můžete přidat do kávy.

1. Příchutě

Kávové nápoje, které mají další příchutě, jako je vanilka, lískové oříšky nebo karamel, naplněné cukrem a umělými barvivy.


Pokud chcete dát nápoj nějakou chuť, zkuste přidat několik kapek vanilky, máty peprné nebo sušeného ovoce.

Neobsahují další cukr, ale mějte na paměti, že tyto příchutěmohou změnit hladinu glukózy v krvi.

V ideálním případě by se do kávy vůbec nemělo přidávat nic. Vyhněte se těmto přísadám, pamatujte si, že skutečná chuť kávy je neslazená.

2. Sacharin a sladidla

Nekalorické sladidla pomáhají nepít kávu plnou cukru. Jaký je problém? Jedná se o sladké cukry, které také mění váš metabolismus.

V důsledku toho můžete jíst více, protože se necítíte dobře.

Může poškodit vývoj střevních bakterií a dokonce zvyšovat pravděpodobnost vývoje diabetu.

Extrakt ze stevie - zde je zdravá volba pro oslazení kávy. Neobsahuje sukralózu, což ve skutečnosti není užitečné.

3. Cukr

trochu cukru nebude způsobovat žádné škody, ale pokud pijete pár šálků kávy denně, stojí za to vědět, že tyto prázdné kalorie jsou nahromaděny ve vašem těle.

Přidáním dvou lžiček cukru na tři šálky kávy je 50 gramů cukru.

Vzhledem k tomu, že denní doporučená dávka cukru pro dospělé je 90 gramů na 2000 kalorií, je to příliš mnoho.

Ale nevzdávejte se jí pití kávy. Můžete najít zdravější možnosti sladit ji se silnou a hořkou chutí.

Aby nedošlo k překročení doporučené dávky, můžete se pokusit použít méně cukru.

Pokud chcete, jděte na hnědý cukr, který je užitečnější, nebo přidat přírodní koření, jako je skořice. Tyto koření mohou pomoci snížit kolísání hladiny cukru v krvi a vyhnout se touze po přejídání.

4. Odtučnené mléko

Tato složka není nutně špatná, ale bylo prokázáno, že mléčné výrobky s přírodním tukem mohou být lepší.

To znamená, že lidé, kteří pravidelně pijí mléčné výrobky, jíst po mnoho let méně sacharidů.

Ti, kteří konzumují netučné produkty, mají výrazně vyšší hladiny uhlohydrátů, což obvykle znamená, že zesílí. A to není všechno. Konvenční mléčné výrobky jsou spojeny s nižším rizikem vývoje diabetu 2. typu.

To může být způsobeno specifickými mastnými kyselinami v plnotučném mléce, které pomáhají předcházet onemocnění, a proto stojí za přidání do kávy.

5. Práškový krém

To je bezpochyby nejhorší přísada, kterou můžete přidat do kávy. Změní pouze barvu a simuluje texturu smetany, kterou má další mléčná smetana.

Tyto náplně bez laktózy často obsahují kukuřičný sirup a rostlinný olej, což znamená cukr a prázdné kalorie.

To je elegantní způsob, jak maskovat umělé transfúze, které způsobují

arteriální obstrukce a vedou k srdečním onemocněníma diabetes mellitus. Takže když cestujete, neměli byste používat tyto ingredience, které jsou obvykle nabízeny na letadlech a jídelnách.

6. Alkohol

Nejhorší kombinace, kterou můžete udělat s kávou, je smíchat s jakýmkoli destilovaným nápojem. V žádném případě se nestane zdravým nápojem.

Nezapomeňte, že alkoholické nápoje

vám poskytují energii, ale ne jiné živiny. Spotřeba alkoholu je příčinou mnoha nemocí a zdravotních problémů, včetně mentálních poruch a poruch chování.


Nezapomeňte, že přebytek alkoholu vede k alkoholismu, cirhóze jater, srdečním onemocněním a některým druhům rakoviny, nemluvě o sekundárních problémech, jako je násilí a dopravní nehody.

Podle tohoto seznamu jste si pravděpodobně uvědomili, že

naše doporučení je vyrábět kávu co nejjednodušší. V extrémním případě můžete použít přírodní chuť. Nejlepší možnosti:

skořice

  • vanilkový extrakt
  • pepřový extrakt
  • sójové mléko
  • mandlový mléko


10 Příznaků onemocnění štítné žlázy

10 Příznaků onemocnění štítné žlázy

ŠTítná žláza - orgán, který reguluje metabolismus v těle. Určuje rychlost, s jakou tělo spaluje kalorie, jak rychle srdeční teplo a zodpovídá za udržování hormonální rovnováhy. V dospělosti lidé často začínají trpět problémy s štítnou žlázou, což vede k různým poruchám, které ovlivňují fyzické a emocionální zdraví.

(Zajímavosti)

Kdy jste s největší pravděpodobností otěhotněl?

Kdy jste s největší pravděpodobností otěhotněl?

Snažíte se otěhotnět a nemůžete čekat, až se tato šťastná událost stane? Dokonce jste si mysleli, že snad vy nebo váš partner problém plodnosti ? Za prvé, uvolněte a s naší radou dále zjistěte, které dny v měsíci nejpravděpodobněji otěhotníte. Naučte se rozpoznat změny ve vašem těle, stejně jako zjistit bazální teplotu, a budete okamžitě vědět, v jakých dnech je nejlepší pokus a představit dítě.

(Zajímavosti)