Metody ke zlepšení držení těla zvyky


Metody ke zlepšení držení těla zvyky

užitečné, když budeš sedět celé hodiny každý den u počítače, nebo stojí v práci, páteř nemůže správně vyrovnán. Správné držení těla je životně důležité pro celkové zdraví a vyhnout se bolestí zad, což je dnes velmi běžné.

V dnešním článku budeme sdílet některé z nejlepších technik pro dosažení správného držení těla.

Co ovlivňuje stav páteře?

obecně všechno. Páteř je hlavním podporním systémem a je důležité se o něj starat. Špatné držení těla může vést k vážným a dokonce nevratným problémům, jako herniated disků nebo chronické únavy. Ale špatné sedadlo, stojící nebo chůze způsobují víc než jen nepříjemné pocity.

Ženy často trpí zkreslením kyčle. Jak se to děje? Když jsme v klidu, často podporujeme veškerou váhu na jedné noze. Vysoké podpatky nebo těžké ponožky na ramenou mohou problém zhoršit.

špatné držení těla je stále běžnější, protože práce, kterou většina lidí udělat dnes, ale také kvůli rostoucí úrovně obezity, fyzické nečinnosti, nadměrné využívání technologií (včetně telefonů, tabletů a notebooků).

Pokud naklonit hlavu poslat zprávu nebo zkontrolovat svůj e-mail a sociální sítě, sutulytsya páteř a tělo se předkloní. Věděli jste, že to je jeden z důvodů, proč lidé trpí bolesti krku?

Jaká by měla být ideální pozice?

Někteří lidé se soustředí jen na to, jak zadržet a ramena při fyzickém cvičení nebo při zvedání hmotnosti. ale měly by věnovat pozornost držení těla trvale, kdekoliv: obchodu s potravinami, v metru, na pohovce sledování televize doma.

Níže jsou uvedeny některé časy, kdy se obvykle nevěnují pozornost vaše držení těla: Sitting

chodidla by měla být na podlaze, záda rovně a ramena dolů a tlačil zpět. Pokud se zkříženýma nohama, může narušit krevní oběh, což vede k otoku a únavě. Stojící

vaše kolena by měla být mírně ohnuté a břišní svaly jsou otevřené pro expanzi během dýchání, bude distribuovat váhu mezi nohama a na hrudi.

Chůze

Krk a hlava by měla být ve vzpřímené poloze. Nedívejte se dolů, protože to může způsobit bolesti krku. Ujistěte se, že nejprve na patách a pak na prsty.

Spánek

Nejvhodnější pozice spánku je na straně s ohnutými koleny. Pomáhá udržet páteř rovný. Kromě toho byste měli používat kvalitní matrace a polštáře (nezapomeňte je čas od času měnit).

Řízení

Správná poloha těží hřebenu, stejně jako vaše bezpečnost. Pokud budete držet vzpřímený, budete mít méně nebezpečí zranění v případě nehody. Nezůstávejte na zadní straně židle a neházejte na opěrku hlavy. Nastavte sedadlo tak, aby se snadno dotýkalo pedálu, aniž byste se musel ohýbat dopředu.

Jak mohu zlepšit držení těla?

Existuje několik metod, které vám mohou pomoci udržet si záda rovnou kdykoliv během dne. Nejprve může být trochu těžké "sedět rovně" a můžete dokonce cítit bolest v páteři nebo svaly, protože nejsou zvyklí na tuto lepší polohu. Výhoda převáží počáteční nepohodlí. Zde jsou některé efektivní možnosti:

Představte si, že držíte lano

Je často vyučováno v hodinách jógy nebo pilates. Je třeba si představit, že lano vede z vrcholu hlavy k stropu.

Připojte stuhu ke zádi

Pro to budete potřebovat pomoc přítele. Udělej X na zádech s páskou, počínaje pravým ramenem a na levém stehně, přes zadní část pasu a pak od pravého stehna k levému rameni. To vám pomůže udržet krok. Při opravě pásky je důležité vrátit zpět ramena.

Vyvažte si knihu na hlavě

Tato metoda byla používána již mnoho let, aby učila mladé dívky chodit správně. Cílem je udržet si hlavu a krk rovně a ne pohlédnout dolů. Rovněž se vyhýbá pomalému, spouštění ramen.

Venujte pozornost vápníku

Žaludek ovlivňuje nejen páteř, je to součást celého těla. Nohy podpírají celou váhu a těla utrácejí maximální úsilí.

Posaďte se na podlahu, natahujte nohy a naklonějte se dopředu, abyste se dotýkali prstů. To je skvělé protahování pro záda, ramena a krk , které také posiluje svaly lýtek a žaludku.

Vezměte přestávky

Pokud strávíte celý den v práci sedět u stolu, zkuste se čas od času pokoušet chodit. Pokaždé, když stojíte, udělejte několik kruhů kolem stolu, máváte rukama, třeste ramena a boky. Při posezení položte nohy nahoru a držte si záda rovně a uvolněte ramena.

Podívejte se do zrcadla

Skvělý způsob, jak zkontrolovat držení těla - podívejte se na sebe. Sedněte přímo před zrcadlem a uvidíte, jak vypadáte. To pomůže ujistit se, že děláte všechno v pořádku.


7 Jednoduchých cviků k úlevě od bolesti svalů

7 Jednoduchých cviků k úlevě od bolesti svalů

Užitečné návyky intenzivní bolest svalů může nastat okamžitě po cvičení, prudké pohyby nebo nepříjemnou spánku. Pokud máte pocit, že se nemůžete pohybovat, podívejte se na dnešní článek, v němž budeme sdílet několik jednoduchých řezů, které vám pomohou okamžitě cítit úlevu. Proč vzniká svalová bolest?

(Užitečné návyky)

Jak se přejídat, když se cítíte smutní

Jak se přejídat, když se cítíte smutní

Užitečné návyky smutný dívka ležela na pohovce s velkým zmrzlinou a pláče u televize - scéna je možné vidět nejen ve filmech. Tato situace se může ve vašem případě lišit. Možná si vyberete jiné jídlo. Možná jste v jiné situaci, například ne doma. Pravdou je, že v období deprese, množství nebo emocionální vyčerpání, opravdu chci jíst .

(Užitečné návyky)