Jak snížit hladinu cholesterolu: 6 strategií stravovací návyky


Jak snížit hladinu cholesterolu: 6 strategií stravovací návyky

Užitečné Cholesterol - lipid je nutné, aby tělo správně fungovat, protože podílí na vývoji některých hormonů, zažívací kyselin a dalších látek.

Lidská játra produkuje cholesterol uvnitř těla, ale je také vstřebáván, když jíte potraviny s jejich obsahem.

I když je tato směs velmi důležitá pro zdraví, může se stát nebezpečným nepřítelem, pokud situace zmizí.

Příliš vysoký cholesterol zvyšuje riziko vzniku kardiovaskulárního systému, jater a ledvin.

Nejnebezpečnější však je, že mnoho lidí si neuvědomuje, že mají vysoký cholesterol, protože nejprve nevykazuje žádné zřetelné příznaky jako mnoho jiných poruch.

Proto lékaři doporučují pravidelné lékařské vyšetření a vyváženou stravu s přiměřeným množstvím tuků a kalorií.

Zjistěte , jak snížit hladinu cholesterolu efektivně: s vámi se podělíme o 6 zajímavých strategií, které můžete použít v kuchyni.

1. Nahradit margarín

Margarín obsahuje hodně cholesterolu a nasycených tuků.

Pokud ji pravidelně konzumujete, může přispět k nevyváženému krevnímu lipidu a zvýšit riziko vývoje onemocnění, jako je ateroskleróza.

Chcete-li jíst méně margarínu nebo úplně ji vzdát, doporučujeme jej nahradit rostlinnými oleji, například:

  • slunečnice;
  • olivový;
  • řepka (řepka);
  • světlice světlice;
  • avokádo

Chcete vědět více? Číst: 5 způsobů, jak učinit zralé avokádo pár minut

2. Forget omáčky a omáčky

plnění a doplňování používáme dodat chuť do jídla speciálních Moray kalorií a nasycených tuků.

Pokud jíte příliš mnoho, zvyšuje se hladina škodlivého cholesterolu a v průběhu času výrazně ovlivňuje vývoj metabolických poruch.

Proto je vhodné tyto výrobky nahradit zdravějšími alternativami, jako jsou: toková smetana;

  • hořčice s nízkým obsahem tuku;
  • řecký jogurt;
  • přírodní rajčatová pasta;
  • byliny a koření
  • 3. Konzumace nízkotučných mléčných výrobků

Produkty živočišného původu jsou bohatým zdrojem cholesterolu, takže v průběhu času

zvyšují obsah této sloučeniny v krvi. V mléce, jogurtu a syrových vysokých množství nasycených tuků a mohou mít negativní vliv na zdraví.

To je důvod, proč se doporučuje vybrat

odstředěné potraviny, nízkotučné možnosti nebo úplně bez ní kontrolovat příjem cholesterolu. Všimněte si však, že takové jídlo může obsahovat spoustu kalorií, ať je to napsáno na štítcích, takže stojí za to znát opatření.

4. Použijte extra "extra panenský olivový olej"

Extra panenský olivový olej se odkazuje na "zdravé tuky", které si zaslouží své zvláštní místo ve své každodenní stravě.

To je přirozený zdroj důležitých mastných kyselin, který nejen zabraňuje akumulaci cholesterolu v krvi, ale také

přispívá k jeho stažení.Olivový olej nasycuje mnoho antioxidantů, které

zastavují poškození buněk a snižují riziko arteriálního vytvrzení. Kromě toho je vynikající a dobře se hodí pro různé druhy výrobků.

5. Změňte metody vaření

Pokud hledáte cestu,

jak snížit hladinu cholesterolu, začít v kuchyni. Mnoho lidí si to nemusí být vědomo, ale metoda vaření má velmi významný vliv na množství lipidů v krvi. Pokud vaříte pokrmy, používejte hodně oleje a hladiny cholesterolu a hladiny triglyceridů se mohou zvýšit.

Milovníci smažení jídla namísto vaření na grilu nebo pečení dříve nebo později pocítí negativní dopad takového zvyku na jejich zdraví.

Je také třeba připomenout, že vysoké teploty snižují nebo zničí nutriční hodnotu produktů.

Ujistěte se, podívejte se na tento článek: 5 produktů, které odvozují nasycené tuky a snížit počet 6.

Jezte více zeleniny Zelenina dokonale snížení hladiny cholesterolu a pomáhají řešit související problémy.

Obsahují velmi málo kalorií a jsou extrémně bohaté na živiny, které

čistí tepny a zlepšují jejich pružnost. Někteří odborníci na výživu tvrdí, že zelenina by měla být polovina podílu, kterou jíte.

Z tohoto důvodu se brzy budete cítit zdravě a tělo obdrží neuvěřitelné množství důležitých živin.

Všimněte si, že zelenina je nejlépe konzumována surová, pokud chcete využít 100%.

Jak jste se právě naučil, je důležité vzít jen několik jednoduchých kulinářských rozhodnutí, vědět, jak snížit hladinu

cholesterolu a sledovat dietu.Pokuste se aplikovat naše tipy v kuchyni a vychutnat si zdravý život!

Hlavní obrázek s laskavým svolením wikiHow.com


Proč ruční dobré pro mozek

Proč ruční dobré pro mozek

Užitečné návyky Řemeslný - velmi zajímavý koníček, , kteří mohou trénovat mozek, a celou řadu dovedností, jsou důležité věci, které děláme každý den. Bylo prokázáno, že je skvělou antistresovou a depresivní terapií, která zvyšuje hladinu pozitivních hormonů a podporuje relaxaci. Pravidelná praxe stimuluje drobné motorické dovednosti, tvůrčí schopnosti a dokonce sebevědomí a sebeúctu.

(Užitečné návyky)

Nevybírat rozhodnutí - horší chyby

Nevybírat rozhodnutí - horší chyby

Každý den se musíme rozhodnout: co se nosit, co jíst na snídani, jakou kosmetiku koupit a jaký film si můžete v kině sledovat. Všechny tyto drobné každodenní činnosti určují část našich osobností. Ale to, co nás opravdu určuje, jsou skvělé rozhodnutí, která ovlivňují směr našich životů. Pro lepší porozumění vysvětlujeme: ty, kteří se samy o sobě nerozhodnou, opustí svůj osud v rukou ostatních a ztratí kontrolu nad svým vlastním životem.

(Užitečné návyky)