6 Stravovacích návyků, které způsobují úzkost a deprese


6 Stravovacích návyků, které způsobují úzkost a deprese

Mnoho lidí si obvykle myslí, že správná strava je potřebná pouze pro zdravé a zdravé tělo.

Není to však jediný přínos, který lze odvodit z dobrých stravovacích návyků. Když jíte správně, pomáhá udržovat duševní zdraví.

Samozřejmě, existuje mnoho faktorů, které ovlivňují pohodu.

Někdy se však můžete cítit bezmocně, unaveni, smutní nebo zbaveni motivace bez jakýchkoli zřejmých důvodů.

Proto je důležitévědět o vztahu mezi stravovacími návyky a úzkostí a depresí.

1. Závislost na kofeinu

Někdy káva je jediná věc, která nám pomáhá zůstat na nohou a plnit každodenní rutinu. Ráno pijete šálek kávy před zahájením práce. Pak na další oběd získáte sílu a opět se ujistíte.

Bohužel, kofein může mít toxický účinek na mozek.

Pokud ho používáte neustále, stává se každodenní nutností. Kofein začíná být nedílnou součástí práce těla.

Proto když přestanete používat tento alkaloid, hladina serotoninu klesá. Způsobuje úzkost, podrážděnost a narušení koncentrace.

Zneužívání kávy je špatný zvyk, z kterého musí být opuštěn co nejdříve.

2. Výživa s nadměrným obsahem cukru

Moderní člověk konzumuje asi 16 polních lžic cukru denně. Láska s nadbytkem cukru je jedním z nejhorších zvyklostí.

Příčinou negativního účinku cukru je to, že ovlivňuje hladinu serotoninu- hormonu, který reguluje několik funkcí těla. Patří mezi ně:

  • spánkové cykly
  • kontrola bolesti
  • nedostatek sacharidů
  • zažívání

nízké hladiny tohoto hormonu spojené se vznikem depresivních stavů. Kromě toho také zvyšuje krevní tlak, stejně jakoprodukci kortizolu.

Nadměrný příjem cukru ve stravě také zvyšuje produkci hormonů štítné žlázy a může způsobit poruchy zažívacího traktu. Tato kategorie by měla zahrnovat zvýšené riziko vzniku problémů s koncepcí, plodností a rizikem potratu.

3. Pití

Většina lidí ví, že alkohol působí jako depresivní.

Vždy však můžeme

Pijte několik dalších sklenic, aniž byste věděli, jaké jsou důsledky tohoto . Kromě toho trpíme také slavnou kocovinou další den.Alkohol není jen depresivní látka, ale také stimulant.

To znamená, že potlačuje funkci určitých neurotransmiterů (např. Glutamátu). Současně však alkohol

zvyšuje neurotransmitery, které oslabují imunitní systém. Proto se vaše myšlenky, řeč a pohyby zpomalují. A čím víc pijete, tím více pocítíte její účinky.

Kvůli tomu se

lidé chovají agresivně nebo impulzivně po pití trochu alkoholu . Představte si, jak špatně to může ovlivnit vaše duševní zdraví.4. Spotřeba velkého množství pražených potravin

Každý měl těžké dny. Když se člověk cítí špatně, je normální, že začíná hledat věci, které mohou zlepšit situaci a zvýšit její náladu. Pak

výběr často padá na:

  • pizza hamburgery hranolky
  • Kolikrát jste jedli tyto pokrmy a pak se cítit lépe? Pravdou je, že infuze pečeně na těle trvá déle než několik hodin. Následně téměř vždy pocítíte jeho negativní důsledky.

Možná jste byli zvyklí na tyto nepravidelné stravovací návyky. Možná je to, že prostě nevíte, jak vyprážené potraviny ovlivňují vaše duševní zdraví.

Tyto nádobí se vaří pomocí hydrogenovaných olejů. Obsahují také transhumany, které poškozují tělo a přispívají k vzniku dalších kilogramů. Současně, smažené jídlo

má nějaké spojení s depresí.

5. Spotřeba velkého množství soli Někteří lidé jako sůl. Pokud patříte k nim, musíte vědět, že

nadměrný příjem soli je velmi škodlivý pro zdraví obecně.

Sůl zlepšuje krevní tlak. Výsledkem je, že srdce musí pracovat intenzivněji než obvykle. Kromě toho, když jíte příliš mnoho soli, zvyšuje se riziko vzniku určitých fyzických i duševních problémů.

Mezi nejčastější z nich patří: deprese

  • únava frustrace nepřátelství
  • nelibost důležité zachovat vyvážené množství soli ve stravě.
  • Ano, chápeme, že bez ní není jídlo tak chutné. Musíte však vědět, že

postupné opuštění zvyku jíst sůl bude mít velmi pozitivní vliv na zdraví.

6. Přeskočit snídani Někteří lidé opravdu nemají rádi snídani. Ale víte, že přesně toto jídlo je nejdůležitější ze všech?

Když vynecháte snídani, mozková práce se zhoršuje, protože musí pracovat bez energie.

Pokud jste náchylní k depresi, mozog potřebuje co nejvíce energie, aby vás udržel v klidu.

Pokud si delší dobu snídáte snídani, tělo na to zvykne. Proto už ráno nemáte hlad.

Je to jeden z jídelních návyků, který téměř vždy vede ke zdravotním problémům. Proto je lepší připravit lahodné a výživné snídaně každé ráno. Vaše tělo a mysl vám budou vděčné!


Proč jsou na nehty bílé skvrny?

Proč jsou na nehty bílé skvrny?

Leukoenchyma je oficiální vědecký název, což znamená vzhled bílých skvrn na nehty. Existují různé typy a příčiny. Nicméně, není prokázáno jako známka nedostatku vápníku, kolik lidí si myslí. V tomto článku bychom vám chtěli říci, proč jsou na nehty bílé skvrny. Je to velmi zajímavé! Mýty kolem bílých skvrn na nehty S největší pravděpodobností jste se v určitém okamžiku svého života podívali na nehty a všimli si malých bílých skvrn nebo čar.

(Zajímavosti)

Co můžeš říct o barvě očí kolem tebe? Zajímavosti

Co můžeš říct o barvě očí kolem tebe? Zajímavosti

Iridology - věda, která se zabývá studiem duhovky. V závislosti na barvě oka, duhovka oka může vykorstovuvaty určit náchylnost člověka k některým chorobám, a zdravotních problémů. Irydodiahnosty - lékaři, kteří podrobně prozkoumat všechny signály z oka, nicméně barva očí sama o sobě může hovořit o některých podezřelých příznaků nebo dokonce odstranit neočekávané zdravotní poruchy.

(Zajímavosti)