6 účInných postojů jógy pro hubnutí


6 účInných postojů jógy pro hubnutí

Hubnutí - problém, který znepokojuje mnoho lidí. Bohužel lidé, kteří se snaží zbavit se dalších kilogramů, při hledání požadované postavy na vážích často používají nebezpečné metody, včetně extrémních diet a vyčerpávajících fyzických cvičení.

Ovšem víte, že nadváha může být ztracena prostřednictvím jógy?

Jóga je neuvěřitelně účinný a vážný sport. Pokud chcete rychle ztratit pár kilo, jisté jógy vám určitě pomohou. Navíc jsou kurzy jógy jednoduché a nemají žádné kontraindikace.

Jedním z velkých výhod jógy je, že je vhodná i pro osoby s nízkou fyzickou zdatností a vysokou nadváhou.

To je důvod, proč v tomto článku budeme hovořit o nejúčinnější postoj jógy pro hubnutí, který stojí za to přijmout, pokud chcete zlepšit svůj obraz v zrcadle!

1. Mimo stromu

Tato postoj jógy vám pomůže utáhnout postavu a zvýrazní břišní svaly.

Zde jsou tipy, jak správně provést toto účinné cvičení:

  • Staňte se nohama složenými.
  • Položte levou nohu na pravou nohu tak, aby se vytvořil trojúhelník.
  • Zavřete dlaně před hruď a zhluboka se nadechněte.
  • Třetí dech zvedněte ruce nahoru, aniž byste si zlomili dlaň ruky.
  • Prodlužte a otočte kufr vlevo.
  • Dejte další dech a zatáhněte.
  • Opakujte stejné cvičení pro každou nohu 3-5krát.

2. Mimo válečníka

Toto účinné z jógypomůže zbavit se tuků na stehnech a břiše.

  • Stojte, s nohama zavřenými a rukama stranou.
  • Nadzvedněte a zvedněte ruce nad hlavu.
  • Zvětšujte a naklonějte se dopředu.
  • Vezměte další dech a vydechněte a pak udělejte pravý noh kop.
  • Všimněte si, že pravá noha se musí ohýbat v koleni a levice by měla zůstat podlouhlá.
  • Inhalujte a zvedněte ruce znovu. Roztáhnout a vrátit se do výchozí pozice.

Zopakujte toto cvičení pětkrát za každou nohu každý den.

3. Za lukem

Chcete-li správně provést cibulový stojan, budete muset dát spoustu energie a úsilí. Nicméně, nebojte se předem, protože právě kvůli své složitosti, za lukem má schopnost stimulovat metabolismus a urychlit spalování kalorií.

Kromě toho tento postoj posilovat zádové svalstvo a hrudník.

  • Ležte na břiše tváří dolů. Ruce vytáhnout podél těla a otočit dlaň vzhůru.
  • Bend nohy v kolenou a snažit se sepnout ruce nohy v blízkosti nohy.
  • Nezapomeňte, že nohy musí zůstat v dostatečné vzdálenosti od stehen.
  • držet v této poloze po dobu třiceti sekund a vraťte se do výchozí pozice.
  • Cvičení opakujte třikrát. 4. Bridge

této čtvrté cvičení pro hubnutí a to nejen pomoci zbavit se několika kila navíc, ale také zlepšit pracovníštítnou žlázu. S pravidelnýmtomto cvičení stimulovat hormony odpovědné za rychlost metabolismu.

  • Lehněte si na zadní stranu. Zařídit nohy na šířku ramen a ohněte na kolena.
  • Boky a hýždí od podlahy.
  • Upozorňujeme, že je třeba, aby nohy rovnoběžně s podlahou.
  • Dej ruce za záda a snaží se jim uzavřít pereplivshy prsty.
  • Podržte tuto pozici na chvíli a poté spodní podlahu.
  • Zopakujte cvičení dvakrát. 5. Mimo pluh

Tato pozice jógy zlepšuje průtok krve do štítné žlázy, hypofýzy a nadledvinek.

Mimo pluh pomůže urychlit produkci endorfinu a hormonů, které jsou schopny přizpůsobit rychlost metabolismu.

  • Lehněte si na zádech. Umístěte nohy tak, že jste byli na hlavě. Vytáhněte ruce po těle a otočte je rukama nahoru.
  • Zavřete dlaň v pase a zvedněte skrze ně kyčle.
  • ne držet za ruce, narovnat nohy a snaží se dotknout jejich podlahy.
  • Nezapomeňte, že ruce musí být ve stejné pozici jako při provádění mostu.

6. Plank na lokty ohnuté

Tato poslední z jógy na hubnutí pomůže dotáhnout svaly na pažích, ramenou, břišní svaly a záda.

  • Lehněte si na břicho, nohy natažené.
  • Rovnoměrně rozložte váhu mezi prsty a dlaněmi. Natáhnout ruce dopředu a ohněte v loktech.
  • Utáhněte břišní svaly.
  • držet v této pozici po dobu několika sekund a přejděte na podlaze.
  • Zopakujte toto cvičení třikrát.

Použití jóga pro hubnutí

jógy nebo jakékoliv jiné pravidelné cvičení nejen vám pomůže zůstat ve formě, ale také zlepšit funkci vnitřních orgánů. Již po několika sezeních uvidíte, že jóga pomáhá okysličení buněk v těle, což vede k lepší plnění svých základních funkcí.

Navíc jóga pozitivní dopad na jiných oblastech života, a to:

  • Oni snížit úroveň napětí v těle
  • jógyzlepšuje výbuch energie
  • helikoptérou pomoci kontrolovat emoce
  • Pravidelné jógy snížit riziko přejídání a snižuje chuť na nezdravé jídlo

a samozřejmě hlavní předností jógy - je jeho schopnost zrychlovat metabolismusa spalování tuků.

podnětem k provádění pravidelných jógy vaše flexibilita a rovnováha výrazně zlepšila. Věřte mi, že po několika sezeních jógy obnovit vnitřní sílu a naučit se co nejlépe vyřešit problémové situace.

Jóga je úžasná, protože to může být děláno doma. Vše, co potřebujete - tato touha , pohodlné oblečení a pár minut volného času.

Do některých z nejběžnějších cvičení a zajistit účinnost ve své vlastní zkušenosti!

jóga postoj změnil a žije 87-letá žena

Po mnoho let věřili, že věk je překážkou učení se novým věcem a praxe některých činností.


Jak zhubnout s čajem s skořici a bobkový list

Jak zhubnout s čajem s skořici a bobkový list

Hubnutí podvýživy a nedostatku pohybu byly hlavními nepřáteli zdravé hmotnosti a dosažení tělesné a duševní rovnováhy. Mnoho lidí se potýká s těmito obtížemi, protože vědí, že nadváha nebo obezita mohou ovlivnit tělo, nejen z hlediska tvaru. Boj proti nahromaděnému tuku je obtížný úkol, který skutečně vyžaduje mnoho a trvalé úsilí o jeho úplné odstranění.

(Ztráta váhy)

Nová technologie léčby obezity bez chirurgického zákroku

Nová technologie léčby obezity bez chirurgického zákroku

Stále léčba obezity , zejména patologické, způsobila nutnost komplexních rizikových operací. Jiné procedury, jako například zavedení intragastrické míče, vyžadují mnoho osobních psychologických snah. Nová terapie byla schválena a funguje to dobře. Tento přístup pomůže vyřešit některé problémy spojené s abnormální obezitou.

(Ztráta váhy)