6 účInné způsoby, jak ovládat hormony, které způsobují zvýšení hmotnosti


6 účInné způsoby, jak ovládat hormony, které způsobují zvýšení hmotnosti

hubnutí na dlouhou dobu Odborníci řekli svým pacientům, že v zájmu zhubnout, musíte jíst méně a více se pohybovali.

Nyní většina z těchto odborníků chápe, že stará rada byla příliš zjednodušená k řešení složitých problémů s nadváhou nebo obezitou.

Hormony a genetika také hrají důležitou roli v potížích s hmotností.

Nemůžete změnit geny, které jste se narodili, ale můžete ovládat hormony, které způsobují přírůstek hmotnosti, s tím, co jíte.

1. snažit udržet vysokou úroveň hladiny vláken a nízký obsah cukru pro řízení hormony

Inzulín je hormon, který se často přít, když mluví o přírůstek hmotnosti, protože stimuluje buňky obchod cukr v těle jako tuk.

Takže může vzniknout bludný kruh: protože se vaše hmotnost zvyšuje, tělo potřebuje více inzulínu ke snížení množství cukru v buňkách. To zase vede k získání ještě větší váhy.

Pokud dodržujete dietu s nízkým obsahem cukru a vysokým obsahem vlákniny, budete mít menší potíže s kontrolou hladiny inzulínu.

To se děje, protože celulóza se pomalu rozpadá na tělo, pomáhá vyhnout se vysokým hladinám cukru v krvi.

vláknina také zlepšuje trávení a udržuje pocit sytosti déle, takže je snadnější zhubnout.

2. Jezte bílkovinu během dne

Protein je důležitý, protože pomáhá regulovat hormon známý jako ghrelin. Možná jste slyšeli o tom dříve, ale to je velmi důležité, pokud jde o přibývání na váze, protože názvem „hlad hormon“.

Vysoká hladina tohoto hormonu způsobuje, že mozek objednává: "Krmte mě okamžitě!" - když ve skutečnosti to není tak nutné. Protein pomáhá potlačit tento hormon a zpožďuje falešné signály.

Nejde jen o živočišné bílkoviny, jako je maso, vejce nebo mléčné výrobky. Můžete si vybrat ořechy, semena a fazole, jako je slepice, čočka, hrach nebo jiné alternativy bílkovin.

3. Rozhodně zvolit mléčné výrobky

Pokud nemáte laktózovou intoleranci, mléčné výrobky budou užitečné pro vás.

Nicméně, musíte je zvolit moudře.

Mnoho mléčných firem používá umělé růstové hormony, když pěstují hospodářská zvířata, aby stimulovaly produkci mléka a masa.

Tyto hormony nejsou určeny ke spotřeběčlověka, takže je možné, že může být úzce spojena s přibývání na váze.

Vždy zvolte organické mléčné výrobky nebo ty, které jsou označeny jako "nehormonální". Můžete si je užívat bez obav o účinky, které by mohly mít na váhu.

4. Pozor na obilí a semena

Zrna obsahující lepek, včetně celozrnných výrobků, nemusí být nutně špatné pro každého. Pokud však máte problémy s hormonem štítné žlázy, by měl významně snížit příjem těchto přípravků.

Četné studie prokázaly, že strava bohatá na lepek, mohou výrazně zpomalit vylučování tohoto hormonu. hormonu štítné žlázy hraje důležitou roli, pokud chcete, aby se zabránilo zvýšení tělesné hmotnosti, protože pomáhá regulovat metabolismus.

ztížit, jak zhubnout a nižší hladinu hormonu štítné žlázy, tím pomaleji váš metabolismus. Pokud ovládáte hormony, v dlouhodobém horizontu ztrácíte váhu.

5. Vyvarujte se sójových výrobků

Sójová situace může být nejednoznačná. I když je pravda, že má nízký obsah tuku, nízký obsah kalorií a mnoho rostlinných bílkovin, ale také obsahuje chemické látky, jako fytoestrogeny.

Mohou zablokovat produkci estrogenu v těle. Když je vaše hladina estrogenu stabilní, hormon nazvaný leptin je také normální.

Leptin je důležitý z hlediska přírůstku hmotnosti, protože reguluje pocit sytosti. Když je hladina leptinu normální, máte pocit, že jíte pouze to, co potřebujete.

Z tohoto důvodu je vhodné vyhnout se sójovému jídlu, když se snažíte zhubnout. 6.

Snížit kofeinu sání káva a čaj je bohatý na antioxidanty a mají velký přínos pro vaše zdraví. Nicméně, pokud jde o přírůstek hmotnosti, můžete zvážit snížení příjmu kofeinu.

Kofein také může zvýšit hladiny kortizolu - hormon, který reaguje na stres a může způsobit zvýšení tělesné hmotnosti v oblasti břicha, protože přerozděluje tuk z rukou a nohou do žaludku.


Chcete-li zhubnout, minimalizujte spotřebu kofeinovaných nápojů. To platí i pro produkty, které údajně neobsahují kofein.

Tyto změny v jídelníčku nezpůsobil, kolik kalorií budete konzumovat avlastnosti potravin, které pravidelně konzumují.

Vaše hormony hrají zásadní roli, když se snažíte zhubnout nebo získat váhu.

Pokud víte, jak ovládat hormony, které způsobují zvýšení tělesné hmotnosti, bude mnohem jednodušší, aby se dosáhlo požadovaného cíle.

Nezapomeňte, že pokud opravdu chcete změnit své stravovací návyky nebo stravovací návyky, je nejlepší promluvit se svým lékařem, které věříte, nebo odborník na výživu.


Proč jsme se rušit emoce

Proč jsme se rušit emoce

Hubnutí Pokud jste se nudí, cítíte depresi nebo úzkosti, jíš . Jste navrhování všech typů pocitů v jejich stravě, a to není vždy dobré. Zde jsme vám řekne, proč jste byli zvyklí držet emoce. Food spojeno s emocemi To není nic nového. Kromě fyzické potřeby jíst, jídlo často stává kouzelná hůlka k našemu zklamání, smutku a hořkosti.

(Ztráta váhy)

Pít tento čaj spalovat břišní tuk ztráta hmotnosti

Pít tento čaj spalovat břišní tuk ztráta hmotnosti

Všichni hledá způsob spalování břišní tuk. Je důležité mít na paměti, že břišní tuk je důsledkem špatné výkonnosti , včetně osoby odpovědné za detoxikaci organismu. Tyto orgány, jako jsou ledviny, plíce, játra a tlusté střevo, jsou odpovědné za čištění těla odpadu. Pokud některý z nich nefunguje správně, může to vést k nadměrnému hromadění tuku v oblasti břicha.

(Ztráta váhy)