5 Návyků, které zničí vaše kosti


5 Návyků, které zničí vaše kosti

Jak se vám líbí kosti? Pravdou je, že někdy o nich ani nemyslíme. Jsme špatně, nosíme příliš těžké věci v pytlích, vedeme sedavý způsob života a pomalu, rok co rok, rozvíjíme bolest a problémy. Jak jim můžete zabránit? Nebojte se, v tomto článku vám vysvětlíme, které obvyklé návyky, kterépoškozují vaše kosti,stojí za to, abyste se zbavili.

Denní návyky, které poškozují kosti

Pravděpodobně okamžitě: Váš životní styl dnes určuje, co bude zítra zdraví vašich kostí. Kosti potřebují určité pečující produkty a speciální výživné potraviny, aby se vyhnuly určitým druhům onemocnění, jako je osteoporóza, poškození, předčasné zlomeniny femuru ... a další. A co se stane, když převezmete kontrolu nad situací a začnete měnit nebo zlepšovat způsob života?

1. Výživa, která poškozuje kostí

Je dobře známo, že index tělesné hmotnosti závisí také na hladině vápníku, která je pro kosti silná a silná. Vitamín D je také nezbytný pro to, nicméně, poměrně často, dokonce i s dobrým pochopením, stále nedáváme kosti náležitou pozornost. Dokonce i když se denně pokoušíte užívat vápník, v kombinaci s jinými produkty, nebude vám přinášet potřebné výhody. Existují určité prvky, které pomalu snižují hladinu vápníku v kostech. Chcete se o nich dozvědět více?

  • sýtené nápoje, zejména kruhy. Proč? Protože obsahují hodně kyseliny fosforečné, což snižuje vstřebávání vápníku. Proto je lepší je nepoužívat. Ledviny také trpí zpracováním nápojů se sycením.
  • Káva. Víme, že jeden šálek kávy má mnoho užitečných vlastností, a to je pravda. Nicméně nikdy neodporují pít víc než dvě šálky denně. Káva obsahuje xanthiny, které zvyšují vylučování vápníku v moči. Pomalu zbavuje kosti minerálů. Proto si pamatujte, že byste neměli pít víc než dvě šálky denně.
  • SůlJe dobře známo, že sůl je škodlivá, ale vedle ní také odstraňuje vápník z těla. Je lepší používat soli, různé pokrmy a soli. Je obzvláště důležité snížit spotřebu konzervovaného masa, konzervačních látek, konzervovaných potravin, občerstvení a slaných krekrů.
  • Červené maso. To má obzvláště škodlivý účinek na kosti, protože obsahuje mnoho sírných aminokyselin. Tyto prvky zvyšují hladinu vápníku, která vychází z moči, a ani si ji nevšimnete. Pamatujte, že nejlepším zdrojem bílkovin jsou rostliny.

2. Nedostatek spánku

Rest - integrální biologická potřeba. Měli byste vědět, že tělo prochází velmi důležitými cykly očisty a detoxikace, procesy, které začínají v lymfatickém systému a pokračují v játrech. Díky tělu se tělo pomalu obnovuje a vyvažuje své funkce. Takže k dokončení těchto procesů může být pouze plný hluboký spánek a odpočinek. Podle jedné studie zveřejněné v "Evidence Based Medicine", nedostatek spánku ovlivňuje zdraví kostí a kostní dřeně a také snižuje a snižuje mineralizaci kostí. Později může vést k osteoporóze.Takže, pojďme sledovat rozvrh dne s ranní snídani, teplá sprcha před spaním a dobrý odpočinek. 3. Nekuřte

Lidé, kteří spadají do sítě tohoto špatného zvyku, obvykle mají slabší kosti.

Jasnější je to u žen, které jsou více náchylné na zlomeniny kostí po dosažení menopauzy. Pokud se tedy tento zvyk týká vás, začněte kouřit pro své vlastní zdraví. 4. Buďte opatrní s taškami a podpatky.

Ženy mají mnoho návyků, které časem poškozují kosti. Vysoké podpatky, například, nalijte na držení těla a tím ovlivňují kosti nohou, nohou a zády

. Na konci dne bolest přichází od nohou, stejně jako únava, ale po mnoha letech můžete čelit ještě vážnějším problémům. Je lepší vybrat si průměrné a pohodlnější paty. A v nich budete jistě vypadat ohromující.Je také dobré mluvit o pytlích. Někdy ženy dojdou k tomu, aby

vytáhli 10 kg pytlů, aniž by to věděli . Pak jsou nepohodlí, bolesti, křeče svalů ... mohou dokonce ovlivnit strukturu kostí. Proto každý den věnujte pozornost velikosti vaku, protože to může mít vliv na jiné části těla, jako jsou například ramena a ruce.Obzvláště opatrný stojí za to být s

velké tašky, které jsou často nazývány "shoppers" .Nezapomeňte nosit jim krátké období na jednom rameni a nedávejte spoustu tvrdých věcí. Tašky nebo ramena přetíží vaše ramena a ruku, kterou je držíte. Ujistěte se, že vaše lokty netrpí touto skutečností, jelikož jste jinak vystaveni riziku vzniku epikondylitidy nebo takzvaného "tenisového loktu". Pokud se jedná o vás, zkuste nosit lehčí kabelky a pravidelně měnit ruku, ve které nosíte tašku. Takže jaká je nejlepší volba? Nejzdravější záda, ramena a ramena je taška přes rameno s širokým a měkkým popruhem, který lze snadno utahovat tak, aby vyhovoval potřebám vašeho těla.

5. Sedavý životní styl? Ne, děkuji Možná sedíte ve stejném postavení celý den kvůli práci, nebo jste jen sedavý životní styl? Nikdy není příliš pozdě, než se uchopíte a přestanete se posadit a sednout si na židli.

Kosti narůstají, ztrácejí sílu, obratnost, klouby již nejsou tak silné jako předtím

... rok co rok budete stále více cítit vliv sedavého životního stylu. Tak proč nejít na procházku s kamarádem každý den? Zkuste to a určitě si to užijete!


11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

Dobrý sen nejen poskytuje dobrý odpočinek. Dobrý spánek je také požadován pro aktivní následující den. Pokud budete postupovat podle těchto tipů, proberete se s pocitem obnovy a budete mnohem šťastnější. 1. Dobrý spánek Každé tělo je schopné regulovat množství potřebného spánku. Avšak průměr pro dospělou osobu je mezi 7 a 9 hodinami.

(Užitečné návyky)

Mlč - je víc než jen mluvit

Mlč - je víc než jen mluvit

Užitečné návyky mlčet není jen ticho. Tento zdánlivě pasivní akce jde mnohem dál. chybějící slova neznamená, že zmizí. Někdy se může zdát, že jste přestal na chatu, když mlčí. Ale ve skutečnosti se hlásí mnohem více, než představit. 6 Viz také cvičení pro klidný spánek Vy pravděpodobně nebudete hádat, kolik času trávíme mluvit o věcech, které nemají žádný význam.

(Užitečné návyky)