5 S židlí cvičení pro spalování břišní tuk hubnutí


5 S židlí cvičení pro spalování břišní tuk hubnutí

Samozřejmě, pokud někdo chce shodit pár přebytečných centimetrů v pase a vypálit tuk na břiše, měli byste mít ve zvyku cvičení pravidelně a jíst pouze výživná jídla s nízkým obsahem kalorií.

Je to aktivní životní styl a vyvážená strava stimulovat metabolismus a urychlit proces hubnutí. Navíc pravidelné cvičení pomáhá posilovat svaly a dokonale utáhnou postavu.

Hlavním problémem je, že ne všichni mají čas a příležitost navštěvovat tělocvičny a fitness kluby. Bohužel, pokud osoba nemá speciální vybavení, věří, že sportování není tak efektivní doma, a proto se postupně ztrácí zájem o trénink.

Ve skutečnosti nemusíte být odborníkem, abyste měli štíhlou postavu a atraktivní vzhled. Existuje mnoho způsobů, jak ztratit kilo navíc a spálit tučné usazeniny na žaludku ve vašem domově.

V tomto článku se s vámi podělíme o 5 zajímavých cvičení, pro které budete potřebovat ... normální židli! Pomocí těchto cvičení můžete získat perfektní rovný žaludek.

Připraveni? Pak začali!

1. Zvedání kolen do hrudníku

Toto cvičení je poměrně obtížné a vynaloží nějaké úsilí na jeho dokončení. To je důvod, proč je neuvěřitelně účinný pro spalování tuku v žaludku a získání štíhlé, utažené postavy.

Každý den dělá toto cvičení, můžete se nejen zbavit tukových ložisek, ale také zlepšit trávicí proces.

Jak udělat správnou věc

  • Posaďte se na stoličku nebo židli bez zad. Odskočte trochu, ale snažte se udržet záda rovně.
  • Připojte nohy dohromady a uchopte paže s křeslem.
  • Zvedněte kolena skloněné k hrudi. V tomto případě by se kolena neměla dotýkat hrudníku. Během cvičení se snažte co nejvíce napnout břišní svaly.
  • Uchopte tuto pozici na několik sekund a pak se vraťte do výchozí pozice.
  • Proveďte cvičení 4 krát za sebou a poté proveďte další 15-20 opakování. 2.
  • zvedací úhel kolenní

Stejně jako v předchozím cvičení,

zvedání úhlu kolena a aktivovat svaly kolem pasu a břicha. Vzhledem k tomu, že během tohoto cvičení by se nohy měly zvedat pod úhlem, za předpokladu, že jsou pravidelně prováděny, můžete zapomenout na tzv. "Tukové válečky" v pase.

Jak správně provádět cvičení

Posaďte se na židli a narovnejte záda. Spusťte ruce podél boků a uchopte židli.

  • Zastavte nohy a zvedněte je, aniž byste je narovnali v klíně.
  • Zvedněte je k hrudi, jako v předchozím cvičení, ale tentokrát držte nohy pod úhlem.
  • Držte několik sekund a pak se vraťte do výchozí pozice.
  • Proveďte cvičení 15krát na každé straně.
  • Odrážejte a proveďte další 3-4 přístupy.
  • 3. Zvedání kolena s kroucením

Toto cvičení aktivuje spodní břišní svaly. Pokud budete pravidelně provádět kolena ohybů s kroucením

budete moci zbavit extra centimetrů v pasu a utáhněte žaludek. Při cvičení by se pravé koleno mělo dotýkat lokte levé ruky a naopak. Nezapomeňte vrátit obal zpět, abyste zvýšili zatížení břišních svalů. Jak správně provádět cvičení

Posaďte se na židli a narovnejte záda.

Položte levou ruku za hlavu.

  • Zdvihněte pravé koleno k hrudi, zatímco nakláníte tělo tak, že levý rozkrok levého kolena se dotkne pravého kolena.
  • Vraťte se do výchozí polohy a proveďte 15 opakování.
  • Opakujte cvičení na jiné noze a ruce. Proveďte 4 přístupy.
  • 4. Svahy zrychlují spalování tuku na žaludku
  • Toto cvičení

se zaměřuje nejen na spálení břicha a snížení objemu pasu

, ale také posílit zadky. Jak udělat správnou věcStojte u židle, aby se jedna ruka mohla opřít o zadní část židle.

Vytáhněte volnou ruku za hlavu a současně stojte na špičkách prstů.

  • Pomalu spusťte ruku před sebe a zvedněte opačnou nohu, aby se dlaň dotkla paty.
  • Vraťte se do výchozí polohy a opakujte cvičení 10-15krát za každou nohu.
  • Proveďte 4 přístupy.
  • 5. Zdvihání pouzdra
  • Aby bylo toto cvičení ještě efektivnější, snažte se maximalizovat namáhání svalů žaludku při zvedání těla z křesla.

Toto jednoduché cvičení nejen zrychluje spalování břišního tuku, ale také posiluje a tónuje svaly.

Jak správně provádět cvičení

Posaďte se na židli a zajistěte ji rukama.

Zdvihněte kryt, aniž byste ohýbali nohy současně.

  • Nezapomeňte břemenové svaly zapojit co nejvíce během tohoto cvičení.
  • Držte tuto pozici po dobu 15-20 vteřin, pak dolů židli a uvolněte se.
  • Vraťte se do výchozí pozice a proveďte další 4 přístupy.
  • Nebuďte líní, abyste cvičení prováděli pravidelně, abyste se udrželi v pořádku. Od teď víte, že tuku lze spálit i s pravidelnou židlí,
  • bere zvyk pravidelně provádět tyto jednoduché a neuvěřitelně efektivní cvičení

. Věřte mi, že za krátkou dobu dosáhnete neuvěřitelných výsledků. Nezapomeňte, že s jediným sportem je nemožné získat dokonalou postavu, proto vám doporučujeme, abyste vždy viděli každodenní stravu a zahrnuli ji do užitečných a nízkokalorických potravin.Čtyři hubnutí, které byste měli zkusit

Při konzumaci nápojů pro hubnutí namísto určitého množství jídla nebudete mít hlad. Ve skutečnosti se budete cítit dobře, snížit množství kalorií.


Ovládejte porce zhubnout Hubnutí

Ovládejte porce zhubnout Hubnutí

Jste často slyšet, že tajemství dobrého dietou při mírném stravě. Ano, je to pravda: jak zhubnout, je skvělé, že malé porce muset zvyknout , protože jinak byste mohla být nedostatek živin, nebo se vrátit k nadváze, jakmile přestanou dietu. V dnešním článku chceme dát několik základních tipů, jak naučit jíst rozumně a kontrolu porce.

(Ztráta váhy)

5 Tajemství ztráty hmotnosti před spaním

5 Tajemství ztráty hmotnosti před spaním

Můžete zhubnout večer před spaním? Samozřejmě můžete. Metabolismus se nikdy nezastaví, takže prostě musíte dát do života několik jednoduchých návyků, které podporují aktivní metabolismus. Pamatujte si, že konec vašeho dne je důležitým obdobím, zvláště pokud jde o snížení tělesné hmotnosti. To je důvod, proč stojí za to vzít pár tipů pro sebe.

(Ztráta váhy)