5 Cvičení bolesti kolena


5 Cvičení bolesti kolena

Bolest v kolenou často trápí děti a starší. Důvody pro jeho vzhled jsou mnoho, nicméně existuje několik základních. Obezita

  • Fall svaly úrazů Osteoporóza
  • souvisejících se stárnutím změny v těle

bolest kolena obvykle dochází v důsledku opotřebení chrupavky, která pokrývá vnější povrch kolenního kloubu. Velmi často nepohodlné pocity jsou tak silné, že výrazně narušují kvalitu života a zabraňují tomu, aby se osoba aktivně pohybovala.

Jak se zbavit bolesti kolena?

Nejprve po výskytu nepříjemné bolesti v kolenoukontaktujte svého rodinného lékaře nebo ortopeda.Pouze kvalifikovaný odborník pomůže určit příčinu bolesti pomocí důkladného vyšetření a nezbytných analýz a později jmenovat účinnou léčbu.

Mezi běžné příčiny bolesti v kolenou lze rozlišovat sedavý životní styl, dlouhý pobyt na nohou a zranění dolních končetin.

Lidé obvykle zmírňují bolesti analgetiky.

Nicméně, pilulky jen pomůže zbavit nepohodlí, ale nebude eliminovat příčinu bolesti. Proto vám doporučujeme změnit svůj životní styl a pohybovat se více. Pokud budete vždy aktivní, budete se moci vyhnout pocitu bolesti nejen v kolenních, ale i v jiných částech těla.

Účinné cvičení bolesti kolena

Jakákoli fyzická aktivita - to je klíč k zdraví těla. Cvičení nejenom zmírní bolesti, ale také pomohou chrupavkám a svalům zůstat elastické a elastické.

Specializované cvičení bolesti kolena pomáhají posílit chrupavky a svaly nohou, což je činí méně náchylné na traumatické vnější faktory.

Pokud příčina bolesti kolena není trauma a vnitřní porucha, s největší pravděpodobností bude lékař vyzvednout sadu cvičení přizpůsobených výhradně vašim potřebám.

Pokud doktor nedokáže stanovit přesnou diagnózu, ale nevidí žádné kontraindikace pro fyzickou aktivitu, doporučujeme vám, abyste si sami vybrali efektivní cvičení z bolesti kolena. To je důvod, proč v tomto článku jsme shromáždili 5 jednoduchých cvičení, které vám pomohou rychle zapomenout na bolesti kolene. 1. Zvedání nohou

Existuje neuvěřitelně jednoduchá

cesta k posílení kolen a čtyřkolek. Lehněte si na zádech, abyste se cítili pohodlně. Cvičení lze provádět kdekoli, například na posteli nebo jógu.

  • Zvedněte obě nohy. Nejdůležitější podmínkou tohoto cvičení -
  • neohýbejte nohy . Pokuste se udržovat dolní končetiny co nejpřísnější a nikdy je neohýbejte v kolenou.Držte se této pozice co nejdéle.
  • Opakujte cvičení 3-4 krát , pokaždé uklidňující mezi přístupy.Toto cvičení se často doporučuje osobám, které utrpěly zranění kolena během sportu nebo v důsledku nehody.

Nedělejte výkon po dobu delší než doporučená

, protože dávat příliš mnoho úsilí, riskujete natáhnout zádové svalstvo a způsobit výskyt bolesti v dolní části zad.2. Squatting u zdi

Stát zpátky na zdi a umístit nohy na šířku ramen. Zadní část by se měla dotýkat stěny a nohy by měly zůstat na krátké vzdálenosti.

  • Pomalu dolů dolů, jako byste se usadili.
  • Držte v takové poloze po dobu 10-15 sekund
  • . Pomalu se vraťte do výchozí polohy a zopakujte cvičení.Pokaždé, když potřebujete udělat 5 přístupů s 10 opakováními
  • .Již na krátkou dobu si všimnete, že vaše kolena jsou opět silná a flexibilní.
  • 3. Ohýbání kolen

Lehněte si na podlahu a narovnejte jednu nohu. Druhá noha by měla být současně ohnutá do kolena a noha by se měla dotýkat podlahy.

  • Zvedněte nohu, která byla narovnaná, a
  • zůstaňte v této pozici po dobu 10 sekund. Nožte nohu na podlahu a ohněte ji do kolena. Opakujte cvičení s jinou nohou.
  • Toto cvičení dává velký důraz na břišní svaly, takže jeho výkon, doporučujeme neleží přímo na podlaze, a rohož cvičení.
  • Nezapomeňte, že všechny pohyby by měly být opatrné a hladké. Nesnažte se vynaložit větší úsilí, než vaše tělo dovolí.
  • Pokud nemůžete dostatečně zvednout nohu, zvedněte ji do pohodlné výšky. 4. Natažení nohou dopředu

Toto cvičení lze provádět jak v sedě, tak i na podlaze.

  • Zdvihněte jednu nohu, aniž byste ji ohýbali u kolena.
  • Držte v této pozici po dobu 10 sekund
  • , pak pomalu dolů nohu, ohýbáním ji v koleni. Opakujte to stejné s druhou nohou.Nutno provádět
  • 10 opakování tohoto cvičení pro každou nohu. 5. Procházky

Když mluvíme o cvičení bolesti kolena, je nemožné nezmínit chůzi, protože chůze je neuvěřitelně efektivní.

Procházka po dobu 30-40 minut. Nezapomeňte jít na procházku v pohodlném oblečení

  • a nepoužívejte žádné gadgety, které vás odváží. Upozorňujeme, že váš šatník bude jistě pár pohodlných bot, které nebudou drtí nohu a poskytují potřebnou podporu.
  • samozřejmě walking neposkytuje tak silný důraz na tělo tak rychle tekoucí či dokonce jogging, ale při chůzi

také důležité udržovat stabilní a přesto živý tempo. Pravidelným pěší turistiku, můžete nejen zbavit se bolesti v kolenou, ale

může podpořit tělo v dobré kondici a zlepšit své zdraví. Pamatujte, že jen

pravidelná fyzická aktivita vám pomůže zapomenout na bolesti kolena a další části těla. Nicméně, před cvičením bolesti v koleni, ujistěte se, že konzultovat s lékařem.Jak snížit bolesti kolen při jídle: 10 triků

Máte strach o nepohodlí kolena? Zjistěte v tomto článku, jak snížit bolesti kolene jím. Výsledek bude viditelný za pár dní!


Albinismus: Dojemný příběh tandem modelu Hopa

Albinismus: Dojemný příběh tandem modelu Hopa

Zajímavá fakta V dnešním článku se budeme objevovat není známa téma. Je pravděpodobné, že jste už viděli obličej albino více než jednou, nebo dokonce mezi svými přáteli nebo známými jsou takoví lidé. Jak pravděpodobně již víte, albinismus je vrozená porucha charakterizovaná nedostatkem pigmentace ve vlasech, pokožce a očích.

(Zajímavosti)

7 Důsledků nedostatku spánku

7 Důsledků nedostatku spánku

Jak dobře spíte? Vaše zvyky mají dobrý vliv na kvalitu spánku? Lidé často snižují počet hodin, které potřebují na spánek, kvůli práci a volnému času. Ve světě je to považováno za normální trend. Kromě toho lidé z velké části nevidí v tomto ohledu nic špatného, ​​považují to za normu. Víte, jaké jsou důsledky nedostatku spánku?

(Zajímavosti)