5 Cvičení pumpovat tisk doma


5 Cvičení pumpovat tisk doma

Obvykle lidé s průměrným štíhlým vzhledem jsou skvělé. Bohužel je to také obtížné dosáhnout. Například, pokud chcete pumpovat tisk, měli byste mít dobré stravovací návyky a cvičení každý den.

Naštěstí, pokud chcete pumpovat tisk, nemusíte chodit do posilovny nebo používat stroje pro složité cvičení.

Vše, co je skutečně zapotřebí, je několik jednoduchých cviků, které můžete udělat v pohodlí svého domova, kdykoli budete chtít. jste připraveni?

1. Plank na lokty čerpat

tiskové Plank na lokty - posiluje a tonizuvalna cvičení, které kromě toho, že je váš žaludek

Vynikající také přispívá ke snížení bolesti zad.Může se to zdát jednoduché, ale

je vysoká intenzita a potřebuje zaměření a rovnováhu. Jak to udělat?

Položte tvář dolů a podepřete se na předloktí a nohou.

  • Udržujte záda rovně
  • a ujistěte se, že máte lokty přímo pod rameny. Zkuste utahovat břišní svaly a
  • držet pozici po dobu 30 sekund. Jakmile se stanete silnějším,
  • proveďte cvičení 40 nebo 45 sekund. Proveďte
  • 4 přístupů. 2. Běžná kroucení

I když existuje mnoho možností zvlněné

jádro je stále nejlepší, pokud jde o tónování břišní svaly. Jsou ideální pro začátečníky a také vhodné pro kombinace s jinými cvičeními.

Jak to udělat?

Zatlačte obličej, ohnout kolena a položte nohy na podlahu.

  • Držte hlavu rukama, držte si lokty a otevřete ruce.
  • Utáhněte svaly tisku a začněte zvedat hlavu a odtrhněte horní část zadní části od podlahy.
  • Držte 2 - 3 sekundy
  • a vraťte se do výchozí pozice. Proveďte
  • 4 přístupy s minimálně 15 opakováními. 3. kole

Toto cvičení simuluje tiskovou pohyb, který uděláte na kole, ale umožňuje

zaměření na svaly střední části těla.Pravidelné cvičení pomáhá

posilovat dolní část zad a zlepšuje přívod krve do nohou. Jak to udělat?

Lehněte si na záda, zvedněte nohy a ohněte kolena a vytvořte úhel 90 stupňů.

  • Udržujte tuto pozici, aniž byste nechali nohy spadnout, snažte se naklonit lokte k kolena.
  • Změňte boky, dokud neprovedete 20 opakování.
  • Když toto cvičení uděláte, zaměřte své úsilí na břicho, zatímco otáčíte trup.
  • Proveďte ze 3 na 4 přiblížení.
  • 4. Spodní lis Chcete-li cítit dolní část břišních svalů, nabízíme toto jednoduché cvičení, které skutečně vyčerpá.

Podívejte se, co musíte udělat.

Tvé záda by se neměla odtrhnout od podlahy.

Jak to udělat? Nasaďte si tvář a položte ruce po stranách.

Zdvihněte nohy a nedovolte, aby se spodní část zadku vyšplhala a zaměřte se na vytahování spodního břicha.

  • Pomalu jděte nahoru a dolů a dělejte
  • 15 opakování.
  • Provede se 3 přístupy. 5. kolena na hrudi
  • Pro tento tisk cvičení je důležité udržet břišní svaly napjatý

během kolenního zvedání.

To bude také dobré pro dno záda , a pokud budete držet nohy z pádu, budete také posílit vaše hýžď ve stejnou dobu. Jak to udělat?

Nasaďte si tvář nahoru, s nohama rovnou a rukama po boku.Ohněte kolena a zvedněte je do hrudníku. ◊ Ujistěte se, že proudy jsou rovnoběžné s podlahou,

a během cvičení hluboko dýcháte.

  • Zaměřte se na tisk, natahujte nohy, aniž byste je nechali dotýkat podlahy.
  • Proveďte
  • 5 přístupů s 12 až 15 opakováními. Pracujete na zlepšení vzhledu vašeho tisku? Přidejte tyto cviky do své každodenní rutiny, abyste pumpovali doma a uvidíte, jak dobře jsou, kvůli síle, kterou získáte. Pamatujte, že
  • výsledky nebudou okamžitě viditelné
  • a že by měly být doprovázeny zdravou stravou se správným množstvím tuků a kalorií. Jednoduché návyky mít plochý žaludek

Vyvážená výživa je důležité mít rovný žaludek, musíte také dělat fyzické cvičení a vyhnout se určité potraviny, které mohou způsobit nadýmání.


Jak zhubnout, pokud máte hypothyroidism

Jak zhubnout, pokud máte hypothyroidism

Hubnutí Hypothyroidism je jednou z nemocí, které mohou mít vliv na štítnou žlázu, který je zodpovědný za regulaci metabolismu a vylučování hormonů, které jsou důležité pro zdravý fungování těla. Tato porucha se vyskytuje pokud je přiděleno dostatečné množství hormonu štítné žlázy, což vede k nižší celkové metabolismu a ztěžuje udržet stabilní a zdravou váhu.

(Ztráta váhy)

Sedm produkty, které mohou zrychlit váš metabolismus

Sedm produkty, které mohou zrychlit váš metabolismus

Hubnutí Když člověk má pomalý metabolismus, je pravděpodobné, že to je snadné přibírání na váze, jen proto, že metabolismus je zodpovědný za metabolismus a pro proces s použitím kalorií. Z tohoto důvodu je důležité vědět, kde se obrátit na pomoc, kterou potřebujete k urychlení metabolismu, to je metabolismus.

(Ztráta váhy)