5 Na všímavosti cvičení na zlepšení spánku návyky


5 Na všímavosti cvičení na zlepšení spánku návyky

užitečné Všímavost - technika, která se v posledních letech začal být používán v lékařství a západní psychologie. Používá se k snížení stresu, zvýšení sebeuvědomění a snížení symptomů stresu. Týká se jak fyzických, tak psychologických důsledků.

To vše se děje s některými jednoduchými cvičeními. Pomáhají přitáhnout pozornost k vědomí amaximalizovat každou chvíli prostřednictvím zájmu, zvědavosti a přijetí.

Mezi přínosy péče zjistíte, že můžete spát lépe. To se vysvětluje skutečností, že umožňuje optimalizovat kvalitu spánku dospělých, kteří trpí určitými typy mírných poruch spánku.

Cvicením pozornosti instalujete aplikaci, která mění vaše předchozí zvyky. Díky tomu budete lépe spát.

Všeobecně platí, je důležité se naučit věnovat čas sobě.

Existují lidé, kteří vždy žijí ve stresu. Pro ně může být obtížné nalézt pět minut denně, aby se spojili s jejich přirozenou povahou.

Nicméně, 10, 15 nebo 20 minut denně pro sebe - je to docela málo. Mějte to na paměti a překládejte je do praxe ve vašem každodenním životě.

Je čas věnovat pozornost. Nakonec je to všechno zaměřeno na správný postoj.

Upozorňuje na přítomnost a neodsuzuje ji. Také vám umožňuje sympatizovat s vámi a ostatními.

Dosáhnete toho pouze tehdy, když uvidíte, co se děje uvnitř a kolem.

Přečtěte si další informace.

1. Dýchání je klíčem

Naučte se dýchat správně. To je jeden z klíčových faktorů pro dosažení pozornosti.

Chcete-li to udělat, podívejte se na techniky dýchání.

Uvidíte, jak se pět minut hlubokého nebo plného dechu může změnit. To vám dá lepší spánek.

2. Udělejte něco, co vám pomůže cítit se dobře

Je důležité se dobře poznat. Potřebujete vědět, jak se lépe a úplně uvolnit.

Pokrývá všechno: poslech písní, sledování videa, zaplyuschennya oči při vzpomínce na šťastné chvíle, chodit nebo cvičení.

Můžeme udělat hodně, abychom se rozptýlili, a nemusíme trávit mnoho času na tom.

Musíme se jen rozptýlit, abychom získali novou perspektivu. To stačí k odpočinku.

3. Cvičení pro povědomí

Díky tomuto jednoduchému cvičení vnímáte své tělo tak, jak je. To znamená bez odsouzení. Nespouštějte nevhodné pocity nebo se držte toho, co se vám líbí.

Toto cvičení se také nazývá skenování těla. Pro tento účel je nutné sedět ve vhodné poloze.

  • Držte si záda rovnou. Můžete to také udělat ležet.
  • Bližší oči a zaměření na dýchání.
  • Skenujte své tělo a zjistěte, co to cítí.

Okamžitě si všimnete rozdílu!

4. Začněte ráno bez stresu

Chcete-li začít den bez stresu denně, musíte zůstat na klidném místě. Znamená to vypnout televizor, abyste zůstali v klidu. Také stojí za to dát telefon dole. Nenechte se rozptýlit.

Sedněte, snažte se soustředit na chutě, vůni a konzistenci jídla nebo pití. Cítíte je!

Tímto způsobem budete věnovat pozornost "tady a teď". Uvidíte rozdíl. Buďte opatrní ráno, a to vám pomůže mít skvělý den.

5. Věnujte pozornost okolním zvukům právě teď

Toto je vědomé zaměření na zvuky, které se slyší kolem. Zkuste poslouchat.

Jen poslouchej. Nesnažte se je identifikovat nebo posuzovat jako něco příjemného nebo nepříjemného. Nemyslete na ně.

Poslouchejte zvuky bez obtíží. Uvolněte další vnější pocity.

Pokud si všimnete rozptýlení, podívejte se, co přesně upoutalo vaši pozornost. Pak se vraťte k poslechu zvuků.

Doporučujeme používat techniku ​​dechu právě teď. Je to skvělá cvičení, která podporuje péči.


Jógy sedacího bolesti

Jógy sedacího bolesti

Užitečné návyky sedacího bolesti je časté onemocnění, které mají vliv dolní části zad přes hýždě a dolů na zadní povrch. způsobuje podráždění sedacího nervu kvůli nadměrnému tlaku, úrazu nebo nemoci. Spravedlně je doprovázena slabostí, brnění, pálením. Někdy dokonce omezuje vaše pohyby. Bolest přichází pomalu a obvykle se zhoršuje po dlouhém posezení, v noci, zatímco spíte, kýcháte nebo po procházce.

(Užitečné návyky)

Japonská 4-minutové cvičení pro železo stiskněte

Japonská 4-minutové cvičení pro železo stiskněte

Užitečné návyky Všichni potřebují rychlé a snadné cvičení pro železo tisku a ideální postavu. Chcete-li získat rovný žaludek a ideální tisk, musíte jíst správně a především být konzistentní. Nemusíte chodit do posilovny nebo používat sofistikované výcvikové vybavení. Ve skutečnosti, jak divné, jak to může znít, stačí jen 4 minuty a volný trénink.

(Užitečné návyky)