5 Napínacích cvičení, které zmírňují bolesti zad


5 Napínacích cvičení, které zmírňují bolesti zad

Bolest zad je velmi častá dnes. Sedavý životní styl a neustálé používání elektronických přístrojů přispívají k vývoji problémů.

Tento příznak může být mnoho-vyvolaný, ale obvykle tyto problémy jsou způsobeny špatnou držení těla při práci nebo chůzi.

Charakteristické příznaky jsou pocit napětí, nebo těsnost v bederním, někdy jsou doprovázeny brnění a těžké pohyby.

Pravidelně, pokud máte dobrý odpočinek nebo máte nějaké analgetikum, problém je zbavit se, ale pro mnohé zůstává onemocnění chronická.

Naštěstí existuje mnoho způsobů, jak tento problém potírat, včetně alternativních metod, které vylučují užívání drog.

Když děláte několik cvičení protahování, můžete uvolnit svaly a zmírnit váš stav.

Protože většina lidí neví, jak to udělat, řekneme vám asi 5 jednoduchých cvičení.

1. Roztažení dolní části zad

Toto jednoduché cvičeníse může zdát obtížné pro lidi, kteří jsou ztuhlí s těžkou bolestí zad.

Ale s praxí to bude lepší, budete schopni budovat svaly a zvyšovat pohyblivost klouby.

Kromě toho je velmi dobrý cvičení pro zvýšení energie a zlepšení držení těla.

Jak dělat cvičení?

  • Lehněte na fitball, držte se zpátky lehce pod úrovní lopatky.
  • Držte se na podlaze, dýchate hluboce a pomalu snižte zbytek těla dolů.
  • Páteř bude mít tvar povrchu. Podržte po dobu 5-10 sekund.
  • Proveďte8 opakování. Číst

:Objevte novou léčbu bolesti zad

2. protahování bederní a kyčelní oblasti

Tato cvičení se táhnou dvě oblasti jsou velmi užitečné pro záda a postavu a zlepšení pohyblivosti kloubů.

Pravidelné výkony zlepšuje koordinace, a také posiluje stehna, chrání před zraněním.

Jak dělat cvičení?

  • Najděte podporu, například stůl a dva pásy.
  • Použijte jeden řemínek, abyste spojili jednu nohu s nohou stolu a položte další popruh pod druhou nohu.
  • Pomocí pásu zvedněte koleno na hrudník, ležící na zadní straně stolu.
  • Pomalu natahujte nohu, dokud neucítíte napětí, zůstanete v této pozici po dobu tří sekund a vrátíte se do původní polohy.
  • Opakujte cvičení s jinou nohou. 3.

napínání stehenních svalů kroucením

napínání stehenních svalů kroucením - je jedním z nejúčinnějších cvičení, které mohou zbavit bolesti v dolní části zad. Zlepšení flexibility

, ale také pomáhá uvolnit ramena, boky a další části těla, také jsou v tahu.

Jak dělat cvičení?

  • Lehněte si na podložku, zkuste se obrátit misku na jedné straně, a podél páteře je zkroucený v opačném.
  • noha shora by měl být směrován kupředu, zatímco druhá noha pohybuje dozadu, kolena ohnutá.
  • Ruce se natáhnou po stranách, aby se hřeben rozšířil dobře.
  • Držte v této poloze po dobu 10 sekund, pak odpočívejte.
  • Proveďte 3 opakování na každé straně.
  • Kombinujte strihy s dýchacími cviky. 4.

strečink strečink svaly hruškahruška m'yaza- snadný způsob, jak protáhnout zádových svalů a snížení napětí v oblasti.

Jak dělat cvičení?

  • Lehněte si na podložku, pokrčte nohy v kolenou, dát nohu na podlaze.
  • Pak přitáhněte pravé koleno k hrudi a držte ji levou rukou. Držte tuto pozici po dobu 5 sekund.
  • Vraťte se do výchozí pozice a opakujte cvičení s jinou nohou.
  • Postupně prodlužte dobu roztahování na 30 sekund. 5.

stehenního svalu ohýbání stehenní svaly se skládají z velkého bederní svaly, bederní svaly a svaly malých klubů nachází v malém plivat stehenní kosti.

protahování stehenních svalů uvolňuje napětí v zádech,má uklidňující účinek, zmírňuje tuhosti způsobené špatným držení těla.

Jak dělat cvičení?

  • Postavte se na pravé koleno, levou nohou vpředu, tak na levé stehno a koleno by mělo být pod úhlem 90 stupňů.
  • Pravá ruka je na pravém stehně a tlačí ji dopředu.
  • Hrudník by měl být udržován rovnoměrně, ne ohýbat.
  • Držte v této poloze po dobu 10 sekund, odpočiňte, opakujte na druhou stranu. Jak můžete vidět

, nemusí být profesionální provádět protahovací cvičení, vzhled při prožívání bolesti zad.

Proveďte cvičení, jakmile se prvních příznaků bolestivých pocitů, a právě stal snazší.


7 Psychologické výhody tělesného cvičení

7 Psychologické výhody tělesného cvičení

Více lidí začíná chodit do posilovny nebo dělat fyzické cvičení ke zlepšení jejich vzhledu. Ale víte, že cvičení je také dobré pro vaši mysl? Dnes odhalíme některé z mnoha psychologických přínosů fyzického cvičení, takže si přečtěte! Fyzické cvičení jsou dobré pro mysl Ano, ve skutečnosti, fyzické cvičení má mnoho psychologických výhod, včetně lepší paměti, úlevu od stresu, zmírnění a zlepšené schopnosti učení.

(Užitečné návyky)

Více vody denně Poruchy kúra hygienické návyky

Více vody denně Poruchy kúra hygienické návyky

Užitečné Věděli jste, že můžeme zlepšit nebo vyléčit mnoho poruch zdraví prostě dobrý zvyk pít více vody denně? Byl nám mnohokrát řečeno, že to dělají lékaři, dietoteři, přátelé nebo příbuzní. Pro nás je však obtížné dělat všechno důsledně. V tomto článku budeme uvést všechny zdravotní problémy, které zmizí z vašeho života, pokud jste pil alespoň 8 sklenic vody denně.

(Užitečné návyky)