5 Cvičení pro pružné a silné hýždě


5 Cvičení pro pružné a silné hýždě

hubnutí Chcete-li být pružné a krásnéhýždě, to je důležité si uvědomit, že je třeba vést zdravý životní styl natrvalo.

Daily tělesné cvičení v kombinaci se zdravou stravou, když jsou s vysokým obsahem bílkovin a zdravé tuky dietní potraviny pomáhá posilovat svaly této oblasti, což je atraktivní.

Mnoho lidí navštíví tělocvičnu, aby dosáhlo cíle, protože simulátory a odborné školení pomáhají k dosažení výsledku v krátkém čase.

Někteří lidé nemají dostatek času jít do sálu, nebo je pro ně velice nákladné.

Volitelně se omezit na cvičení a myslíte si, že můžete pouze trénovat v tělocvičně. Cvičení pro posílení hýždí se můžete narodit doma, na pohodlném místě pro vás.

Chceme s vámi podělit o nejlepší cvičení, které vám mohou být užitečné.

Krásné hýždě především!

1. Bít kůň

Bít koně je cvičení zaměřené na formování hýždí, jejich velikost a pružnost.

Jedná se o koordinační cvičení , které kontroluje schopnost vyvážení.Způsob provedení

Rozšiřte rohož jógy, postavte se na ruce a kolena.

  • Zkuste napnout břišní svaly při zvedání jedné nohy, takže koleno je v pravém úhlu.
  • V této pozici zvedněte nohu co nejvyšší,
  • držte v takové poloze po dobu dvou nebo tří sekund, než se vrátíte do původní polohy .Opakujte cvičení s jinou nohou, proveďte tři přístupy s 12 opakováními. Také číst

:6 typů dřepy pro nohy cvičení doma2.

Bridge Bridge - to je další cvičení, které pomáhá posílit hýždě, nohy a břicho.

Během tohoto cvičení je velmi důležité napínat svaly, protože pomáhá

stabilizovat tělo a udržovat rovnováhu. Způsob provedení

Nasaďte si záda podložkou, koleny ohnuté, nohy na podlaze, ruce podél těla.

  • Oddechte hýždě z podlahy a vytlačte svaly co nejsilněji.
  • Držte tuto pozici po dobu tří sekund a vraťte se do výchozí pozice.
  • Proveďte tři přístupy s 10 opakováními.
  • 3.

Bounce zpětToto jednoduché cvičení pomáhá posilovat a pumpovat hýždě, a zároveň relaxovat

spodní část .Způsob provedení

Postavte se rukama na okraj židle, nohy dohromady.

  • Vezměte jednu nohu zpět, zvedněte ji co nejvíce, držte v této poloze a lehce naklápěte tělo.
  • Dolní noha, stisknutí hýždí, opakování pohybů s jinou nohou.
  • Proveďte 12 opakování každé nohy ve třech přístupech.
  • 4.

Separace stranouToto cvičení pomáhá snižovat spodní část těla, posilující elasticitu hýždí a nohou.

End cvičení stojí za to squatting zvýšit fyzickou aktivitu.

Způsob provedení

Staňte se rovnat, nohy dohromady, paže v pase nebo prodloužené dopředu.

  • Zvedněte jednu nohu stranou a fixujte ji v ohnuté poloze.
  • Ohněte ji a spodni hýždě, jako byste si sedli.
  • Vraťte se do původní polohy a zopakujte tyto pohyby na druhou stranu.
  • Běh 10 nebo 12 opakování na každé noze, dokud nedokončíte tři přístupy. Doporučuje

číst5 cvičení, aby se vaše hýždě a nohy tónovaný

5. Výpad Výpad - je cvičení, které je vaše hýždě a nohou elastické a trvanlivé.

Metoda provádění

Staňte se rovnými, popadněte vaše činky nebo

  • mohou připojit k vašemu pasu nebo za vámi. Ohněte jednu nohu a vytvořte úhel 90 stupňů.
  • Zároveň snižte druhou nohu, jako byste chtěli klečet.
  • V této poloze snižte hýždě bez ztráty rovnováhy.
  • Držte dvě nebo tři sekundy a pomalu se vraťte do výchozí pozice.
  • Zvyšte a dolů 10krát za každou nohu.
  • Proveďte tři přístupy.
  • Vykonali jste někdy tyto cvičení doma? Pokud jste nezačali trénovat, je čas na pumpování a vytažení hýždí.

Zahrňte tyto cvičení do svého každodenního tréninku.Neuvidíte náhlé změny, ale během několika týdnů budete mít pocit, že svaly jsou silnější.

6 tipů pro zaoblené elastické hýždí

Je to většinou založeno na genetice, ale můžete také vynaložit úsilí na získání silnějšího hýždí.


Jak spalovat tuk a snižuje nadýmání přirozeně

Jak spalovat tuk a snižuje nadýmání přirozeně

Hubnutí jakýkoli program, aby spalování tuků by měla obsahovat tři základní principy, získat dobré výsledky v krátkém čase: hůl zdravou výživu, cvičení pravidelně a spálit více kalorií. budete muset provést některé změny v každodenním životě k dosažení těchto tří cílů, ale ty jsou klíčem k úspěchu, pokud jde o hubnutí a jeho údržbu.

(Ztráta váhy)

„Zelené“ zdravé hubnutí dieta po dobu 15 dnů

„Zelené“ zdravé hubnutí dieta po dobu 15 dnů

Hubnutí Chcete zhubnout s bezpečnou dietu? A tak poskytne vašemu tělu všechny potřebné živiny pro něj není moryachy jeho hlad, a ne dělat obrovské úsilí? Zvolíte-li ty správné produkty pro jejich každodenní stravy, pak dva týdny ztratit pár kilo navíc, redukci tukových záhybů, aby váš pas štíhlý, ale přesto se bude cítit jednoduché a plný energie.

(Ztráta váhy)