5 Cvičení pro pružné a silné hýždě


5 Cvičení pro pružné a silné hýždě

hubnutí Chcete-li být pružné a krásnéhýždě, to je důležité si uvědomit, že je třeba vést zdravý životní styl natrvalo.

Daily tělesné cvičení v kombinaci se zdravou stravou, když jsou s vysokým obsahem bílkovin a zdravé tuky dietní potraviny pomáhá posilovat svaly této oblasti, což je atraktivní.

Mnoho lidí navštíví tělocvičnu, aby dosáhlo cíle, protože simulátory a odborné školení pomáhají k dosažení výsledku v krátkém čase.

Někteří lidé nemají dostatek času jít do sálu, nebo je pro ně velice nákladné.

Volitelně se omezit na cvičení a myslíte si, že můžete pouze trénovat v tělocvičně. Cvičení pro posílení hýždí se můžete narodit doma, na pohodlném místě pro vás.

Chceme s vámi podělit o nejlepší cvičení, které vám mohou být užitečné.

Krásné hýždě především!

1. Bít kůň

Bít koně je cvičení zaměřené na formování hýždí, jejich velikost a pružnost.

Jedná se o koordinační cvičení , které kontroluje schopnost vyvážení.Způsob provedení

Rozšiřte rohož jógy, postavte se na ruce a kolena.

  • Zkuste napnout břišní svaly při zvedání jedné nohy, takže koleno je v pravém úhlu.
  • V této pozici zvedněte nohu co nejvyšší,
  • držte v takové poloze po dobu dvou nebo tří sekund, než se vrátíte do původní polohy .Opakujte cvičení s jinou nohou, proveďte tři přístupy s 12 opakováními. Také číst

:6 typů dřepy pro nohy cvičení doma2.

Bridge Bridge - to je další cvičení, které pomáhá posílit hýždě, nohy a břicho.

Během tohoto cvičení je velmi důležité napínat svaly, protože pomáhá

stabilizovat tělo a udržovat rovnováhu. Způsob provedení

Nasaďte si záda podložkou, koleny ohnuté, nohy na podlaze, ruce podél těla.

  • Oddechte hýždě z podlahy a vytlačte svaly co nejsilněji.
  • Držte tuto pozici po dobu tří sekund a vraťte se do výchozí pozice.
  • Proveďte tři přístupy s 10 opakováními.
  • 3.

Bounce zpětToto jednoduché cvičení pomáhá posilovat a pumpovat hýždě, a zároveň relaxovat

spodní část .Způsob provedení

Postavte se rukama na okraj židle, nohy dohromady.

  • Vezměte jednu nohu zpět, zvedněte ji co nejvíce, držte v této poloze a lehce naklápěte tělo.
  • Dolní noha, stisknutí hýždí, opakování pohybů s jinou nohou.
  • Proveďte 12 opakování každé nohy ve třech přístupech.
  • 4.

Separace stranouToto cvičení pomáhá snižovat spodní část těla, posilující elasticitu hýždí a nohou.

End cvičení stojí za to squatting zvýšit fyzickou aktivitu.

Způsob provedení

Staňte se rovnat, nohy dohromady, paže v pase nebo prodloužené dopředu.

  • Zvedněte jednu nohu stranou a fixujte ji v ohnuté poloze.
  • Ohněte ji a spodni hýždě, jako byste si sedli.
  • Vraťte se do původní polohy a zopakujte tyto pohyby na druhou stranu.
  • Běh 10 nebo 12 opakování na každé noze, dokud nedokončíte tři přístupy. Doporučuje

číst5 cvičení, aby se vaše hýždě a nohy tónovaný

5. Výpad Výpad - je cvičení, které je vaše hýždě a nohou elastické a trvanlivé.

Metoda provádění

Staňte se rovnými, popadněte vaše činky nebo

  • mohou připojit k vašemu pasu nebo za vámi. Ohněte jednu nohu a vytvořte úhel 90 stupňů.
  • Zároveň snižte druhou nohu, jako byste chtěli klečet.
  • V této poloze snižte hýždě bez ztráty rovnováhy.
  • Držte dvě nebo tři sekundy a pomalu se vraťte do výchozí pozice.
  • Zvyšte a dolů 10krát za každou nohu.
  • Proveďte tři přístupy.
  • Vykonali jste někdy tyto cvičení doma? Pokud jste nezačali trénovat, je čas na pumpování a vytažení hýždí.

Zahrňte tyto cvičení do svého každodenního tréninku.Neuvidíte náhlé změny, ale během několika týdnů budete mít pocit, že svaly jsou silnější.

6 tipů pro zaoblené elastické hýždí

Je to většinou založeno na genetice, ale můžete také vynaložit úsilí na získání silnějšího hýždí.


šTíhlé stehna se speciální diety hubnutí

šTíhlé stehna se speciální diety hubnutí

Hips je známo, je jedním z nejtěžších částí těla, pokud jde o hubnutí a harmonii, protože většina diet se zaměřil na břiše. Přečtěte si nejlepší dietu pro vás v tomto článku s cílem získat hladké boky a rozloučit se tuku, hýždě a boky navždy! Vše je nyní známo, že cvičení je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak udržet štíhlé tělo, ale správná strava - je druhá polovina rovnice, která vede k lepším výsledkům.

(Ztráta váhy)

6 Tipů, jak být hudishe face

6 Tipů, jak být hudishe face

Hubnutí Ne každý chce mít kulatý obličej , a to zejména poté, co skvěle svou práci a ztratil nadváhy na těle. Cvičení a správná výživa jsou dva klíčové body, které mají horší obličej. Existují však další tipy, které vám mohou pomoci. Chcete vědět, jak to udělat? Přečtěte si další informace v našem článku.

(Ztráta váhy)