5 Noha cvičení můžete udělat doma


5 Noha cvičení můžete udělat doma

hubnutí Chcete-li mít jak silné a krásné nohy, měli pravidelně dělat cvičení pro nohy, zaměřené na aktivní svaly dolních končetin.

Samozřejmě, že kromě sportu je velmi důležité dodržovat zásady výživy, ale bez výkon tlapy měnit tvar a utáhněte kůži jste nemá naději na úspěch.

cvičení pro nohy potřeba nejen udržet potřebnou úroveňsval v těle, ale také pomáhají udržet pokožku vláčnou a elastickou déle.

Od některého tělesná aktivita zlepšuje krevní oběh, tato cvičení jsou skvělé pro prevenci křečových žil a celulitidy.

Hlavní výhodou cvičení, které popisujeme v tomto článku je, že jejich provádění nebude vyžadovat sílu nebo vhodnosti nebo jakékoliv jiné zvláštní vybavení. proveďte tyto jednoduché a účinné cvičení pro nohy, můžete kdykoli doma.

Pokud jsou také nespokojeni s tvarem nohy a chtějí zpřísnit kůži, doporučujeme přijmout 5 cvičení, které vám pomohou získat postavu svých snů.

cvičení pro nohy, které lze udělat doma

1. Dřepy Dřepy jsou jedním z nejjednodušších a přitom nejúčinnější cviky na posílení svalů dolních končetin tón a posilují hýžďové svaly.

Při squatů velmi aktivní v celé spodní části těla, což zvyšuje metabolismus a urychluje proces spalování tuků.

Jak provést cvičení správně?

  • Staňte maximální úroveň a šířit vaše nohy na šířku ramen.
  • Ruce vytáhnout sami nebo instituce hlavou. Začněte pomalu ke dnu jako sedět na židli.
  • Při spouštění hýždě zajistit, aby vaše kolena nepodporujeme konečky prstů.
  • Návrat do výchozí pozice a opakujte 10-15 krát.
  • abychom mohli těžit z výhod potřebné nejméně tři přístupy.

2. výpady výpady - je nejen efektivní cvičení pro svalový tonus, ale skvělý způsob, jak zlepšit koordinaci a schopnost udržet rovnováhu.

Jak provést cvičení správně?

  • Postavte se rovně, paže podél trupu nebo jejich uvádění na opasku.
  • Postavte jednu nohu, skloněnou na koleno, vpřed. Druhá noha by měla zůstat rovná. Během pádu se snažte co nejvíce vytáhnout narovnanou nohu tak, aby se koleno téměř dotýkalo podlahy.
  • Ta noha, která je před námi, musí tvořit pravý úhel. Hřbet by měl být vždy ponechán rovný a svaly hýždí musí být napjaté co možná nejvíce.
  • Pomalu se vraťte do výchozí pozice a zopakujte cvičení na jiné noze.
  • Proveďte 3 přístupy pro 10 opakování na každé noze. 3. Přesun váhu z jedné nohy na druhou

Toto cvičení aktivuje svaly dolních končetin kvůli „přenosu“ tělesné váhy z jedné nohy na druhou v horizontálním směru. Navíc s tímto cvičením můžete hýždě uvolnit a utěsnit.

Pro zvýšení zatížení "offset hmotnosti" můžete střídat s squatmi.

Jak provést cvičení správně?

postavte se pravým nohám, které jsou složeny dohromady. Položte ruce na opasek.

  • Postavte jednu nohu na stranu. Odkrytá noha by měla zůstat rovná, zatímco druhý konec se musí mírně ohýbat v koleni.
  • Pokud chcete zvýšit zátěž a komplikují cvičení, snažte se, aby odložil nohou a rovnováhu na tom, jak je to jen možné, zatímco dolní hýždě, jako by se snažil posadit.
  • Vraťte se do výchozí polohy a zopakujte to s jinou nohou. Teď velká část těla bude ležet na druhé dolní končetině.
  • Proveďte
  • 3 přístupy s 10 opakováními na každé noze. 4.

Step aerobic obvykle provádět toto cvičení v tělocvičnách a fitcentrech na speciální plošině, která je určena k provádění „Step“ (lezení a zastrybuvan zvýšit).

Nicméně, jelikož jsme v tomto článku shromáždili pouze ty nohy cvičení, které lze provést doma, žádné speciální vybavení není pro vás potřebné. Toto cvičení bude méně efektivní, pokud

bude provedeno pomocí dřevěné lavice nebo pravidelného kroku (můžete použít jakoukoli podporu). Jak provést cvičení správně?

Přesně postavte, narovnejte si záda a spusťte podél kufru.

  • Položte jednu nohu na zvedání, simulujte plošinu a přitáhněte ji po celém těle. Stejně jako u step aerobic, máte „jít“ na platformě, udržet váhu na jedné noze, zatímco druhý viset ve vzduchu.
  • Vraťte se do výchozí pozice a opakujte cvičení s jinou nohou.
  • Proveďte alespoň
  • 3 přístupy s 10 opakováními. 5. Snížení

čtyřhlavý Pokud jde o efektivní cvičení pro nohy, je třeba zmínit

toto jednoduché cvičení, které se zaměřuje na aktivní čtyřhlavého svalu (čtyřhlavého). Opět platí, že nebudete muset hledat speciální vybavení nebo přihlášena v tělocvičně, protože pro toto cvičení bude potřebovat pravidelnou židli, která je v každém domě.

Jak provést cvičení správně?

Posaďte se na židli a narovnejte záda co nejvíce. Nohy by měly zůstat v uvolněné poloze.

  • Vezměte si ramena zpět a současně zvedněte a narovnejte jednu nohu. Svaly stehna, a zejména svalnatý sval, by měly být napjaté tak, jak je to jen možné.
  • Pomalu spusťte nohu a opakujte to s jinou končetinou.
  • Proveďte 3 přístupy pro 10 opakování na každé noze.
  • Jste připraveni začít provádět tyto jednoduché nohy cvičení doma? Jen pár minut denně, a velmi brzy od zrcadla na vás bude vypadat zdravý a atraktivní člověk s utažené postavy.

Oteklé nohy? Zkuste některé z těchto domácí opravné prostředky 6 vítáni využít tyto tipy pro usnadnění jejich zdraví a zlepšení vzhledu, pokud se náhle oteklé nohy.


Ztráta tělesné hmotnosti pomocí rýžového mléka

Ztráta tělesné hmotnosti pomocí rýžového mléka

Jedním z nejslavnějších druhů rostlinného mléka je rýžové mléko, které má mnoho výhod a příznivých vlastností. Hlavním přínosem rýžového mléka je, že je bohatý na vlákninu, která snižuje hladinu cholesterolu a udržuje konstantní hladinu cukru v krvi. Kromě toho je bohatá na vápník, vitamíny A a D, a proto - zvláště užitečné pro posílení kostí.

(Ztráta váhy)

Eat baklažány zhubnout a zlepšit trávení

Eat baklažány zhubnout a zlepšit trávení

Věděli jste, že baklažán jsou jednou z nejužitečnějších potravin, které můžete přidat do své stravy? Jsou neuvěřitelně bohaté na fytonutrienty, které pomáhají chránit buňky před působením volných radikálů. Máme rád baklažány. Existuje spousta různých způsobů, jak je připravit, a můžete dokonce použít baklažánů ke zhubnutí, pokud pijete baklažánovou vodu jako doplněk diuretik .

(Ztráta váhy)