5 Cvičení pro léčbu plantární fasciitidy


5 Cvičení pro léčbu plantární fasciitidy

Plantární fasciitis je kostnatý růst, který roste na polokouli. Při chůzi nebo jiných činnostech může způsobit bolest. Člověk cítí ostrou bolest ve vnitřní a spodní části nohy, bolestivější ráno. V tomto článku navrhujeme seznámit se s léčbou plantární fasciitidy.

Bolest mizí s klidem a vrací se s aktivitou. To může také vést k dorziflexii kotníku.

Naštěstí existuje několik protahovacích cvičení, které se mohou ukázat jako užitečné pro zmírnění bolesti a uzdravení. Co způsobuje plantární fasciitidu?

Podle studií fyzioterapeutů a pediatrů

se tento stav vyskytuje u jedné ze čtyř osob. Zde jsou některé důležité faktory: věk:

  • věk může být příčinou, ale to není jediný důvod. Nadváha:
  • Obézní lidé, kteří tráví mnoho hodin na nohou, mohou být více náchylní k této poruše. Intenzivní cvičení: intenzivní cvičení mohou někdy způsobit takovou bolest.
  • Plochá noha:
  • Tvar nohy může být příčinou tohoto stavu, pokud není flexibilní achilová šlacha. Nevhodná obuv:
  • boty s tenkými podrážkami nebo vysokými podpatky (zejména knoflíky) mohou mít za následek plantární fascii. Navštivte tento článek: Jak nosit boty, aby vaše nohy bez bolesti

Doporučené cvičení pro ošetření plantární fasciitis

1. Cvičení s ručníkem

To je nejlepší způsob, jak léčit toto onemocnění.

Pro toto cvičení stačí jen položit ručník na podlahu a pokusit se ho uchopit a přitáhnout blíž k prstům.

  • Na horní část ručníku můžete položit malou hmotnost, aby se zvýšil odpor. 2. Cvičení s opaskem
  • Toto cvičení je skvělou alternativou nejen pro léčbu plantární fasciitidy, ale i pro další problémy, které mohou ovlivnit nohu.

Posaďte se na zem, narovnejte si záda a natahujte nohy dopředu.

Položte popruh pod nohy a držte konce rukama.

  • Po vytáhnutí popruhu k sobě, současně jej stisknete nohama v opačném směru.
  • Držte polohu asi 20 sekund.
  • Proveďte 25 opakování, 2-3 krát denně.
  • 3. Cvičení s míčem
  • V tomto cvičení je třeba rolovat malou míč s chodidlem. To je užitečné v případě plantární fasciitidy.

Zahněte míč s nohou. Tímto způsobem můžete masírovat a uvolnit podrážku.

Chcete-li dokončit toto cvičení, klikněte na míč, jezdíte od prstů k patě.

  • Také si přečtěte: Achilles tendonide tendonitis: 5 způsobů, jak chránit
  • 4. Cvičení s láhev vody

Musíte zmrazit láhev vody pro toto cvičení.

Umístěte láhev na podlahu, zakryjte ručníkem a krok na ni.

  • Láhev nasaďte pod nohama nohy po dobu nejméně 5 minut.
  • Opakujte alespoň 3krát denně.
  • Toto protahování pomůže zmírnit bolest. Kromě toho působí chlad jako lokální anestetikum.
  • 5. Roztažení telat

To je velmi jednoduché cvičení. Musíte pouze opřít ruce na zeď nebo na stůl. Oheň jednu nohu, dokud nepřesáhnete jinou.

Musíte se naklonit dopředu, jako kdybyste posunuli stůl a natáhli nohy.

Držte polohu 10-15 sekund.

  • Tipy pro snížení bolesti a léčbu plantární fasciitidy
  • Odstraňte sporty na minimum, snažte se odpočinout co nejvíce.

Používejte správné boty ke snížení zánětu patek stejně jako bolesti. Komfortní polstrované boty jsou nejlepší volbou. Vyberte boty s malými podpatky pro pravou nohu.

  • Pro snížení úderů při chůzi použijte stélky.
  • Používejte led třikrát denně po dobu 15 minut. Velice zmírňuje bolesti.
  • Pokud máte nadváhu, doporučujeme, abyste si sedli na dietu. Pamatujte, že nadváha je jednou z hlavních příčin plantární fasciitidy. To pomůže nejen snížit příznaky poruchy, ale také zlepšit celkové zdraví.
  • Tento článek je pro informační účely. Pokud se snažíte vykonávat cvičení a bolest nezmizí,
  • určete schůzku se svým lékařem, abyste získali diagnózu

pro osobní léčbu. Zapomeňte na pevných nohou díky dvěma přírodními složkami I když toto vozidlo není okamžitě pracovat za pár dní si všimnete, že puchýře zmizel. Vyplňte náš recept pemzu, provždy zapomenout na to, co pevná noha.


Moderního rodičovství - svěrací kazajka

Moderního rodičovství - svěrací kazajka

Zajímavá fakta moderního rodičovství je zaměřen na analýzu a organizaci v některém ze života našich dětí. Často neexistuje žádné pole pro improvizaci a chování dítěte. Ve skutečnosti se děti učí velmi rychle. Nakonec je tento věk velmi důležitý pro získávání znalostí, které jim pomohou v budoucnu. Ale to je mnohem důležitější: být šťastný.

(Zajímavosti)

10 Příznaků hormonální nerovnováhy v těle

10 Příznaků hormonální nerovnováhy v těle

Hormonální aktivita hraje důležitou roli ve fyzickém a duševním zdraví každé osoby. Ačkoli mnozí z nás je mohou samozřejmě užívat, hormony jsou zodpovědné za řadu fyziologických a duševních procesů po celý život. Například, jsou zodpovědní za takové životně důležité funkce, jako je metabolismus, míra růstu, plodnost a sexuální přitažlivost.

(Zajímavosti)