5 Tibetských cvičení pro všechny svalové cvičení návyků


5 Tibetských cvičení pro všechny svalové cvičení návyků

Užitečné tréninkové všechny svaly není vždy snadný úkol, zvláště pokud se snažíme, aby to za pouhých 10 minut. Věnujte pozornost těmto tibetským cvičením, které vám pomohou. Nepochybně si všimnete rozdílu, jakmile tyto cviky vyzkoušíte.

Cvičení 1 Chcete-li první výkon této činnosti všechny svaly stačí sladit postoj. Pamatujte si, že vaše ramena by měla být rovnoběžná s podlahou během celého cvičení.

Dále začněte otáčet ve směru hodinových ručiček pomocí těla jako střed. Nejprve do 3-6 otáček pro každý přístup.

naleznete v tomto článku: 5 cvičení pro nohy, které lze udělat doma

cvičení 2 Druhé cvičení je lehnout si na záda, protáhnout své ruce na zem a zhluboka dýchat. Zatímco dýcháte hluboko, musíte pomalu zvedat hlavu a nohy ke stropu.

Při lezení se snažte odtrhnout ramena a boky od podlahy. Měli byste se také vyvarovat ohýbání nohou. Při vydechování se pomalu vraťte do původní polohy.

Cvičení 3

Chcete-li provést toto cvičení, musíte se dostat na kolena tak, aby vaše nohy byly paralelní k sobě. Ujistěte se, že kolena jsou na šířku boků. Nyní roztáhněte ruce po stranách a dlaně položte na nohy.

Naklonit hlavu dopředu a dotknout se hrudi hrudí. Vydechněte Nezapomeňte, že klíč je hluboké a pomalé dýchání. Pomalu dýchat, když otočíte hlavu a ohneme záda.

Pokuste se narovnat hruď co nejvíce. Držte rovnováhu udržet si dlaně na bok. Roztáhnout a vrátit se do původní polohy.

Cvičení 4

Chcete-li toto cvičení, musíte sedět na podlaze, dát nohy na šířku ramen. Držte své dlaně na podlaze, abyste si udrželi váhu. Prsty by měly být rovnoběžné s tělem. Roztáhněte a přitiskněte hlavu k hrudi.

Když vdechujete, je třeba přesunout hlavu co nejvíce dozadu a zvednout tělo. Vaše tělo by mělo jít vodorovně. Nezapomeňte se opřít o ruce a nohy. Vaše tělo musí tvořit pravý úhel.

Pokuste se na několik sekund napnout všechny svaly co nejvíce. Držte tuto pozici během výdechu a vraťte se do původní polohy.

Cvičení 5

Vaše paže a nohy by měly být umístěny o něco širší než šířka ramen. Vaše kolena by se neměla dotýkat země. Chcete-li správně toto cvičení, musíte držet hlavu rovnou a dýchat.

Zvedněte hlavu dechem a otočte tělo pod úhlem. Přitáhněte hlavu k hrudi a snažte se udržet nohy rovně. Snažte se držet záda a ruce rovně.

Po vydechování se vraťte do výchozí polohy. Dýchání v tomto cvičení je stejné jako dýchání v předchozích cvičeních. V této poloze však budete potřebovat více času, abyste si zvykli na vdechnutí při ohýbání těla a vydechování při rovnání zády.

Když se přizpůsobíte, můžete začít snášet svaly na několik vteřin. Pamatujte si, že musíte být konzistentní a provádět tyto cviky alespoň jednou denně, aby byly účinné.

Chcete vědět více? Přečíst: 5 protahovací cvičení, které zbavují zpět

bolest, jak optimalizovat efektivitu tréninku všechny svaly

Pokud chcete, aby tato cvičení přináší lepší výsledky, postupně zvyšovat počet opakování v každém přístupu. V prvním týdnu opakujte každé cvičení třikrát; na druhém to stejné 5 krát; Ve třetím týdnu udělejte 7 opakování. Zvětšete, dokud neučiníte 21 opakování v desátém týdnu.

Pokud trénujete na týden, stojí za to vrátit se k počtu opakování, které jste provedli minulý týden. Nejlepší čas cvičení - dnes ráno je prázdný žaludek.

Nevystavujte příliš velký tlak, abyste se vyhnuli přetížení. Po cvičení musíte odpočívat a uvolnit své tělo, ležet na podlaze.

nahradit konvenční cvičení na břicho

vynikající alternativu nevyčerpají sami nuda salát média, žaludeční cvičení může být nahrazena stejně účinných alternativ, a v tomto článku vám ukážeme, jak na to.


Mlč - je víc než jen mluvit

Mlč - je víc než jen mluvit

Užitečné návyky mlčet není jen ticho. Tento zdánlivě pasivní akce jde mnohem dál. chybějící slova neznamená, že zmizí. Někdy se může zdát, že jste přestal na chatu, když mlčí. Ale ve skutečnosti se hlásí mnohem více, než představit. 6 Viz také cvičení pro klidný spánek Vy pravděpodobně nebudete hádat, kolik času trávíme mluvit o věcech, které nemají žádný význam.

(Užitečné návyky)

Nejlepší cvičení pro zdraví mozku

Nejlepší cvičení pro zdraví mozku

Jak podpořit zdraví mozku? Naše články často mluví o nutnosti zvýšit kognitivní rezervu. Co to je? Je to naše zvědavost, žízeň každodenního studia a poznání něčeho nového, touha posilovat společenské vztahy. Jako sval, mozku také potřebuje stálou stimulaci , protože to mu pomáhá vytvářet nové neurální spojení.

(Užitečné návyky)