5 Tibetský poloha těla, která pomáhá cítit nával


5 Tibetský poloha těla, která pomáhá cítit nával

Zřejmě každý z nás by chtěl nějak přelstít neúprosný plynutí času a zpomalují proces stárnutí, ale většina lidí neví, že existují určité držení těla, které přispívají k tomu.

Nabízíme vám číst o těchto tibetských pozicích, které vám pomohou cítit se mladší. Ukazuje se, že to není tak těžké odnést břemeno hmotnosti v těle po dobu několika let.

Tato řada opatření a cvičení je zaměřena na protažení svalů.

nejlepší začít s jednou nebo dvěma přístupy v ten den, a pak každý týden můžete zvýšit zatížení na každém opakování.

Pokud tato praxe kromě vás přidat více cvičení je jistě pociťují dopady omlazení.

Tajemství těchto strií je, že aktivují a stimulují žlázy endokrinního systému. A jak víme, je to zodpovědná za správné fungování organismu jako celku, stárnutí a regulaci hmotnosti.

Stálý

První cvičení se provádí ve vzpřímené poloze.

  • požadovaný limit, tahat rukama od sebe tak, aby byly rovnoběžně s podlahou a ruce „podíval“ dolů.
  • Ruce by měly být v úrovni ramen.
  • Nyní začněte otáčet ve směru hodinových ručiček.
  • Malá rada: Před začátkem otáčení najděte bod a pokuste se o to opravit. Během otáček se snažte udržet soustředění na tento cíl co nejdéle. také zajímavé: 5 šťávy a koktejly v boji proti nespavosti

lže provádět další cviky by měl ležet na zemi na zádech.

Vytáhněte ruce podél těla a položte dlaně na podlahu a zvedněte prsty dohromady.

  • Nyní zvedněte hlavu a zatáhněte bradu do hrudníku.
  • Chcete-li dosáhnout ještě většího účinku z cvičení, můžete lehce zvednout nohy, aniž byste je ohýbali v klíně.
  • Pomalu poklepejte hlavu a obě nohy na podlahu a ujistěte se, že dolní končetiny jsou vždy rovné.
  • Ujistěte se, že svaly se uvolňují a zopakujte cvičení.
  • Nezapomeňte vdechnout
  • při zvedání hlavy a nohou, ale vydechujte při spouštění.

klečet na podlaze na kolenou, zbytek těla zůstane vertikálně vyrovnány. Držte ruce široce.

  • Nakloňte hlavu a krk dopředu, až dosáhnete hrudníku na hrudi.
  • A teď házíš hlavu a krk zpátky a ohýbáš páteř obloukem.
  • Během natažení by měla být noha fixována na podlahu polštářem prstů.
  • Zvedněte ruce k nohám a narovnejte. Poté můžete cvičení zopakovat.
  • Při ohýbání
  • se vyžaduje vdechování a při návratu do původní polohy vydechne.Sedět

Chcete-li provést toto cvičení, musíte sedět na židli, natáhnout nohy dopředu a rozložit nohy.

Posaďte se a položte dlaň na křeslo vedle boků.

  • Za prvé, zatáhněte bradu dopředu do hrudníku a pak házíte hlavu zpátky co nejdále.
  • Na sedadle zvedněte tělo tak, aby byly ramena rovná a kolena mírně zakřivená.
  • Zatížte všechny svaly těla a vraťte se do původní polohy.
  • Nezapomeňte, že budete muset inhalovat na vzestupu, zadržte dech při napruzhuvannya svalů a výdech při spouštění křeslo.
  • Více povzbudit, abyste si přečetli tento článek: 6 cvičení na pomoc s bolestí v krku Ležící

V tomto cvičení budete muset ležet na břiše.

  • Vaším bodem podpory budou dlaně, které si položíte na podlahu a nohy, které polštář umístíte na podlahu.
  • Nyní zvedněte tělo tak, aby ramena byla rovná a kolmá na podlahu, a zadní strana je zakřivená a uvolněná.
  • Nasaďte hlavu zpět tak silně, jak je to možné.
  • A teď vyhodit druhou stranu a vytvořit trojúhelník nad podlahou, který se podobá roztaženému písmenu "L".
  • Zároveň přitáhněte bradu do hrudníku.
  • Je nutné dýchat hluboko, když stoupá, ale vydechovat, když je spuštěn do původní polohy.


4 Tajemství snížit suchost kůže

4 Tajemství snížit suchost kůže

Užitečné návyky Mnozí lidé chtějí mít krásné, zářivé a hydratovanou pleť . Získali jste výsledky, o které jste doufali? Kůže - největší orgán těla. On je zodpovědný za provádění řadu životně důležitých funkcí, jako například: UV ochranou interní regulace teploty Obvykle kůže je jedním z prvních, který naznačuje, že něco není v pořádku v těle.

(Užitečné návyky)

Rafinovaný cukr, což je produkt, který rakovina paliva

Rafinovaný cukr, což je produkt, který rakovina paliva

Užitečné návyky Mnoho faktorů přispívá ke vzniku různých typů rakoviny, ale všechny mají něco společného, ​​co se poháněný. Již několik desetiletí se vědci zaměřili svůj výzkum týkající se vztahu mezi stravou a rakovinou, a dospěl k závěru, že některé potraviny zvyšují riziko onemocnění. Hlavními produkty související s rozvojem rakoviny je rafinovaný cukr, je k dispozici ve většině domácností po celém světě a dobrého vkusu, že mnoho lidí.

(Užitečné návyky)