5 Tibetský poloha těla, která pomáhá cítit nával


5 Tibetský poloha těla, která pomáhá cítit nával

Zřejmě každý z nás by chtěl nějak přelstít neúprosný plynutí času a zpomalují proces stárnutí, ale většina lidí neví, že existují určité držení těla, které přispívají k tomu.

Nabízíme vám číst o těchto tibetských pozicích, které vám pomohou cítit se mladší. Ukazuje se, že to není tak těžké odnést břemeno hmotnosti v těle po dobu několika let.

Tato řada opatření a cvičení je zaměřena na protažení svalů.

nejlepší začít s jednou nebo dvěma přístupy v ten den, a pak každý týden můžete zvýšit zatížení na každém opakování.

Pokud tato praxe kromě vás přidat více cvičení je jistě pociťují dopady omlazení.

Tajemství těchto strií je, že aktivují a stimulují žlázy endokrinního systému. A jak víme, je to zodpovědná za správné fungování organismu jako celku, stárnutí a regulaci hmotnosti.

Stálý

První cvičení se provádí ve vzpřímené poloze.

  • požadovaný limit, tahat rukama od sebe tak, aby byly rovnoběžně s podlahou a ruce „podíval“ dolů.
  • Ruce by měly být v úrovni ramen.
  • Nyní začněte otáčet ve směru hodinových ručiček.
  • Malá rada: Před začátkem otáčení najděte bod a pokuste se o to opravit. Během otáček se snažte udržet soustředění na tento cíl co nejdéle. také zajímavé: 5 šťávy a koktejly v boji proti nespavosti

lže provádět další cviky by měl ležet na zemi na zádech.

Vytáhněte ruce podél těla a položte dlaně na podlahu a zvedněte prsty dohromady.

  • Nyní zvedněte hlavu a zatáhněte bradu do hrudníku.
  • Chcete-li dosáhnout ještě většího účinku z cvičení, můžete lehce zvednout nohy, aniž byste je ohýbali v klíně.
  • Pomalu poklepejte hlavu a obě nohy na podlahu a ujistěte se, že dolní končetiny jsou vždy rovné.
  • Ujistěte se, že svaly se uvolňují a zopakujte cvičení.
  • Nezapomeňte vdechnout
  • při zvedání hlavy a nohou, ale vydechujte při spouštění.

klečet na podlaze na kolenou, zbytek těla zůstane vertikálně vyrovnány. Držte ruce široce.

  • Nakloňte hlavu a krk dopředu, až dosáhnete hrudníku na hrudi.
  • A teď házíš hlavu a krk zpátky a ohýbáš páteř obloukem.
  • Během natažení by měla být noha fixována na podlahu polštářem prstů.
  • Zvedněte ruce k nohám a narovnejte. Poté můžete cvičení zopakovat.
  • Při ohýbání
  • se vyžaduje vdechování a při návratu do původní polohy vydechne.Sedět

Chcete-li provést toto cvičení, musíte sedět na židli, natáhnout nohy dopředu a rozložit nohy.

Posaďte se a položte dlaň na křeslo vedle boků.

  • Za prvé, zatáhněte bradu dopředu do hrudníku a pak házíte hlavu zpátky co nejdále.
  • Na sedadle zvedněte tělo tak, aby byly ramena rovná a kolena mírně zakřivená.
  • Zatížte všechny svaly těla a vraťte se do původní polohy.
  • Nezapomeňte, že budete muset inhalovat na vzestupu, zadržte dech při napruzhuvannya svalů a výdech při spouštění křeslo.
  • Více povzbudit, abyste si přečetli tento článek: 6 cvičení na pomoc s bolestí v krku Ležící

V tomto cvičení budete muset ležet na břiše.

  • Vaším bodem podpory budou dlaně, které si položíte na podlahu a nohy, které polštář umístíte na podlahu.
  • Nyní zvedněte tělo tak, aby ramena byla rovná a kolmá na podlahu, a zadní strana je zakřivená a uvolněná.
  • Nasaďte hlavu zpět tak silně, jak je to možné.
  • A teď vyhodit druhou stranu a vytvořit trojúhelník nad podlahou, který se podobá roztaženému písmenu "L".
  • Zároveň přitáhněte bradu do hrudníku.
  • Je nutné dýchat hluboko, když stoupá, ale vydechovat, když je spuštěn do původní polohy.


Jako vždy cítit šťastný a mít dobrou náladu užitečné návyky

Jako vždy cítit šťastný a mít dobrou náladu užitečné návyky

Můžete často pocit vyčerpání, nemají žádnou chuť na nic, nebo být ve špatné náladě a necítil šťastný. Všechno to může mít mnoho důvodů. Jedním z nejdůležitějších důvodů je postoj k vaší každodenní stravě. V tomto článku se budeme zabývat několik tipů, které vám pomohou zlepšit vaši náladu a pocit štěstí; Tyto denní změny ve vašem životním stylu a návyků vám energii a touhu být aktivní.

(Užitečné návyky)

10 Důvodů, proč používat květák

10 Důvodů, proč používat květák

A máte rád květák? Nebo možná jste jedním z těch lidí, kteří nemohou vystát svou specifickou chuť? Máte-li rádi květák, doporučujeme, abyste dávat pozor na několik faktů o této zeleniny z brukvovité rodiny. Za prvé, květák obsahuje vitamíny B (B1, B2, B3, B6 a kyselina listová) a vitamíny C, K a E. Zadruhé, květák je bohaté na obsah minerálů pro lidské tělo, včetně které lze odlišit od vápníku, hořčíku, fosforu, draslíku a manganu.

(Užitečné návyky)