5 Strategií pro úlevu od úzkosti 15 dní


5 Strategií pro úlevu od úzkosti 15 dní

užitečné návyky Úzkost v jakékoliv formě, je intenzivní, nepředvídatelný a zničující pocit, a proto je nutné se naučit o možném uvolnění úzkosti. Někteří lidé jí říkají monstrum.

Je to nevítaný host, který čas od času navštěvuje naši mysl, aby nás zahanbil a převzal kontrolu nad naší realitou. V Kromě toho může vzít dech, naši schopnost k rovnováze a cítit jistotu, že se snažíme dělat.

Obecně, úzkost připomíná, že myšlenky někdy působí jako naši skuteční nepřátelé.

Můžeme ji otevřít i v dospívání. Nicméně, v naše dospělé mysl může ještě cítit míč, který

rovnováhu mezi obdobím klidu a období, kdy jsme na pokraji. není snadné kontrolovat a zabránit okamžik, kdy náš mozek vnímá hrozbu, což způsobuje intenzivní reakci zvyšující adrenalin.

Nejčastějšími reakcemi jsou:

rychlý srdeční tep, studený pot, negativní nálada a katastrofické myšlenky. Dnes vám nabídneme 5 strategií, které vám pomohou.

Jsou snadno použitelné v praxi, stačí jenom vůle a dostatečná vytrvalost. Nicméně, pokud budete cvičit tyto tipy, uvidíte uvolňování vyplývá z úzkosti za 15 dní. 1. Vytvořte nový

návyky návyky jsou účinné pro zlepšení vzhledu a ke snížení dopadu úzkosti. Pomáhají nám cítit se bezpečnější a předvídat, co se může kdykoli stát. Navíc nám pomáhají rozdělovat čas mezi pracovními obdobími a odpočinkem.

Obecně platí, že nejtěžší časy pro lidi, kteří trpí úzkostí, jsou hlavní body v den, protože jít o jejich podnikání. Pro nejlepší výkon vašich povinností,

je užitečné začít den s cvičením z meditace nebo jógy.

To je skvělý způsob, jak uklidnit mysl. Musíte také přidělit několik hodin odpočinku na konci dne, abyste si odpočinuli. Ideální pro procházky, plavání, mandala zbarvení nebo čtení knih, pokud vám pomůže uvolnit.

2. Naučte se položit všechno na pultech Nikdo nemůže zbavit strachu, pokud člověk ví, co jsou, nebo nejprve určí jim.

Je důležité projít procesem sebe-analýzy.

V tomto procesu musíme pojmenovat, co nás obtěžuje, což nás zbavuje našeho klidného a matoucího.

Pamatujte, že někdy naše skutečné problémy maskují další emoce, které je doprovázeno zmateným a chaotickým hromaděním pocitů.

fráze jako například „Jsem naštvaný, obávám se, že jsem naštvaný na všechno“ může skrývat tyto problémy: Nemám rád své tělo, špatné vztahy dělat mě nebo mé traumatické dětství bolet pořád mě ovlivňuje. Je třeba určit centrální problém. Chcete-li to udělat, držte si deník a

zaznamenávejte své každodenní myšlenky a obavy.

Později jej můžete přečíst, abyste identifikovali duplicitní skripty. 3. Porozprávěj se s někým Potřebujeme mluvit s někým, abychom cítili, co slyšíme a rozumíme.

Je důležité dbát na to, s kým trávit čas, když si všimnete démona úzkosti, která vás začne napadat.

Podívejte se na někoho, kdo vás neodsuzuje.

Ujistěte se, že on / ona nedělá společnou chybu, říká: „Problém je v tom, že budete přehánět ...“

Nepotřebujete odsouzení, že vaše negativní emoce jsou ještě intenzivnější. To, co hledáme, je mír a rovnováha, aby nám někdo pomohl vypořádat se s našimi obavami, obavami a uklidněním našich posedlých myšlenek.

4. Pozornost na trivia

To je filozofie, která je založena hlavně na meditaci.

Ovšem pokrývá mnoho dalších přístupů, které nám umožňují efektivně upozornit nás, pokud věnujeme dostatek času a úsilí.

Pozornost na triviality nás učí žít moderní život a realizovat naše současné potřeby.

Spojuje nás s realitou s "tady a teď". Není třeba předvídat, co se ještě nestalo, jak je tomu často v případě úzkosti.

Pozornost nám nabízí naučit se žít a jíst lépe v klidné podobě bez dalších podnětů.

Dává nám možnost relaxovat, propojit mysl a tělo a využít příležitostí bez zbytečného přehodnocení.

Využijte této příležitosti, abyste se dozvěděli více o své mysli a najděte způsoby, jak ji použít ve svém životě.

5. Fráze, která by měla mluvit sama za sebe alarm osvobození

mít sadu frází, které mohou být použity každý den,

zaměřit a stanovit vnitřní rovnováhu - to je skvělá strategie pro úlevu od úzkosti. Zde jsou některé jednoduché příklady: Ovládám situaci. Nic špatného se nestane. Moje mysl je klidná, mé srdce pomalu, klidně a pomalu bloudí.

Všechno je v pořádku a mám pocit klidu. Říkám svou mysl. Jsem tvůrce mých emocí a kapitán mého srdce: nic mi nezlomí. Cítím se dobře, nic a nikdo mě nebude zachránit. Miluji a respektujem se. Teď musím jen dýchat a uvolnit.

  • Nebojte se aplikovat tyto tipy v praxi, abyste zmírnili úzkost. Pomohou vám!
  • Co je úzkost a jak ji překonat?
  • Většina z nás nemůže určit stav úzkosti. A pokud nevíte, co je úzkost, pak je samozřejmě poměrně obtížné najít řešení tohoto problému.


Jak rozpoznat otravu organismu

Jak rozpoznat otravu organismu

Užitečné návyky Máte často bolí hlava? Kůže je pomalá, se všemi prostředky? Máte problémy se soustředěním? Trpíte otokem? Buďte opatrní, protože můžete být otráveni. Zjistěte trochu víc o tomto rozšířeném nepříteli, který mnoho lidí ignoruje. Naučte se rozpoznat otravu těla pomocí informací níže. V těle se vyskytuje mnoho chemických reakcí, které udržují rovnováhu a zdraví.

(Užitečné návyky)

Tipy na odstranění zápachu v podpaží

Tipy na odstranění zápachu v podpaží

Užitečné návyky První věc, kterou musíte pochopit - je to, že nepříjemný zápach podpaží, které nemusí nutně vzniknout v důsledku špatné hygieny. To často se děje kvůli hormonálním faktorům nebo nevhodnému fungování žláz. Tento nepříjemný zápach je stejně nudný a okamžitě vyvolává u lidí, kteří ho mají, iv prostředí.

(Užitečné návyky)