5 Způsobů, jak najít motivaci, když máte zlomené


5 Způsobů, jak najít motivaci, když máte zlomené

I když jste nejpozitívnější člověk na světě, je někdy obtížné najít motivaci. Někdy prostě projdete cestou a zdá se, že změna k lepšímu - je to příliš luxusní.

Nebojte se. Doufám, že tam je.

Věřte tomu nebo ne, existuje však řada kroků, které, jak dokazuje věda, pomáhají zbavit se deprese a začínají postupovat v životě.

Motivace je proces, který potřebuje čas, opakování a disciplínu.

Ani nejúspěšnější lidé na světě zažili apatii a nevěru a podařilo se jim z toho dostat. Dobrou zprávou je, že každý může překonat nedostatek motivace a dosáhnout svých cílů.

Proto je důležité si pamatovat, že není nikdy příliš pozdě na to, abychom našli inspiraci k životu.

Pokud si vezmete na vědomí 5 jednoduchých kroků, pomohou vám provést pozitivní změny nutné ve vašem životě překonat překážky a dosáhnout vašich cílů.

1. Mít jasný cíl

Pokud se cítíte depresi, problém může být, že že jste prostě unavený a zlomený, protože budete mít více, než vy můžete. Možná jste narazili na mnoho věcí a zapomněli jste na své vlastní cíle a svobodu volby.

Za prvé, je důležité neustále soustředit na svůj účel. Prostřednictvím toho můžete nasměrovat veškeré úsilí a odhodlání a ztělesňovat změny, které se tak v životě snažíte.

Chcete se zbavit dalších kilogramů? Doufám, že začnete číst více? Nebo možná bych se rád probudil předtím?

Zjistěte, co chcete, zapište jej a co nejpřesněji. Například: Chci zhubnout o 5 liber 1. ledna.

2. Podívejte se na motivaci

To znamená, že je třeba najít palivo, které vás bude nabíjet energií, abyste mohli motivovat sebe, své "pro co". Lidé jsou naprogramováni tak, aby se vyvarovali bolesti a usilovali o potěšení.

Krátkodobá bolest může být dobrou strategií, pokud se snažíte provádět změny, které z dlouhodobého hlediska zlepší kvalitu vašeho života.

Chcete-li přežít bolest, nemáte jinou možnost, než se změnit. Možná právě to, co vaše vědomí potřebuje, aby bylo možné pokračovat dál.

Definujte, co vám dává bolesti a potěšení, a spojte ji se zaznamenaným účelem.

3. Proveďte řadu akcí, které vám pomohou uspět

Jakmile určíte svůj cíl, je důležité si uvědomit, že některé faktory nepřispívají k hledání motivace.

Pokud budete rozbít každodenní návyky a zavést nové, lepší, můžete se obrátit všechny akce, které v průběhu dne v jejich prospěch, spíše než aby se dostal do pasti špatných návyků.

Není nutné provádět podstatné změny, které by vedly ke zlepšení. Můžete začít postupněa v průběhu času, přiléhá k novému režimu bude jednodušší.

Například jen začít dělat cvičení 2 minut denně v čase a postupně zvyšovat dobu trvání nebo intenzitu při rozhodování o tom, co je vhodné.

Naprogramujte svou mysl, abyste změnili své návyky a udělali něco, co je prospěšné. Je také dobré nastavit vhodné připomenutí na telefonu.

4. převzít odpovědnost za vlastní činy

příklad, pokud se dostanetemarathon Pozvěte své přátele, aby se připojili, nebo dát malé množství na jejich vítězství. To vám povzbudí vynaložit maximální úsilí na dosažení tohoto slibu.

Nemusíte se stavit jako profesionální sportovec nebo na prvním místě. Ani by se to nemělo dělat kvůli ostatním.

Pamatujte, že váš cíl je osobní a musíte ho nejprve dosáhnout, abyste byli na sebe hrdí.

Řekněte lidem o svůj cíl, zveřejnit svůj pokrok v sociálních sítích či dokonce najít přítele se stejným aspiračnív reálném životě. V důsledku toho budete v kontaktu s lidmi, kteří vás neustále podporují a podporují.

5. Nezapomeňte, proč jste to

Je snadné ztratit nadšení jste původně kdysi našel motivovaný a zaměřil se na své vlastní cíle. Musíte neustále připomínat, proč jste to začali.

Použití fráze pro připomenutí také motivovatse vám líbí:mens sana in corpore sano ( "zdravém těle, zdravý duch").

Výborný pomáhá opakování mantry. Připojte je někde na prominentním místě, kde budete vidět před spaním a přečtěte si, jakmile se probudíte.

Můžete jít ještě o krok dále a zaznamenatmotivační video pro „budoucí já“ připomenutí důvodů ke změně a důvodů, které se vzdát, i když je to těžké.

Jediným způsobem, jak si vždycky uvědomujete, že je třeba změnit a vylepšit, je připomenout si, proč to děláte.

Cítíte se zlomené? Nespokojený se svým životem? V, vezměte situaci do svých rukou a začít něco změnit. Vezměte své nápady do reality a postupně dosaďte takový život, který chcete.


6 Cvičení pro klidný spánek

6 Cvičení pro klidný spánek

V tomto moderním technologickém světě, ve kterém žijeme, se zvýšil počet lidí, kteří trpí poruchami spánku. Máme neklidný životní styl a neustále používají elektronická zařízení, která mění povahu spánku pro velké množství lidí a ztěžují jejich ovládání. Problémy s spánkem jsou spojeny s velkým počtem nemocí a neznalost toho, jak je zvládnout, může vést k závažným fyzickým a psychickým problémům , které mohou ovlivnit kvalitu života.

(Užitečné návyky)

Jako vždy cítit šťastný a mít dobrou náladu užitečné návyky

Jako vždy cítit šťastný a mít dobrou náladu užitečné návyky

Můžete často pocit vyčerpání, nemají žádnou chuť na nic, nebo být ve špatné náladě a necítil šťastný. Všechno to může mít mnoho důvodů. Jedním z nejdůležitějších důvodů je postoj k vaší každodenní stravě. V tomto článku se budeme zabývat několik tipů, které vám pomohou zlepšit vaši náladu a pocit štěstí; Tyto denní změny ve vašem životním stylu a návyků vám energii a touhu být aktivní.

(Užitečné návyky)