5 Způsobů, jak se zbavit zadržování tekutin v těle


5 Způsobů, jak se zbavit zadržování tekutin v těle

užitečné návyky věděli jste, že existuje mnoho způsobů, jak se zbavit zadržování tekutin v těle?

Naše tělo - velmi důmyslný mechanismus, skládající se z několika vzájemně propojených systémů, které potřebují správně pečovat o ně hladce. Samozřejmě, pokud nechcete starat o své tělo, které by mohly rozvíjet zdravotní problémy, bude mnohem vyšší.

Totéž platí pro zadržování tekutin, což je velmi časté a nepříjemná porucha.To může být tak silná, že mynatymut příznaky po dlouhou dobu. Ačkoli zadržování tekutin obvykle označuje další onemocnění co nejdříve, je důležité vyhledat odbornou lékařskou pomoc.

Co je retenční?

Jak už název napovídá, retence tekutin - také známý jako edém - porušení, kteráse stane, když různé části těla se hromadí příliš mnoho tekutin.

Obecně vede ke špatnému toku tekutiny z tělesných tkání.

Často se tato porucha vyskytuje u nohou a břicha.

Když je tělo správně, lymfatický systém je zodpovědný za odstraňování tekutiny z tkání, zabraňuje jeho hromadění. Ale pokud se pro toho či onoho důvodu v práci systému selže, může to již dobře vyrovnat se s jejich funkcí.

Co způsobuje zadržování vody v těle?

Existuje několik možných důvodů, v souvislosti s vývojem v Edenu. Zde jsou nejobvyklejší:

  • onemocnění jater;
  • renální selhání;
  • hypertenze;
  • srdeční problémy;
  • těhotenství;
  • menopauza.

Obvykle se tyto problémy jsou spojené příznaky, alepocit tíhy, bolest v končetinách a zánět často ukazují výše poruch.

Jak se zbavit zadržování tekutin v těle?

Odborníci identifikovat několik návyky, které velmi účinně pomáhají zbavit zadržování tekutin. Najít vůli změnit svůj život a zapomenout na otoky a bolesti. Dále budeme hovořit o některé z těchto zvyků.

Pokud narazíte na příznaky zadržování tekutin v těle, ne mlčky tolerovat - okamžitě začít používat tyto tipy na zmírnění problému.

Chcete více: 7 tipů, aby se zabránilo zadržování tekutin a zlepší krevní oběh

1. Jezte hodně diuretikum potravin

Diuretické přípravky pomáhají zbavit se přebytečné tekutiny, která se nahromadí v těle. Proto jsou v boji proti jízdě skvělým spojencem, nemluvě o eliminaci toxinů.

Diuretické přípravky jsou také často zahrnuty do stravy, určené pro zdravou a kontrolovanou úbytek hmotnosti.

Chcete-li výrazně zvýšit množství diuretických produktů ve vaší stravě, stačí věnovat pozornost následujícím složkám:

  • rajčata;
  • chřest
  • ananas;
  • artičoky

2. Jíst zdravé

Nicméně, to není jen o konzumaci diuretických produktů. Ve skutečnosti, abyste účinně léčili zadržování tekutin, musíte zcela změnit vnímání potravy a jejího účelu.

Samozřejmě, že pro dobrou práci celého organismu je nesmírně důležité vyvinout vyváženou stravu a dodržovat ji. V ideálním případě by mělo být hlavním jídlem ovoce, zelenina, ryby a některé zrnky. Ale není to jen o tom, co jíme, ale také o tom, jak to děláme. Odborníci na výživu se doporučují rozdělit jídla na 6 jídel, rovnoměrně rozložených po celý den. Takže nemusíte jíst ve spěchu, zemřít z touhy mít občerstvení nebo pečené k jídlu.

3. Jezte méně potravin s vysokým obsahem sodíku

Další vynikající radu na stravovací návyky, které pomáhají zbavit zadržování tekutin v těle, nebo alespoň snížit problému - vyhnout se potraviny s vysokým obsahem sodíku.

Pokud jde o bohaté sodíkové potraviny, první věc, která mi přijde na mysli, je sůl. Bohužel lidé často po konzumaci zneužívají sůl k vaření jídel. Navíc je to spíše v hotových výrobcích a polotovarech.

Proto se snaží jíst méně soli se někdy promění v opravdový boj, i když se opravdu pokusíte jíst správně.

Pokud je to váš případ, proč nezkusit různé způsoby sezónního jídla? Můžete například experimentovat s novými kořeními.

Pokud nemůžete nahradit sůl, alespoň se pokuste ji přidat méně. Tím se zlepší zdraví celého těla a sníží se příznaky zadržování tekutin.

4. Pít vodu

Na první pohled se to může zdát spíše nelogické, protože se snažíme zbavit nadměrné tekutiny, která se nahromadila v těle. Tak proč pít více vody? Faktem je, že voda pomáhá zbavit se zadržování tekutin.

Stimuluje fungování systému diuretik a ledvin

. Kromě toho voda přispívá k eliminaci toxinů a dalších škodlivých látek z těla.Ujistěte se, že pijete nejméně 5-6 sklenic vody po celý den.

Číst článek: Úžasné efekty na vodu: Top-7

5. Sport;

Již víte, že fyzické cvičení mají pozitivní vliv na zdraví těla jako celku. V případě zadržování tekutin sport nejen pomáhá tónovat svaly a zabraňuje negativním účinkům sedavého životního stylu, ale také pomáhá

eliminovat různé škodlivé prvky potu. Pokud máte retenci tekutin, je lepší se soustředit na aerobní cvičení během tréninku. Když člověk provádí takové zatížení, tělo se intenzivně pojí a tekutina, která se nahromadila v tkáních, se postupně stáhne.

  • Tak proč ne začít hrát sporty? Většina sportů, jako je tenis, fotbal nebo dokonce zumba, zahrnuje intenzivní aerobní cvičení.

Cyklistika, plavání a atletika jsou pravděpodobně nejúčinnější způsob, jak se zbavit zadržování tekutin. Kromě toho

podporují zdravou a rychlou hubnutí. Jednodenní detoxikace, abyste se zbavili zadržování tekutin během několika hodin

Zjistěte, co je jednodenní detoxikace. Pokud přidáte diuretický čaj a výrobky s aktivitou, můžete se rychle a účinně zbavit zadržování tekutin.


Jak používat citron a jiné přírodní čisticí prostředky

Jak používat citron a jiné přírodní čisticí prostředky

Máte někdy nad tím, kdy, jak se vaše babička stále cviy dům v čistotě a je schopen se vyrovnat s různými znečištění, aniž by při volbě čištění a mytí, které máme dnes? Odpověď je více než jednoduchá: bylo možné udělat domácí a přírodní čistící prostředky. To však nutně neznamenalo, že jsou méně efektivní, ale spíše opak.

(Užitečné návyky)

5 Jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody

5 Jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody

Užitečné návyky zadržování tekutin v těle, nazývané také stagnace vody je významná problém pro ty, kteří chtějí zůstat ve formě. Zpomaluje spalování tuků a přidává další centimetry. Když se retence tekutin zvyšuje, příznaky se stávají vážnějšími. Dokonce může negativně ovlivnit odpočinek a relaxaci. Například se díváte na film, ležící na gauči, odkud se nikde neobjeví křeče nebo brnění.

(Užitečné návyky)