5 Přestávek, které vyživují mozek


5 Přestávek, které vyživují mozek

Slyšeli jsme to milionkrát: snídaně je nejdůležitějším jídlem. To je opravdu pravda. Vzhledem k tomu, že snídaně zvyšuje metabolismus, lidé, kteří snídou snídani, mají zpravidla zdravé tělo. Věděli jste, že snídaně může živit váš mozek?

Samozřejmě, že jde o vyváženou snídani, ne plnou misku sladkých plodin a zbytečných kalorií. Pokud jíte vyváženou snídani, budete během dne cítit více aktivní, energičtější a chytřejší. Tajemství je zdravé snídaně, bohaté na bílkoviny a celozrnné. Takže se podívejme na některé z nejlepších produktů, které začínáte. Zejména tam je pět plné snídaně, které krmit mozek.

  1. Ovesné vločky

    Když spíme, budeme skutečně rychle. Odtud pochází anglické slovo "snídaně" - porušení rychlosti. Když se probudíte, váš mozek potřebuje dodat čerstvý krevní cukr nebo glukózu. ◊ Navzdory skutečnosti, že sladká snídaně rychle zvyšuje hladinu cukru, vede také k poklesu glukózy o několik hodin později. Celozrnné ovesné vločky (stejně jako všechny celozrnné) je pomalu vstřebává tělo. Namísto náhlého nárůstu hladiny cukru vytváří pomalý a stálý nárůst hladiny cukru v krvi. Studie ukázaly, že děti, které konzumují ovesné vločky na snídani, byly testovány o 20% vyšší než děti, které jedí sladké porce. To podporuje teorii, že hladina cukru v krvi ovlivňuje paměť a koncentraci.
    Vejce

    Vejce - je tradiční volbou pro snídani, ale je to také nejlepší volba.

  2. Jsou bohaté na bílkoviny, které tělo potřebuje k tomu, aby strávil potravu a cítil se plnější.

    To znamená, že nejen pomáhají kontrolovat hmotnost, ale pomáhají udržovat hladinu cukru v krvi a úroveň duševní aktivity. Vaječný bílý kolem žloutek obsahuje nejčistší formu bílkovin. Tento vysoce kvalitní vaječný protein pomáhá tělu trávit lépe. Kromě toho jsou vejce také bohaté na vitamíny a minerály, které jsou nezbytné pro spolupráci těla a mysli. arašídové máslo na toasty

    Tato snídaně je nejen chutná, ale také poskytuje energii. Arašidové máslo dodává bílkoviny (což vám pomůže cítit se lépe, než když jste právě jedli kus dortu). Celozrnné toasty vám dávají nejlepší zrno, aby vaše hladina cukru v krvi byla pravidelná ráno.

  3. Pokud řez banán a dát ho na vrchol, přidáte ještě další užitečné vitamíny, které pomohou obohatit mozek kyslíkem a udržet stres pod kontrolou.

    Řecký jogurt

    V jogurtu s jídlem není nic nového, ale v poslední době je řecký jogurt stále oblíbenější.

  4. Tento typ jogurtu neobsahuje jen dvakrát tolik bílkovin než běžný jogurt, ale také krémovější a bohatší než tradiční jogurt.

    Protein vám dává pocit sytosti a potěšení po celý den. Navíc v řeckém jogurtu je málo sacharidů. Sacharidy v kobliích nebo jakýkoli sladký chléb způsobují cukr na konci dne. Taková redukce jsou jakousi duševní rozmazaností. Přidejte do řeckého jogurtu nějaké ovoce nebo mandle a přidáte užitečné tuky do vaší stravy a získáte více energie i další výhody.

    Oběd na snídani Proč neměňte stav věcí a nemáte oběd na snídani? Samozřejmě, neexistují žádná pravidla, kde by bylo řečeno, že tomu tak není.

  5. Pokud jste unaveni jíst stejné jídlo každé ráno, rozbijte monotónnost oběda snídaně.

    Samozřejmě, nemluvíme o zmrzlé pizze ani o ohřátých kuřecích křídlech. Přemýšlejte o pečeném bramboru s řeckým jogurtem a cibulovou nebo zeleninovou polévkou s celozrnnými a krutonovými. Kreativita opravdu nemá žádné limity a můžete vytvořit celou řadu výživných jídel, které vám pomohou během dne cítit lépe.


    Koktejl s ananasem a Chia semen pomáhá hubnout recepty

    Koktejl s ananasem a Chia semen pomáhá hubnout recepty

    Mnoho lidí se snaží zbavit nežádoucích kilogramů zájem nejen svým tvarem, chtějí také prevenci řady nemocí a poruch , spojené s nadváhou a obezita I když donedávna hlavním důvodem pro boj s velkými objemy byla touha vypadat lépe, v poslední době mnohé starosti a přemýšlí o tom, jak se váha ovlivňuje naše zdraví.

    (Recepty)

    5 čIstících výrobků, které stojí za to jíst na večeři

    5 čIstících výrobků, které stojí za to jíst na večeři

    Ať už přidáte rafinované potraviny na večeře, hraje okamžitou roli ve vaší pohodě. Tělo potřebuje odpočinek. Zvláště po dni stresu, nebo pokud jste jedli tučné potraviny . Zde je typická situace, která se stala každému z nás. Vracíte se domů po dlouhém pracovním dni. Hladíte, podíváte se na užitečné produkty, ale vypadají příliš chutně.

    (Recepty)