5 Chutných polévkových šlehačků pro chudnutí


5 Chutných polévkových šlehačků pro chudnutí

Existuje jídlo, které je užitečné, vyvážené, výživné a pomáhá zhubnout? Ano! Zeleninové krémové polévky. To je dokonalý způsob, jak postupně zhubnout, aniž byste hladovali a dostávali všechny živiny, které vaše tělo potřebuje.

V tomto článku vám řekneme o pět lahodných krémových polévků pro hubnutí.

Smetanová polévka se skořicí a dýní

Tato lahodná polévka s jedinečnou kombinací přísad je skvělým jídlem, které překvapí své hosty.

Dýně má vlastnosti, které jsou životně důležité pro každou stravu. Je bohatý díky obsahu vody a vláken, současně obsahuje několik kalorií. Také diuretický produkt, který čistí, pomáhá tělu zbavit toxinů a přebytečné tekutiny.

Má krémovou strukturu, téměř jako brambor.

Skořice nejen přidává recept chuť; má také léčebné vlastnosti. Ona reguluje hladinu cukru v krvi, jejíž nerovnováha způsobuje hlad.

Doporučujeme zkusit Ceylon, protože tento druh je nejvzácnější a má terapeutický účinek.

Smetanová polévka s cuketa a Vacama

To je recept na snadné trávení polévky, což je ideální pro večeři.

cuketa obsahuje pouze 17 kalorií na 100 gramů porce, což z něj dělá výborný doplněk ke každodenní stravě. Pomáhá urychlit metabolismus a eliminovat tuky z těla.

Někteří lidé přidávají sýr, aby polévku více krémovou, protože cuketa obsahuje hodně vody. Namísto sýra je vhodné použít vakama. Tyto řasy mají nejen diuretický účinek, ale také podporují úbytek na hmotnosti, přidávají polévku a sametovou texturu.

Přidejte mořské řasy do cukety a nakrájíme na brambory na konci.

krém pórek a zázvor

krém s pórku má skvělou jedinečnou chuť, je bohatý na vodu, vlákniny a draslíku - minerál, který bojuje s retenci tekutin a odstranění nadbytku soli. Kromě toho obsahuje pór malé množství sacharidů, což z něj činí nejlepší volbu pro večeři.

Přidáním malého zázvoru opravdu vylepšíte chuť pokrmu. Díky schopnosti urychlit metabolismus, tento koření pomáhá zbavit se tuku a zvyšovat energii.

Přidejte čerstvý nebo mletý zázvor během vaření.

Zelená hrachová pepřová polévka

Zelený hrášek snadno tráví a poskytuje bílkoviny, které nám pomáhají udržovat svalovou hmotu a jemný pas. Kromě toho zelený hrášek pomáhá regulovat hladinu cukru v krvi a obsahuje hodně vlákniny, což činí tuto bohatou polévku ideální pro každou denní dobu. Pikantní pepř zvyšuje metabolismus a pomáhá trávit tuky. Začněte s malým množstvím pepře, dokud vaše tělo nebude zvyklé na tento koření.

Tato polévka je skvělý pokrm v chladných dnech pro lidi, kteří jsou citliví na chlad.

krém hub a ovsa

Pokud dvoře houbové sezóny, nebo pokud máte možnost získat houby na paměti, že je možné získat vynikající krémovou polévku.

Houby obsahují velké množství bílkovin a jsou velmi užitečné a přírodní produkty. Oves je také velmi výživný produkt, který obsahuje hodně vlákniny, takže jeho

se doporučuje těm lidem, kteří trpí zácpou nebo jinými zažívacími potížemi.Doporučujeme jíst tuto polévku na oběd, aby se celý den dobil. Polévku můžete zdobit uzenou paprikou.


Užitečné vlastnosti Chia semeno želé a způsob vaření receptů

Užitečné vlastnosti Chia semeno želé a způsob vaření receptů

Chia semena - potraviny, která se stala známou po celém světě od roku 1970. věřil, že semena pocházejí z Guatemaly a Mexika a podle historických údajů dokonce jedl aztéckých válečníků kvůli získání nějaké energie. Mnoho vlastností semen potvrzeny vědecky, nutriční hodnota semena mu pomohl vstoupit do třídy „super'yizhi.

(Recepty)

Ovesné vločky s chia semena na snídani

Ovesné vločky s chia semena na snídani

Na našem blogu jsme opakovaně říkali, že snídaně je jedním z nejdůležitějších jídel. Jeho kvalita ovlivňuje, jak lidské tělo působí během zbytku dne. Uspokojuje hlad, který zažíváte po snu, a poskytuje tělu energii potřebnou k plnění úkolů ráno. Ale navzdory všemu tomu mají lidé určité předispozice a zvyky, které zhoršují kvalitu snídaně nebo prostě nedávají plné potěšení, aby si užívali své prospěšné vlastnosti.

(Recepty)