5 Jednoduchých cvičení ke zlepšení vzhledu hrudi


5 Jednoduchých cvičení ke zlepšení vzhledu hrudi

Prsa - to je jeden z nejcharakterističtějších fyzických znaků ženského těla. Tato oblast, stejně jako hýždě a břicho, mnoho krásných žen sní, aby vyskočily a zabránily jejich předčasnému vyblednutí.

Existuje mnoho kosmetických ošetření a ukládání výrobků, které slibují, že udržují prsa naživu a v dobré kondici. Ale obvykle jsou velmi drahé, zatím si je nemůže dovolit každý.

Ale mnoho žen neví, že jsou ještě zdravější a 100% přirozené možnosti, které mohou pomoci zlepšit vzhled prsou. S pravidelným výsledkem jejich výsledků budete prostě překvapeni.

Patří sem cvičení zaměřená na určité skupiny svalů, zaměřené na posílení prsu a dokonce i na zvýšení jejich velikosti.

Dnes chceme sdílet ty pět nejlepších, abyste mohli začít pracovat na sobě i doma. Začněme!

1. Vidtyskannya dokonale zlepšit tvar prsů

All známý vidtyskannya- je velmi užitečné cvičení, které posiluje prsní svaly, který se nachází za prsní tkáně. Takže můžete svými prsy bujnější.

Lisování také dokonale tónuje ruce a pomáhá zbavit se vyduchlé pokožky.

Pro toto cvičení musíte mít dobrou fyzickou vytrvalost, tak to může být zpočátku těžké pro vás to provést.

Jak se točit správně?

  • položte na podlahu, podepřete tělo na nohou a dlaně těsně oproti ramenům.
  • Zeptejte se rukama, aby byly navzájem paralelní.
  • Nezapomeňte zadržet záda rovně a pomalu ohnout lokty, aniž byste rukama posunuli z původní polohy.
  • Pokuste se ohýbat dolů na zem co nejmenší, ale nedotýkejte se podlahy hrudníkem.
  • Vraťte se do původní polohy a proveďte další tři přístupy s 10 opakováními.

Viz také: „6 jednoduchých cvičení z sedacíhobolesti“

2. Zvednutí zastavit, když budete provádět toto cvičení, budou všimnout svaly hrudníku a paží napjatá a relaxovat.

Pokud přidáte nohu na pravidelné cvičení, postupně posilujete hruď a zlepšujete vzhled prsou.

Jak provést toto cvičení správně?

  • položte na podlahu, položte ruce na boky a ohnout lokty venku.
  • Zvedněte nohy a zvedněte ruce pomocí hrudních svalů.
  • Návrat do původní polohy, odpočinek po dobu 10 sekund, a pak zopakujte cvičení 15 až 20 krát.
  • Zvedněte hrudník opatrně. Nepřehánějte žádným způsobem.

3. Tlak dlaní

Toto jednoduché cvičení je velmi účinné a výrazně posiluje svaly prsů. Tajemství úspěchu je stisknout dlaň ruky jeden po druhém a držet ji v takovém postavení na několik vteřin.

Uvědomíte si, že cvičení provádíte správně, pokud je hrudník napjatý a uvolněný při každém pohybu.

Jak provést toto cvičení správně?

  • Otevřete si ruce a pak před sebou zatlačte dlaň.
  • Extrémně silný tisk na každou dlaň ručně.
  • Přidržte takovou pozici po dobu 15 sekund, odpočiňte a opakujte. 4. Standardní

cvičení s činkami nebo činkou

cvičení s využitím činky nebo závaží je skvělý způsob, jak se vrátit sílu paže a hruď.

Přestože existuje mnoho možností, jak tyto cviky provádět, doporučujeme začít s běžnými.

Jak provádět cvičení činky správně?

  • Stojte rovně, mírně položte nohy do boku a držte ruce v boku.
  • Zvedněte činky v každé ruce, přesně držte záda a narovnejte hruď dopředu.
  • Zvedněte ruce dopředu na úroveň ramen a pak dolů do boků.
  • Tento pohyb opakujte třikrát. Doporučuje

číst asi 5 návyky, které způsobují prsa povislá

5. Další cvičení s činkami

Po předchozím cvičení můžete udělat mnoho dalších cvičení pro vzpírání, které také zlepšují vzhled prsou.

Jaké další cvičení s činky můžu dělat?

  • Umístěte nohy na šířku ramen a narovnejte ruce rovně, držte každý na čince.
  • Alternativně zvedněte každou rameno na úroveň ramen, udržujte ji rovnoměrně.
  • Postupně spusťte ruku a opakujte to stejné s druhou.
  • Pamatujte si, že zatímco břišní svaly a nohy by měly být také napjaté. Takže výsledky budou mnohem lepší.
  • Proveďte 20 opakování na každé ruce.

Nezapomeňte, že výsledky těchto jednoduchých cvičení budou zaznamenány okamžitě a ne za pár dní.

Pokud máte každý den práciněkolik měsíců a doplňovat ji správnou výživou, pak jen si všimnout, že prsa se stala těsnější.


8 Domácích cvičení na trénink svalů

8 Domácích cvičení na trénink svalů

Chcete trénovat svaly, ale nemáte čas jít do posilovny? Sportovní haly se otevřou ve všech velkých městech a dokonce i v malých osadách. Mnoho lidí však stále nemůže pravidelně chodit do posilovny. Pracovní doba je stále flexibilnější. To obvykle znamená, že víte, kdy začít pracovat, ale nevíte, kdy skončíte.

(Ztráta váhy)

Tipy pro zdraví tlustého střeva a hubnutí

Tipy pro zdraví tlustého střeva a hubnutí

Hubnutí Nadváha může být způsobena řadou faktorů. Samozřejmě, že někdy genetika, stres nebo štítné žlázy nerovnováha může způsobit vznik dalších kilogramů, ale také by neměl zapomenout na zdraví jater a tlustého střeva. Možná máte pocit, pro sebe, že tam jsou časy, kdy navzdory rozmanitosti stravy, jste nedostal žádné výsledky.

(Ztráta váhy)