5 Jednoduchých cvičení ke zlepšení vzhledu hrudi


5 Jednoduchých cvičení ke zlepšení vzhledu hrudi

Prsa - to je jeden z nejcharakterističtějších fyzických znaků ženského těla. Tato oblast, stejně jako hýždě a břicho, mnoho krásných žen sní, aby vyskočily a zabránily jejich předčasnému vyblednutí.

Existuje mnoho kosmetických ošetření a ukládání výrobků, které slibují, že udržují prsa naživu a v dobré kondici. Ale obvykle jsou velmi drahé, zatím si je nemůže dovolit každý.

Ale mnoho žen neví, že jsou ještě zdravější a 100% přirozené možnosti, které mohou pomoci zlepšit vzhled prsou. S pravidelným výsledkem jejich výsledků budete prostě překvapeni.

Patří sem cvičení zaměřená na určité skupiny svalů, zaměřené na posílení prsu a dokonce i na zvýšení jejich velikosti.

Dnes chceme sdílet ty pět nejlepších, abyste mohli začít pracovat na sobě i doma. Začněme!

1. Vidtyskannya dokonale zlepšit tvar prsů

All známý vidtyskannya- je velmi užitečné cvičení, které posiluje prsní svaly, který se nachází za prsní tkáně. Takže můžete svými prsy bujnější.

Lisování také dokonale tónuje ruce a pomáhá zbavit se vyduchlé pokožky.

Pro toto cvičení musíte mít dobrou fyzickou vytrvalost, tak to může být zpočátku těžké pro vás to provést.

Jak se točit správně?

  • položte na podlahu, podepřete tělo na nohou a dlaně těsně oproti ramenům.
  • Zeptejte se rukama, aby byly navzájem paralelní.
  • Nezapomeňte zadržet záda rovně a pomalu ohnout lokty, aniž byste rukama posunuli z původní polohy.
  • Pokuste se ohýbat dolů na zem co nejmenší, ale nedotýkejte se podlahy hrudníkem.
  • Vraťte se do původní polohy a proveďte další tři přístupy s 10 opakováními.

Viz také: „6 jednoduchých cvičení z sedacíhobolesti“

2. Zvednutí zastavit, když budete provádět toto cvičení, budou všimnout svaly hrudníku a paží napjatá a relaxovat.

Pokud přidáte nohu na pravidelné cvičení, postupně posilujete hruď a zlepšujete vzhled prsou.

Jak provést toto cvičení správně?

  • položte na podlahu, položte ruce na boky a ohnout lokty venku.
  • Zvedněte nohy a zvedněte ruce pomocí hrudních svalů.
  • Návrat do původní polohy, odpočinek po dobu 10 sekund, a pak zopakujte cvičení 15 až 20 krát.
  • Zvedněte hrudník opatrně. Nepřehánějte žádným způsobem.

3. Tlak dlaní

Toto jednoduché cvičení je velmi účinné a výrazně posiluje svaly prsů. Tajemství úspěchu je stisknout dlaň ruky jeden po druhém a držet ji v takovém postavení na několik vteřin.

Uvědomíte si, že cvičení provádíte správně, pokud je hrudník napjatý a uvolněný při každém pohybu.

Jak provést toto cvičení správně?

  • Otevřete si ruce a pak před sebou zatlačte dlaň.
  • Extrémně silný tisk na každou dlaň ručně.
  • Přidržte takovou pozici po dobu 15 sekund, odpočiňte a opakujte. 4. Standardní

cvičení s činkami nebo činkou

cvičení s využitím činky nebo závaží je skvělý způsob, jak se vrátit sílu paže a hruď.

Přestože existuje mnoho možností, jak tyto cviky provádět, doporučujeme začít s běžnými.

Jak provádět cvičení činky správně?

  • Stojte rovně, mírně položte nohy do boku a držte ruce v boku.
  • Zvedněte činky v každé ruce, přesně držte záda a narovnejte hruď dopředu.
  • Zvedněte ruce dopředu na úroveň ramen a pak dolů do boků.
  • Tento pohyb opakujte třikrát. Doporučuje

číst asi 5 návyky, které způsobují prsa povislá

5. Další cvičení s činkami

Po předchozím cvičení můžete udělat mnoho dalších cvičení pro vzpírání, které také zlepšují vzhled prsou.

Jaké další cvičení s činky můžu dělat?

  • Umístěte nohy na šířku ramen a narovnejte ruce rovně, držte každý na čince.
  • Alternativně zvedněte každou rameno na úroveň ramen, udržujte ji rovnoměrně.
  • Postupně spusťte ruku a opakujte to stejné s druhou.
  • Pamatujte si, že zatímco břišní svaly a nohy by měly být také napjaté. Takže výsledky budou mnohem lepší.
  • Proveďte 20 opakování na každé ruce.

Nezapomeňte, že výsledky těchto jednoduchých cvičení budou zaznamenány okamžitě a ne za pár dní.

Pokud máte každý den práciněkolik měsíců a doplňovat ji správnou výživou, pak jen si všimnout, že prsa se stala těsnější.


Dieta na hubnutí v jednom týdnu, který opravdu funguje Hubnutí

Dieta na hubnutí v jednom týdnu, který opravdu funguje Hubnutí

Dnes většina lidí má nadváhu nebo je obézních. To je vážný zdravotní problém způsobený sedavým životním stylem a špatnými stravovacími návyky. Ale boj s nimi není něco nemožného. Existují nové strategie pro obnovení extra libry a obnovení zdravé postavy. Mnoho lidí se neustále hledají alternativní stravy na hubnutí, protože na jedné straně, to dělají pro sebe a cítí se lépe, na druhou stranu, Předpokládá se, že zdravá váha je synonymem pro dobré zdraví.

(Ztráta váhy)

4 Infuze pro metabolické zrychlení

4 Infuze pro metabolické zrychlení

Jak víte, každý z nás má svůj vlastní jedinečný metabolismus. Dědičnost částečně určuje její rychlost, ale můžete také podporovat metabolismus ve vašem těle a infuze, které vám nabízíme, vám pomohou v tomto. Infúze k urychlení metabolismu Zachování správné rovnováhy mezi svalem a tukem je klíčem k naší pohodě, zdraví a vzhledu.

(Ztráta váhy)