5 Jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody


5 Jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody

užitečné návyky zadržování tekutin v těle, nazývané také stagnace vody je významná problém pro ty, kteří chtějí zůstat ve formě. Zpomaluje spalování tuků a přidává další centimetry.

Když se retence tekutin zvyšuje, příznaky se stávají vážnějšími. Dokonce může negativně ovlivnit odpočinek a relaxaci. Například se díváte na film, ležící na gauči, odkud se nikde neobjeví křeče nebo brnění. Případ může být jen ve zpoždění kapaliny.

Potřebujete změnit některé z vašich návyků, abyste se tento problém zbavili. Nebo alespoň snížit její. Co přesně způsobuje zadržování tekutin?

Tekutina se hromadí v cévách nebo lymfatickém systému. Odtud se tělo začne zpracovávat a odvodit to. Ale někdy je tolik vod, které těla nemohou zvládnout.

Stává se také, že ačkoli hladina tekutiny nepřekračuje normu, krevní cévy nemohou recyklovat. Existuje mnoho důvodů pro tuto poruchu. Zde jsou některé z nejčastějších: špatný krevní oběh, obezita nebo selhání ledvin.

Proto, pokud máte příznaky úzkosti, měli byste se poradit s lékařem. Nikdy nevíte - možná udržení tekutin ukazuje složitější zdravotní problém.

Nicméně, obvykle způsobí, že není příliš závažné. Liquid odložena, protože:

  • sedí nebo stojí na jednom místě po dlouhou dobu teplotní změna
  • cyklu ovulace
  • nedostatkem fyzické aktivity

Také tento případ může být: využití

  • některých léků
  • nadměrné soli ve stravě

bez ohledu na důvod, můžete vždy udělat něco, abyste snížili zadržování tekutin. Je to jednoduché a neporazitelné.

5 jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody

1. Procházka po dobu 45 minut každý den

Chůze svižným tempem, bez pochyb o tom, zlepšit kvalitu svého života.

Když člověk chodí, svaly jsou zapojeny. V důsledku toho se krev začne pohybovat rychleji a jednodušší.

Díky procházkám se začne zobrazovat tekutina obsažená v krvi. Část kapaliny navíc přichází spolu s potem. Tělo bude muset udělat méně práce.

2. Pijte 8 sklenic vody denně

Mnoho lidí přestane pití vody, protože věří, že to může zabránit další akumulaci tekutin. To je škodlivé, protože v této situaci voda je nezbytná pro správné fungování těla. Používá ho, aby se zbavil zbytečných látek.

Proto ti, kteří trpí stojatými tekutinami, musí pít víc. Ano, pro některé lidi to opravdu není jednoduché, protože považují kontrolu spotřeby vody za nepříjemnou záležitost.

V tomto případě vám doporučujeme, abyste se pokusili pít čaj. Působí jako diuretika, teplé tělo a mají mnoho vlastností, které pomáhají zůstat zdravé.3. Jíst sacharidy

Když člověk začíná držet dietu pro hubnutí, primárně odstraňuje uhlohydráty z její stravy. Ale nám poskytují energii, když potřebujeme myslet a pracovat.

Nezapomeňte, že některé sacharidy jsou výhodnější než jiné. V ideálním případě,

jíst složité sacharidy a celá zrna v malém množství . Vyzkoušejte například pohanku nebo mouku ze špaldy.4. Jezte diuretické ovoce

ovoce - To je další produkt, který musíte jíst inteligentně. Obsahují cukr, takže buďte opatrní.

Nicméně, stejně jako v případě sacharidů,

některé plody dokonale pomáhají zbavit se zadržování tekutin a jiné - ne.Zde je seznam plody, které jsou nejlepší v boji proti tomuto problému:

  • jablko kiwi citronu
  • jahoda ananasový meloun
  • lze jíst samotné nebo přidány do šťávy nebo pásu.

5. Jezte potraviny bohaté na vitamín B6

Tento vitamin

se rozpouští v kapalinách, a pak usnadňuje jejich vylučování z těla. Zde je seznam výrobků, které obsahují nejvíce vitamín B6: játra

  • luštěniny celozrnné snídaňové cereálie jsou připraveni
  • šedohnědý S těmito tipy můžete zbavit zadržování tekutin. Chcete-li to udělat, nemusíte trávit spoustu peněz, navíc jsou ingredience snadno nalezeny.

Pokud máte zaneprázdněný život plný

stresu, je vhodné plánovat dietu každý týden . To vám umožní rychle vařit a neztratíte hlavu, co jíst.Taková strategie pro boj proti retenci tekutin stále více a více lidí tvoří nedílnou součást jejich života. Je velmi užitečná, protože zdravá strava a bohatý plán často vypadají neslučitelně.


Více vody denně Poruchy kúra hygienické návyky

Více vody denně Poruchy kúra hygienické návyky

Užitečné Věděli jste, že můžeme zlepšit nebo vyléčit mnoho poruch zdraví prostě dobrý zvyk pít více vody denně? Byl nám mnohokrát řečeno, že to dělají lékaři, dietoteři, přátelé nebo příbuzní. Pro nás je však obtížné dělat všechno důsledně. V tomto článku budeme uvést všechny zdravotní problémy, které zmizí z vašeho života, pokud jste pil alespoň 8 sklenic vody denně.

(Užitečné návyky)

10Denní čistící dietu bez cukru

10Denní čistící dietu bez cukru

Užitečné návyky Vaše tělo je hnací silou, která palivo pochází ze všech potravin, které konzumují. Pokud používáte velké množství užitečných produktů, bude i nadále fungovat dobře, ale pokud se místo toho zvolit potraviny, které jsou škodlivé pro zdraví, existují problémy. Zkontrolujte tuto analogii: Můžete auto ve výborném stavu.

(Užitečné návyky)