5 Potravin, které byste neměli jíst víc než kdy jindy


5 Potravin, které byste neměli jíst víc než kdy jindy

užitečné návyky Lidé často mají zájem o to, co jíst a co by neměl. Například protein po cvičení, celozrnných výrobků, ryb nebo mořských plodů. Odpověď na všechny tyto otázky je téměř jedna: můžete nebo nemůžete. Ačkoli je někdy vše relativní.

Proč? Koneckonců, jsme jiní a to, co vyhovuje jedna nemusí vyhovovat druhému. Vše závisí také na tom, kolik jíte. A přesto, v tomto článku budeme hovořit o 5 druhů potravin, které byste neměli jíst v každém případě.

produkty nepovolené sice rozdělení produktů do mnohem nebezpečnější než ostatní, a ty, které se doporučuje jíst více, a je pravda, i když můžeme rozdělit potraviny do „dobré“ a „špatné“. To vše - produkty každého jednotlivého případu a má určité nepříznivé účinky na zdraví.

5 druhů potravin, které byste neměli nikdy jíst

Potraviny, které se vám nelíbí

Nemáš rád každý pokrm, který se chystáte k jídlu, nebo zobrazit menu v restauraci. Tak proč se mučit sám? Jídlo - to opravdu znamená, aby naši existenci, ale zároveň by měly být konzumovány s radostí, protože to je láska a radosti vaření. Mnoho lidí „nenávidí“ určité produkty, ale pak jíst Tesha se s myšlenkou, že jsou užitečné.

Ale to je špatné. Pokud se vám nelíbí jídlo, pak vám to nepomůže. Tak, to může být živiny, ale i oni jsou na milion dalších můžete opravdu pochutnají. „Zdravá strava“ - není jen dušené brokolice a grilované kuřecí prsa. Zkuste představivost, aby se vaše chuťové pohárky šťastné a zdravé tělo.

produkty, jimiž se vaše tělo cítí špatně

se mohou vyskytnout potíže v žaludku, hlavy nebo kloubů. Budete chtít produkt, ale jeho spotřeba je otok, začnete cítit ospalí a celkový zdravotní stav se zhoršuje.

To se může stát každému, vše záleží na jednotlivci. Ale výrobky z bílé mouky, mléčné výrobky a masné výrobky zaujímají v tomto ohledu významné postavení. Snažte se jíst v 99% případů. Že 1%, že vás poznávám, ale opatrnost - ne přejídat. Pokud neznáte tyto škodlivé potraviny, jako vzácný dárek pro sebe, nyní je bude jen větší.

Výrobky, jejichž spotřeba způsobuje pocit viny

Víte dobře, o čem mluvíme. Ve skutečnosti, v průběhu víkendu nyní bavit koláče, zmrzlina, hranolky, pankeykamy, palačinky, cukroví, tacos ... pondělí probudit s hrozným potravin kocovinou a pocit viny, který se zdá jít pryč, i když máte týden jíst jablka , rajčata, mrkev a salát.

Samozřejmě, to se stalo. A pak jste se přísně potrestal následujícími dny přísnou dietou, kterou nelze dodržet. Něco podobného alkoholu kocovinu, když slibují sami nikdy to udělat (i když hluboko ve svém srdci vím, že příští víkend budete mít stejný).

Pocit viny na jídlo je jen hrozný. Není to smysl. Hanba na špatnou stravou po krátkou dobu cítíte nespokojeni s vlastními těly a jíst něco, co není rád jen proto, že je „užitečné“.

To je špatný přístup z mnoha důvodů. Za prvé, a tak nebudete ztrácet tuk, který se nahromadil, za druhé, váš žaludekprostě nechápou, co se děje. To může být náchylnější pokud se budete držet na zdravou výživu v průběhu týdne a víkendu dá se jíst tuku, cukru a koření.

Pokud sobotu a neděli máte často večírky, můžete jít na procházku nebo si objednat jídlo doma, snažte se přejídat. Dodržujte vyváženou stravu. Nejezte potraviny, které vám způsobí pocit viny, po tom všem, jídlo by mělo být chutné a spotřeba, a po něm. Pokud se usmíváte a pak se cítíte zlí, stojí za to?

Výrobky, které si prostě nemůže přestat jíst

Pokud jsou produkty, ve kterých si prostě nemůže dovolit odmítnout, dokud nebudou jíst každý poslední drobek. Pokud bez ohledu na to, pokud si přesto chcete jíst a nikdo nemůže zastavit vás, i když váš oblíbený produkt je pryč ... pak je to byste měli odstranit ze svého jídelníčku.

Při zmínce o produktech, které jsou těžké přestat jíst, protože jsou návykové, přijde na mysl, hranolky, čokoláda, hamburgery a pizzu. Všechny tyto "pokrmy" na chemické úrovni mění reakce v mozku a mohou způsobit silnou závislost. Ale to se děje nejen se škodlivými, ale i se zdravými potravinami.

Možná je to jahodový džem, domácí cukroví vaší babičky nebo salát. I když je to opravdu vzácné. Proto, pokud nemůžete přestat jíst růstové klíčky - nic strašného!

Jídlo, které není vlastně jídlo

Kukuřičný sirup s vysokým obsahem fruktosy není potravou. Modifikovaný kukuřičný škrob také. Jako umělé barvy a příchutě. Celulóza (hmota stromů, která se často vyskytuje ve strouhaném sýru) není vůbec potravou. Propylenglykol? Také ne. Velcí výrobci však přidávají tyto přísady do svých výrobků a takové komponenty jsou mnohem větší, než jsme uvedlizde.

Jsou používány v mnoha důvodů: ušetřit peníze pro společnost na pomoc jiného výrobce k vytvoření spotřebitelské závislost na výrobě produktu, který stojí méně, ale už držel ... a ne aby si zdravý.

Je lepší se vařit s pravými přísadami a organickými (nebo místními) potravinami, které používají vysoce kvalitní živočišné bílkoviny. Například, krmení na trávě, ne na hormony, hovězí maso, rybyod jezera, ale ne s hospodářským dvorem kuře s zemědělství a další. Přečtěte si pozorně každé označení a pokud nevíte žádnou složku, je s největší pravděpodobností nemožné.


Poruchy střev: 6 podivných příznaků

Poruchy střev: 6 podivných příznaků

Víte, co mohou být příznaky střevních potíží? Nakonec problémy se střevem nejsou vždy snadné vidět, protože nejsou vždy známkou zácpy. To platí zejména tehdy, když nevíme o mnoha důležitých cystických funkcích, které mají střevní trakt. Díky němu jsme schopni absorbovat živiny z jídla, které jíme, stejně jako voda, vitamíny a minerály.

(Užitečné návyky)

Doporučení k léčbě artritidy

Doporučení k léčbě artritidy

Užitečné návyky Artritida - chronické onemocnění, av některé případy zbavit úplně možný pouze přes chirurgickou operaci . K tomu, aby se uchýlila k chirurgickému zásahu co nejdéle, je nezbytné znát některá pravidla a doporučení ohledně toho, co by mělo být pro takového pacienta vyloučeno. Artritida je rozdělena do několika typů a každá z nich má jinou symptomatologii.

(Užitečné návyky)