5 Potravin, které nelze sníst na snídani


5 Potravin, které nelze sníst na snídani

Bohužel, některé z těchto typických snídaňových výrobků nejsou dobré pro vaše zdraví, zvláště pokud se snažíte zhubnout. Nezapomeňte: i když tyto možnosti nejsou pro vás vhodné, snídaně je stále nejdůležitější příjem jídla.

Často jsme mluvili o tom, jak důležité je snídaně na tělo. Dnes chceme změnit situaci a mluvit o produktech, které byste se měli vyvarovat během prvního jídla. Vzhledem k tomu, snídaně - to je první jídlo, které vstupuje do těla, jeho účel -

poskytnout vitamíny, minerály a fytonutrienty , takže budete muset dávat pozor, aby k tomu přidá.Jinak můžete použít výrobky, které

způsobí opačný účinek namísto požadovaných: obezita, podvýživa a dokonce i hlad. Často, lidé se naplňují potraviny, které

téměř neobsahují živiny nebo které jsou obtížně strávitelné. Tyto výrobky nás nutí cítit unavené a ne humorné. Když spíme, tělo ve skutečnosti

hladuje, uzdravuje a vyčistí , ale zastaví se, jakmile uděláme první skus.Podívejte se na tyto produkty, které byste

zcela odstranit z vaší snídaně.1. Umělé ovocné šťávy

Začněme s některými z nejobvyklejších nápojů, které nemusí být součástí vaší snídaně. Z velké části se považují za normální součást snídaně, protože se to stalo od dětství.

Věříme těmto nápojům, protože na etiketě čteme "obohacené o vitamíny".

Nicméně, nerozumíme tomu, že jsou také "obohacení"

s cukrem, umělými příchutěmi a umělými barvivy. Nyní víme, že tato kombinace je škodlivá pro tělo. Pasterizované šťávy jsou špatně vnímány tělem, protože mohou

zvýšit hladinu cukru v krvi. Pokud opravdu chcete pít ovocný nápoj, je nejlepší, abyste si s čerstvým džusem vyrobili pouze jednu porci ovoce.

Nezapomeňte, že čerstvá šťáva obsahuje hodně cukru ve formě fruktózy.

Pro něco smysluplnějšího zvolte dráhu.

2. Obchod jogurty

Jogurt - další produkt k dispozici na snídani pro mnoho lidí. Jelikož se jedná o mléčný výrobek, myslíme si, že je zdravý a výživný, ale není.

Není nutné jíst v obchodě jogurt, protože:

Podporuje uvolňování hlenu a způsobuje vzhled sputa.

  • Ochucený jogurt je obvykle plný cukru
  • a umělé přísady. Místo toho zvolte přírodní jogurt. Můžete to udělat doma nebo koupit v obchodě, ale vždy si přečtěte štítek. Nesmí obsahovat cukr ani chemikálie v seznamu složek.

Pokud chcete přidat chuť,

přidejte část ovoce k jogurtu. 3. Zpracované maso

Takové druhy masa jako slanina, šunka a klobásy jsou zdraví škodlivé, bez ohledu na to, zda jsou potraviny nebo ne.

Většina tohoto masa obsahuje

hodně sodíku a nasycených tuků. Navíc je pro trávicí systém obtížné trávit, tak

způsobit pocit únavy a těžkosti. Je to nepříjemný pocit, když máte napjatý den před námi. Namísto zpracovaného masa nabízíme

jíst kuře, vejce nebo jakékoli libové maso společně s velkou porcí zeleniny. 4. Rychlé vaření

Toto je klasika, jako šťáva. Reklama nám říká, že tyto obiloviny na snídani nás naplňují energií po celý den, ne?

Problém je v tom, že tě cítí těžké a ospalé, proto nemusíte jíst na snídani.

Tyto výrobky jsou vysoké cukru, umělé barvy a umělé chuti.Jak jsme viděli se šťávami, tato směs se vůbec nezapadá v dopoledních hodinách.

Když kombinujeme tyto vločky s mlékem, dostaneme strašný začátek dne. Nejlepší volbou pro snídani jsou přírodní nebo organické krupice. Můžete dokonce vařit ovesné vločky, domácí cereální tyčinky nebo celozrnný chléb. Pokud chcete přidat mléko, vyberte zeleninu, například

sóji, ovesné vločky, mandle nebo kokosový ořech.

5. Palačinky

Chutné palačinky jsou oblíbeným místem pro mnohé, zejména se sirupem nebo máslem. Nicméně, i přes dobrý chuť a pocit sýtosti, není to velmi dobrá snídaně.

těsto na palačinky naplněné rafinovanou moukou a cukrem, které z vás dělají

pocit pomalosti několik hodin po jídle.

Pokud se vám nelíbí myšlenka zcela odstranit je z vašeho života, nahradit bílou mouku na ovesné vločky.

Pokud jde o sladidla, zkuste přidat ovoce do těsta.

  • Nezapomeňte: neříkáme, že byste tyto produkty nikdy neměli jíst. Jen se snažte udržovat
  • vyváženou stravu . Tyto produkty můžete jíst jednou týdně bez problémů.

V dalších dnech se snažte držet zdravé výživy bez nich. Víme, žezdravý životní styl může být obtížné, ale také zlepšuje vaše zdraví a pohodu.


12 Tipů pro domácí čistící problémových oblastech

12 Tipů pro domácí čistící problémových oblastech

Užitečné návyky domu nehromadily nečistoty, prach a plísně, často dělat jarní úklid. Někteří mají štěstí, protože mají pomocníky, a oni se na část této vyčerpávající rutiny, která může trvat navždy. Jiní musí trávit hodiny čistit a vymazat vše až na poslední místo. Dobrou zprávou je, existuje mnoho tipů a tajemství čištění, takže ušetříte čas i peníze a zároveň odstranit dům odshora dolů .

(Užitečné návyky)

Hluboké dýchání: 7 vědecky prokázané přínosy Tento zvyk návyky

Hluboké dýchání: 7 vědecky prokázané přínosy Tento zvyk návyky

Užitečné Hluboké dýchání nebo pomalé dýchání je neoddělitelně spojené s mírem a wellness. K tomu musíte pravidelně cvičit. Hluboké dýchání - je to taková technika, když člověk zvykne dýchat hluboko do vzduchu a zpomaluje uvnitř kyslíku. Poté musíte pomalu dýchat vzduch. Tato dýchací technika je často používána v józe a praxi péče.

(Užitečné návyky)