Pět důvodů, aby přijaly hořčíku každý den


Pět důvodů, aby přijaly hořčíku každý den

Natural znamená Hořčík je nezbytný minerál pro naše zdraví, protože nedostatku hořčíku v těle souvisí s velkým množstvím potíží, včetně bolesti svalů, změny nervových , závratě, časté migrény a problémy se spáry.

Takže v tomto článku se budeme vysvětlit základní důvody, které by vás povzbudit k použití hořčíkových každý den, a zjistit, které by měly být použity potraviny a doplňky, získat potřebnou denní dávku pro vaše tělo minerály jako je hořčík.

Existuje jen velmi málo živin, které mají takové úžasné vlastnosti jako hořčík. Ve skutečnosti je čtvrtý nejběžnější minerál v buňkách našeho těla, po vápníku, fosforu a draslíku.

Užitečné vlastnosti

  • Minerály pomáhá předcházet degeneraci tkáň chrupavky a výskyt onemocnění, jako je osteoartróza a bolesti kloubů.
  • Hořčík - hlavní minerál, který léčí různé svalové onemocnění. Minerální spotřeba pomůže vyhnout se následujícím problémům: křeče, křeče, brnění, necitlivost a třes.
  • Regulace nepravidelných srdečních rytmů.
  • Léčuje vysoký krevní tlak.
  • Redukuje některé bolesti hlavy a čelisti, které se někdy vyskytují kvůli nadměrnému napětí.
  • Léčuje závratě, což může být také způsobeno napětím ve svalech krku.
  • Zlepšuje schopnost přizpůsobit se světlu a pomáhá lidem, kteří vidí špatně ve tmě a těm, kteří jsou přecitlivělí na hluk.
  • Poskytuje energii a bojuje s únavou. Z tohoto důvodu se doporučuje užívat hořčík během zotavení nebo zotavení z nemocí a lidí trpících chronickou únavou, fibromyalgií nebo obecnou slabostí.
  • Vrací chuť k jídlu pro ty, kteří ji ztratili.
  • Pomáhá překonat nevolnost a zvracení.
  • reguluje riziko zácpy, přirozeně podporuje intestinální motilitu.
  • Zmenšuje menstruační křeče.
  • Snižuje touhu konzumovat sůl a čokoládu.
  • Regulace nervového systému člověka za takových podmínek, jako je nespavost, úzkost, hyperaktivita, úzkost, záchvaty paniky a různé fóbie.
  • Přispívá k tvorbě kolagenu, který má zásadní význam pro kostru, šlachy a chrupavky. Pokud trpíte nedostatkem kolagenu, měli byste také mít na paměti, že vitamín C a příjem bílkovin by měly být kombinovány v jednom jídle.

Produkty bohaté na hořčík

Existuje mnoho produktů, které jsou bohaté na hořčík a některé vás mohou překvapit. Pokusíme se přidat některé z nich do každého jídla.

  • Kakao: čistá čokoláda má téměř 500 miligramů hořčíku ve 100 gramech.
  • Tmavě zelené rostliny: želé, šalát, špenát.
  • Ovoce: banány, meruňky, avokádo, broskve, švestky.
  • Suché výrobky: mandle, kešu, vlašské ořechy, oves.
  • Bean: fazole a čočka.
  • Semena.
  • Obiloviny: celozrnné rýže, proso, oves.
  • Brambory.
  • Pumpkin.

dva základní recepty

Je to dobrý způsob, jak vzít denní dávku hořčíku je zahrnout každé ráno v koktejl s následujícími složkami: kakaový prášek, mandlový prášek, jeden zralý banán, ovesné vločky nebo rýžové mléko, a chcete-li vaše koktejl byl trochu sladší, přidal trochu medu nebo hnědého cukru. Dobře promíchejte a připravte tuto směs na první jídlo dne. Koktejl je vhodný jak pro dospělé, tak pro děti. Je to velmi chutné.

Chcete-li se vyhnout konzumaci značného množství kalorií, musíte hledat další alternativu. Můžete například vařit salát jíst během každého oběda a večeře. Tento salát se skládá z:

  • Nezpracované hlávkového salátu nebo špenátu Avocado
      • Rajčata ořechy

        Season Klíčky čočky salát s olivovým olejem, citronovou šťávou, a v případě potřeby přidejte trochu mořskou sůl nebo himálajský.

        čočková kapusta je možné zakoupit v obchodech či supermarketech, nebo chcete-li jim mohli pěstovat sami. Jednoduše položte lýkový sýr do misky a vždy ho trochu navlhčete. Přidejte trochu vody každých pár hodin, dokud po dvou až třech dnech neuvidíte, že začnou klíčení. Pak je můžete jíst. Stříkání semen je jedním ze způsobů, jak zvýšit hojivé vlastnosti semen a obdržet dodatečnou část energie každý den.

        Suplementy z hořčíku

        Zvolte doplňky hořčíku v lékárnách, obchodech s potravinami nebo obchodech se stravou. Takové výživové doplňky mohou být k dispozici v několika různých formách. Zde jsou některé z nich:

        • Chlorid hořečnatý: Má velmi hořkou chuť, ale je také nejvhodnější.
        • Magnesium citrát: Nejlepší alternativa, pokud trpí pálení žáhy nebo nemají chuť chloridu. Síran hořečnatý
        • : Tato forma je ideální pro uklidňující lázně, potom přidat léčivo do lázně s horkou vodou.

        Kolik hořčíku bych měl užívat? Doporučená dávka je 300 až 600 mg denně orálně lepší využití úseku až třikrát denně, takže tělo může zvládnout minerální tak, jak má.

        Jako vždy však doporučujeme konzultovat lékaře nebo terapeuta před použitím těchto léků nebo dietních potravin obsahujících hořčík.

        Fotografie poskytl diekatrin, Foodmayhem.com a sweetbeetandgreenbean.


        7 Potraviny, které pomáhají zastavit vypadávání vlasů přírodní prostředky

        7 Potraviny, které pomáhají zastavit vypadávání vlasů přírodní prostředky

        Kdo nesní o husté lesklé krásné vlasy? Bohužel, mnoho lidí jen sní ho. škodlivé zdravotní problémy životního prostředí je jednoduchá dědičnost často vedou k vypadávání vlasů - i když přirozený proces, ale naprosto spokojený. Existuje mnoho důvodů, proč může vlasy začnou padat: stres, hormonální změny, časté používání chemikálií, vysoušeč vlasů k sušení podobně.

        (Lidových opravné)

        Léčivé rostliny, které snižují hladinu cholesterolu

        Léčivé rostliny, které snižují hladinu cholesterolu

        Váš lékař někdy řekl, že máte vysoké hladiny cholesterolu? Nebo jste vysvětlil, že máte tuku v krvi a je to velmi nebezpečné pro zdraví? V tomto případě je nutné přijmout určitá opatření k obnovení základní rovnováhy cholesterolu v těle . Jak to můžeme dosáhnout? Věřte tomu nebo ne, ale existuje mnoho léčivých rostlin, které mohou přirozeně pomoci snížení cholesterolu .

        (Lidových opravné)