5 Důvodů, proč přestat nosit boty na podpatku


5 Důvodů, proč přestat nosit boty na podpatku

Pata boty jsou pravděpodobně jen boty, které ženy nosí nejčastěji. Vzhledem k různým tvarům, barvám a velikostem si každý může zvolit pár pro sebe, postavit se na pozadí ostatních a jasně vyjádřit svou osobnost.

Nicméně po dlouhotrvajícím nebo pravidelném nošení takových obuvi mohou existovat určité zdravotní účinky, které by měly být vzaty v úvahu dříve, než se zamyslíte nad estetikou.

Není nic špatného se skutečností, že čas od času se vřesovištní boty. Nicméně se nedoporučuje nosit je neustále tak, abyneohrožovalo vývoj onemocnění zad, nohou a dalších částí těla.

Ale jak víme, mnoho žen i nadále chodíboty každý den. V tomto článku bychom chtěli mluvit o 5 pozitivních změnách v těle, ke kterým dochází, když přestanete chodit po patách.

1. Nenoste vysoké podpatky a nebude bolet zadní

Když člověk chodí na patách, její pánev je nakloněna, takže zadek vypadají mnohem atraktivnější. Problém je však , že zvyšuje tlak na spodní část páteře, stejně jako na svaly v dolní části zad.

V některých případech, jako je vliv mohou vyvolat onemocnění známá jako spondylolistézy (když jeden obratelsměny). Poškozuje nervy a způsobuje silnou bolest.

Jakmile odstraníte boty na patách, páteř se vrátí k normálu, bolest a napětí téměř okamžitě zmizí.

To je důvod, proč jste méně na patách, takže méně riziko bolesti zad.

2. Zmizí bolest v šlachy Achillovy

Když budete nosit podpatky, pata je ve zvednuté poloze a dělal to mnohem větší tlak, který způsobuje plantární fastsyyitu.

Lidé s onemocněním trpí záněty pásu (palubní) spojující patu s prsty, který jen dělá bolest je nesnesitelná.

Pokud nosíte nižší a pohodlnější boty, pak za několik týdnů budete moci zapomenout na bolest v šlach, protože se vrátí do normálního stavu.

Bolest v dolních končetinách zmizí, protože svaly se nakonec uvolní a nebudou v neustálém napětí.

3. Budete se zbavit syndromu kolena běžec

Koleno běžec - termín mnoho lékařů používá k popisu celou řadu poruch, které vznikají v této oblasti dolů.

Tento typ poškození se jeví díky pravidelnému cvičení pěšky, jako například při běhu, ale také to může být nárok, které vyžadují konstantní ohýbání kolena.

Pokud vzuvayete podpatky, těžiště posune dopředu, čímž se zvyšuje tlak na šlachy a vazy v koleni.

Ačkoli tento problém může být způsoben různými faktory, je třeba si uvědomit, že obuv je také jedním z nich. 4. zlepšit rovnováhu

Bez ohledu na to, jak chytře víte, jak chodit na podpatcích, vždy existuje zvýšené riziko, že by mohl spadnout nebo poškodit.

Nadměrné svalové zatížení kolem kolena způsobuje nestabilitu, čímž se snižuje rovnováha.

Ale když budete chodit v botáchnízká, tento stav zlepšuje svalové skupiny a musí pracovat v závislosti na jejich struktuře.

Zlepšuje stabilitu a snižuje pravděpodobnost bolesti a častých pádů. 5.

snížit riziko křečových žil

I když neexistuje žádný vědecký důkaz, že vysoké podpatky je spojena s výskytem křečových žil, někteří odborníci se shodují, že to stále způsobuje problémy s krevním oběhem.

Nosit takové boty, obzvláště boty na boty, zvyšuje tlak na nohy a zabraňuje normální cirkulaci krve.

Vzhledem k tomu, krev nemůže být transportován v těle, v průběhu času, se začnou objevovat pavučina žíly a malé křečových, což je obvykle vážným problémem.

Samozřejmě, že při návštěvě pohodlné boty a nízké podpatky odmítnout krevní oběh zpátky do normálního stavu, což zase snižuje riziko poruch.

Nakonec, chceme upozornit, že vysoké podpatky jsou elegantní a jsou ideální pro jednotlivé příležitosti, ale lepší ho nenosí příliš často, aby se minimalizovalo zbytečné riziko.

Jsme si jisti, že budete mít možnost najít další alternativy, abyste se každý den cítili krásně. Musíte přemýšlet o svém zdraví.


Nejlepší a nejhorší bolest cvičení na koleno

Nejlepší a nejhorší bolest cvičení na koleno

Užitečné návyky Bez ohledu na to 30, 40 nebo 60 let. Mnoho lidí trpí bolestmi v kolenou nebo problémy po úrazech nebo jen tělo nakonec nosí . Tento spoj může zdát jedním z nejjednodušších, ale v souladu s názorem odborníků, naopak je velmi obtížné. Podpora Colin plné tělesné hmotnosti, když stál vedle díky nim můžete ohnout nebo narovnat nohy .

(Užitečné návyky)

Proč ruční dobré pro mozek

Proč ruční dobré pro mozek

Užitečné návyky Řemeslný - velmi zajímavý koníček, , kteří mohou trénovat mozek, a celou řadu dovedností, jsou důležité věci, které děláme každý den. Bylo prokázáno, že je skvělou antistresovou a depresivní terapií, která zvyšuje hladinu pozitivních hormonů a podporuje relaxaci. Pravidelná praxe stimuluje drobné motorické dovednosti, tvůrčí schopnosti a dokonce sebevědomí a sebeúctu.

(Užitečné návyky)