5 Pózy jógy pro ploché břicho


5 Pózy jógy pro ploché břicho

hubnutí Pokud chcete být chytrý a ploché břicho, je nutné postupovat aktivní životní styl a vyváženou stravu v kombinaci s pravidelnou fyzickou aktivitou. Jednoduchá, ale neuvěřitelně účinná držení těla pro plochou břišní jógu vám pomůže získat atraktivní a harmonickou postavu.

Samozřejmě, existuje mnoho způsobů, jak utáhnout tělo, ale klíčem k zdraví a kráse vždy byla správná výživa a sport.

Proto v tomto článku jsme sestavili pět populární jóga představuje se pomáhat nejen zbavit se přebytečných centimetrů v pase, ale také urychlí metabolismus a stimuluje trávení.

Jóga je neuvěřitelně účinný sport pro ty, kteří chtějí zlepšit svou pohodu. Pravidelně cvičíte jógu, nejen posilujete svalový tonus, ale také zvyšujete vytrvalost těla.

Ujistěte se, že jejich účinnost je na vlastní zkušenosti!

držení těla Jóga pro ploché břicho

1. Není Pouso Cobra nebo bhudzhanhasanu doporučit k posílení břišních svalů a dolní části zad svaly se uvolní.

Toto cvičení je ideální pro ty, kteří se chtějí zbavit se kila navíc, utáhnout břicho a odstranit tukové usazeniny kolem pasu.

Jak provést cvičení správně?

  • položte na podlahu nebo speciální rohož jógy pro tvář dolů. Nohy táhnou a sevřou.
  • Zvedněte váhu svého těla na ruce, jako na obrázku výše.
  • Pak se pomalu nadechl a snaží se co nejvíce zvednout hrudník.
  • držet v této pozici po dobu 20 sekund a pak se pomalu Přejděte k podložce.
  • Proveďte 3-5 opakování tohoto cvičení, při každém zvýšení prodlevy v horní poloze. Tímto způsobem postupně zvyšujete zátěž, čímž zvyšujete svou vytrvalost.

Upozornění: neprovádějte toto cvičení, pokud máte poranění zad, kýlu nebo těhotenství. 2. Mimo

Tento oblíbený člun cvičení se zaměřuje nejen na posílení Tón břišních svalů, ale také k posilování svalů nohou a zad.

Během výkonu pozice lodi jsou všechny tři skupiny svalů aktivovány a napjaté. Jako praktikovat toto cvičení vyžaduje hodně síly a schopností udržet rovnováhu, aby to vás naučí rovnováhu a ovládat své vlastní tělo.

Jak správně provádět cvičení?

  • Ležte na jógu s tváří nahoru. Vyrovnejte nohy a natáhnete ruce pod kufrem.
  • Zhluboka se nadechněte a zvedněte nohy a ruce co nejvyšší.
  • Ruce v tomto případě by měly zůstat rovné, jako kdybyste je chtěli dostat k prstům.
  • Během tohoto cvičení by vaše tělo mělo vytvořit úhel 45 stupňů. Když se ocitnete v této poloze, zhluboka se nadechněte a držte se v této pozici po dobu 15-20 sekund.
  • Dokončete 3-5 opakování polohy lodi.

3. Za lukem

Podíváme-li se na postoj jógy k plochému břichu, nemůžeme nezmínit toto cvičení. Mimo luk vám pomůže zbavit se dalších centimetrů na vašem pasu a vytáhnete břišní svaly.

Navíc, vzhledem k pravidelnému cvičení tohoto cvičení, můžete snížit napětí ve svalech zad a zlepšit trávicí proces.

Jak provést cvičení správně?

  • Ležet na koberci lícem dolů. Vyrovnejte nohy a natáhnete ruce pod kufrem.
  • Ohněte si nohy do klína a přitáhněte ruce k nohám. Uzavřete nohy v oblasti holeně dlaněmi.
  • Zhluboka se nadechněte a hází hlavu zpátky. Vaše tělo by mělo mít oblouk, přesně proto, že toto cvičení bylo nazýváno "mimo luk".
  • Držte v této poloze po dobu 15-20 sekund, aniž byste pomalu přerušovali, ale dýchali hluboko.
  • Prodloužení a návrat do výchozí polohy.
  • Proveďte 5 opakování cvičení.

4. Planck

Planck (kumbhakasana) - izometrická tělesná cvičení, během níž břišní a zádové svaly pracují aktivně.

I když to na první pohled se může zdát jednoduchá deska ve skutečnosti pro jeho realizaci potřebné značné soustředění a dovednost udržet rovnováhu, protože to dělá celé tělo zhrupuvatysya a napětí.

Jak provést cvičení správně?

  • Ležte na žaludek a položte končetiny tak, aby byla celá hmotnost těla rovnoměrně rozdělena mezi podložky prstů a dlaní.
  • Nohy musí zůstat rovný a ruce, naopak, by měly být složeny tak, že dlaně jsou umístěny na úrovni ramen.
  • Odtrhněte trup z podlahy, jak se obvykle provádí během odstřeďování. Pokuste se co nejvíce držet ruce na podlaze, abyste zvýšili zátěž a následně zvýšili účinek cvičení.
  • Zhluboka se nadechněte a zůstane v rovnovážném stavu po dobu 20-30 sekund.
  • Zvedněte a pomalu spusťte spodní polohu. Oddechněte se na několik vteřin.
  • Opakujte cvičení třikrát.

5. Most

Most je jednoduché gymnastické cvičení, které nejen pomáhá utažením žaludku, ale také posiluje další svaly těla.

Pravidelně děláte cvičení, můžete snížit zpětné napětí a zvýšit elasticitu svalů gluteusu.

Jak provést cvičení správně?

  • Lehněte si na zádech. Ohnout kolena a natáhnout ruce po těle.
  • Vezměte si ramena zpátky a pokuste se dosáhnout svých podpatků palmami.
  • Neodtrhněte nohy z podlahy a zvedněte boky co nejvyšší.
  • Maximalizujte páteřní svaly, abyste zvýšili účinnost cvičení.
  • Vytáhněte záda a vytvořte podivný most.
  • Přidržte tuto pozici po dobu 15 sekund, poté vyprchá a vrátí se do výchozí polohy.

Jste připraveni utišit svůj žaludek a získat atraktivní formy? Nejprve zkontrolujte svůj jídelníček a změnit obvyklý způsob života, aby více aktivní, a pak se tyto účinné přijmout pozic jógy pro ploché břicho a velmi brzy neznáte svůj obraz v zrcadle!

jóga postoj změnil a žije 87-letá žena

Po mnoho let věřili, že věk je překážkou učení se novým věcem a praxe některých činností.


7 Nejčastějších chyb během stravy

7 Nejčastějších chyb během stravy

Pokud jde o úbytek hmotnosti pomocí stravy , by to mělo být nejen zdravé. Ve skutečnosti je vše mnohem složitější. Dnes chceme sdílet některé z nejčastějších chyb, které lidé často dělají, když sedí na jídle. Teď se jim můžete vyhnout. Zapište si tyto tipy a uvidíte , jak efektivnější bude váš další plán na snížení tělesné hmotnosti.

(Ztráta váhy)

Tenký s denním příjmem jablek

Tenký s denním příjmem jablek

Dnes, hubnutí znamená nejen dobrý vzhled. Zachování zdravé hmotnosti je opravdu důležité pro optimální zdraví a dobrý život. Hmotnostní ztráta z velké části závisí na vyvážené stravě. Naštěstí existují přírodní produkty, které jsou vybaveny vlastnostmi, které vám mohou poskytnout další podporu pro dosažení nejlepších výsledků.

(Ztráta váhy)