5 žIvin pro zdraví a aktivní mozku


5 žIvin pro zdraví a aktivní mozku

Zajímavá fakta Mysli vaše strava je ideální pro podporovat zdraví a aktivitu mozku? Pravdou je, že nikdy nemůžete vědět jistě. Někdy je to velmi snadné, aby nesprávnou volbou stravy, a když to nejmíň čekat Kromě toho bude zvyk způsobovat vliv na cirkulaci spynu.Pohana což má za následek vznik klastrů, nebo kornatění tepen - jeden z faktorů, které by měly být vzaty v úvahu. V tomto článku se budeme diskutovat o tomto tématu, a ukázat vám, jak udržet zdraví a aktivní mozek pomocí správné výživy se správnými živinami, aby všechny díly kůru. Nezanedbáváte příležitost najít takové užitečné informace?

většina živin pro mozek

Hořčík 1. V našem blogu jsme se často hovoří o mnoho prospěšných vlastnostíhořčíku. Tento důležitý minerál ovlivňuje řadu metabolických procesů v těle a je zapojen do produkce neurotransmiterů a neuromodulátor, což pomáhá mozku vyslat nervové impulsy.

proto, hořčík je nezbytnou součástí k podpoře aktivní činnost a zdraví mozku, z tohoto důvodu vhodné použít od 300 do 350 gkaždý den. Jak již víte, jakýkoliv deficit lze napravit doplňky, které se prodávají v lékárnách. Nicméně, chceme poskytnout seznam různých produktů, které zahrnují také tak důležité pro váš mozek hořčíku: Almond

  • Sesame Cocoa celozrnné
  • Soybeans Hnědá rýže
  • špenát cizrna petržel

2. Sacharidy Sacharidy dodávají tělu důležité to je energie. Nicméně, jak již bylo uvedeno dříve, je důležité jíst zdravé sacharidy, tedy těch, které nepřidávají tuky a cukry. Jinak nemůžete pomoci zdraví, ale naopak - ublížit mu.

Tyto prvky vyžadují, aby mozek reguloval mnohé ze základních procesů a poskytoval jim energii. Je zajímavé poznamenat, že v důsledku stimulace inzulínu, sacharidů se také podílejí na tvorbě aminokyselin, jako je tryptofan.

Mohou být nesmírně důležité pro relaxaci a úlevu od stresu. Jak víte, stres je jedním z hlavních nepřátel aktivního a zdravého mozku.

Jaké jsou nejužitečnější uhlohydráty k jídlu? Celozrnné ovesné

  • Bean Pohanka
  • olivový olej Hrách

3. Fosfor Fosfor - zvláště důležitý prvek, pokud jde o zachování zdraví a aktivitu mozku. Díky této minerální buněčné membráně a neuronům zůstává silná a elastická. Proto fosfor zlepšuje paměť a synaptické spojení.

Vztah mezi zdravím mozku a potřebným množstvím fosforu je potvrzen řadou vědeckých studií a experimentů. Důvodem je, že tento minerál je velmi důležitý pro vývoj myelinu a mnoha základních kognitivních funkcí.

Jaké potraviny vám pomohou jíst více fosforu? Sýr

  • sardinky a korýši
  • Black White čokoláda jogurt s žádnými cukru vejce

Maso a drůbež 4. Vitamín B6 a B12

Věděli jste, že všechny vitamíny jsou dvě zvláště důležité pro udržení zdravé a aktivní mozek ? Toto je B6 a B12. Pomáhají vhodně syntetizovat dopamin, serotonin a adrenalin, a také metabolismu bílkovin, zlepšení krevního oběhu a paměťovou.

Chcete vědět, které potraviny obsahují spoustu vitaminů B6 a B12? Pistácie Banana

  • žloutek Nuts Mušle
  • telecí a jehněčí maso pstruh, tuňák a sardinky jogurt

5. Zinek - minerál důležitý pro celkové zdraví, a to nejen na mozek. Zlepšuje pokožku, podporuje hojení, bojuje s rakovinou a dokonce chrání před chladem, posílením přirozenou imunitu.

Bude zajímavé, abyste věděli, že zinek je nedílnou součástí paměti a kognitivní stability. Například lidé trpící nedostatkem tohoto minerálu často trpí epilepsií. Proto je důležité vždy mít správné množství zinku. Díky tomu můžete zlepšit výkon hippocampálního mozku, paměť a schopnost učit se. Stojí za to pamatovat.

Kde obsahuje hodně zinku?

  • Kraby Ústřice Arašídy
  • Black Chocolate Dýňová semínka sezamová semínka
  • pšeničných klíčků Lamb

Na závěr bychom chtěli připomenout, že kromě využití všech těchto živin, zdravé a aktivní mozek musí neustále pracovat. Naučte se, zaujměte něco a vést zdravý a aktivní životní styl. každý den se snaží naučit se něco nového a udržovat dobré vztahy s lidmi kolem vás, vždy optimistický a nadšený.

Dávejte pozor na stres a nezapomeňte přidat výše uvedené produkty do vaší stravy.


19 Tipů, jak ušetřit místo v koupelně

19 Tipů, jak ušetřit místo v koupelně

Zajímavosti Většina domů má malé koupelny, jako návrháři preferují ložnici a obývací pokoj. I když koupelna je malá, můžete se vždy snažit, aby to pohodlnější, přidává některé dekorativní prvky a doplňky. Problém je v tom, že je často obtížné je správně zorganizovat a získáte nepořádek lahví, kosmetiku, toaletní papír, ručníky a jiných často používaných položek.

(Zajímavosti)

Co nedělat, pokud trpíte hypertenze

Co nedělat, pokud trpíte hypertenze

Zajímavá fakta Dnes vysoký krevní tlak je velmi časté onemocnění, které může být způsobeno různými faktory (např, obezita, dědičnost, špatná strava, sedavý způsob života, a atd.). Vysoký tlak může způsobit mnoho zdravotních problémů, zejména těch, které se týkají kardiovaskulárních onemocnění. To je důvod, proč lidé s vysokým krevním tlakem by měli sledovat zdravý životní styl pro kontrolu pokroku problému a zabránit vzniku vážných zdravotních problémů.

(Zajímavosti)