5 Silných způsobů, jak zabránit demenci


5 Silných způsobů, jak zabránit demenci

Demence bude mít vliv na více a více lidí v příštích desetiletích.Nezvelicujeme. Mluvíme o skutečnosti, která musí být známa. To je důvod, proč.

Délka života stále roste. To znamená, že budeme muset zrostalnu starší populaci, protože riziko neurodegenerativních chorob, jako je Alzheimerova choroba nebo jinými formami demence, je prakticky nevyhnutelné.

Nyní čelíme situaci, která nebyla tak rozšířená před několika desetiletími.

Proto je dnes nejlepší čas, aby lékařské a vědecké komunity vyvinuly nové metody léčby, jakož i metody včasné diagnostiky.

Ještě důležitější než kdy jindy je péče o naše zdraví. Zahrnuje cvičení přirozených způsobů boje proti demenci.

Dnes bychom se rádi podívali na 5 silných způsobů, jak bojovat proti této nemoci.

1. Mentální stimulace: to je víc než sudoku

Stimulace mozku je nutná k prevenci kognitivního zhoršení.

Mluvíme o vynikající schopnosti vašeho mozku - neuroplasticita, která vám umožní vytvořit nové spojení a vytvořit novou nervovou tkáň.

Často si myslíme, že křížovky a sudoku budou dělat tuto práci, ale nestačí.

Chcete-li zabránit demence, potřebujete sociální interakce, komunikaci a výzvy. Musíte se naučit nové, rozšiřovat své obzory, smát, argumentovat a obklopovat se inspirativními lidmi.

Váš mozek je aktivován, když se naučíte něco nového (čím těžší je, tím lépe). Něco jako, jak se naučit hrát v 70. letech, je skvělé pro vaše kognitivní zdraví.

2. Omega-3 mastné kyseliny rybí tuk

- jeden z nejlepších potravin pro váš mozek, spolu s ořechy, avokádo a jakékoliv potraviny bohaté na omega-3 mastných kyselin.

Tato přírodní látka zlepšuje kognitivní práci, chrání srdce a zabraňuje neurodegeneraci spojenou s věkem.

Vždy se doporučuje změnit stravu a přidat omega-3 potraviny a vitamínové doplňky.

3. souvislost mezi aspirin a mozku zdraví

Některé studie a články publikované v British JournalTelegraph, což naznačuje, že Dlouhodobá konzumace aspirinu je spojena s nižším rizikem Alzheimerovy choroby.

Použití aspirinu v malých množstvích a po určitém věku chrání mozkové buňky.

kyselina acetylsalicylová (Aspirin) snížení zánětu kloubů a svalů, a zabránit degeneraci mozku a smrti neuronů.

Aspirin také ředí krev a tím pomáhá předcházet infarktu a mozkových cévních onemocnění.

Nicméně, nemůžete se rozhodnout o nástupu denního užívání aspirinu.

neurolog by měl analyzovat vaše osobní situace a rizikové faktory, aby rozhodl, zda jmenovat malé množství denního aspirinu nebo ne.

4. cvičení a středomořská strava

dobrá strava, která obsahuje omega-3 mastné kyseliny by měly být bohaté na vlákninu, čerstvé ovoce a zelenina, maso a ořechy.

Kromě toho malá sklenka červeného vína může každý den podporovat zdraví srdce a mozku.

Středomořská strava - je nepřekonatelný příklad toho, jak správně jíst.

spotřeba olivového oleje a rýže, jakož i o nahrazení zpracované potraviny a ekologické sezónní přinést úžasné množství nádherných minerálů, vitamínů a antioxidantů.

Nezapomeňte: maximalizovat kvalitu života a zabránit demence, fyzická aktivita je také nezbytně nutná.

Řekněte „ano“ denní aktivity, chůze, plavání, tanec, jízda na kole, pod schody a procházky ve večerních hodinách, spíše než sedět v přední části televizoru.

5. Pokud chcete, aby se zabránilo demence, chrání vaše srdce

V tomto článku jsme se zdůraznit znepokojení pro mozek, zlepšuje nervová spojení a mozkovou činnost, stejně jako získávání živin, které pomáhají zabránit degeneraci.

Ale je tu další faktor, který by neměl být ignorován: , pokud nechcete starat o mozku, péče o srdce, ztratí sílu, zdraví a udržitelnost.

Proto je důležité věnovat pozornost následujícím ukazatelům:

  • Ovládání hladiny cholesterolu.
  • Ovládejte hladinu cukru.
  • Dbejte na arteriální tlak.
  • Vyhněte se nadváze.

Nakonec je také důležité udržovat emoční život pod kontrolou , což může způsobit mnoho problémů.Stres a úzkost jsou hlavními nepřáteli vašeho srdce a mozku.


7 Užitečných tipů pro zdraví srdce

7 Užitečných tipů pro zdraví srdce

Tvaroh je nejdůležitější sval těla. Lidé se však obvykle starají o zdraví srdce, zatímco pracuje správně. Onemocnění srdce je jednou z hlavních příčin smrti po celém světě. Abyste se jim vyhnuli, doporučujeme, abyste udělali vše pro to, abyste udrželi zdraví vašeho srdce. Jak? V tomto článku vám řekneme, jak to udělat.

(Užitečné návyky)

Dnes se nic dělat mě přemýšlet negativně

Dnes se nic dělat mě přemýšlet negativně

Užitečné návyky jsem se rozhodl přestat myslet negativně. Koneckonců, pocit hořkosti nedělá nic dobrého ani pro zdraví nebo pro mé štěstí. Pozitivní je mnohem jednodušší, než se zdá. Je to také nejrychlejší způsob, jak působí na tělo a přinutit se k úsměvu. Je to už dlouhá doba, co jsem viděla jasnou stránku v každé věci.

(Užitečné návyky)