5 Tipů pro odstranění duševní únavy


5 Tipů pro odstranění duševní únavy

Kdo netrpělduševní únavav určitém okamžiku svého života? Máme na mysli přesně ten tlak v chrámech, který soustřeďuje tisíce starostí, tisíce nevyřešených problémů a úzkost přes ně, což zrychluje naše srdce.

Tak se to stalo každý den pro mnohé z nás: s mnoha problémy, které jsou tak těžké se zbavit ... Co můžeme udělat, abychom se vyrovnali s takovými zátěžemi? Za prvé, musíte vědět, že taková duševní únava je opravdu problém.

Stojí za to pochopit, že je nemožné nadále žít s takovou duševní únavou, tolerovat to a myslet si, že by to mělo být. Ve skutečnosti nelze tento stav věcí vůbec považovat za zdravý. Z tohoto důvodu vám chceme nabídnout pět jednoduchých tipů, které vám pomohou. Jste připraveni je vzít na vědomí? Takže čtěte.

1. Jednoduché bodové masáže cvičení

Už jsme mluvili o výhody a výhody bodové masáže dříve na našem blogu. Například v článku o tom, jak zmírnit stres. Ale je tato metoda účinná? Ano, je to také velmi. Vysvětlíme, jak učinit takovou masáž, abychom ulehčili duševní únavu, kterou můžete cítit, když jste ohromeni zkušeností a cítíte spoustu stresu.

Podívejte se na fotku shora. Tam uvidíte, co je třeba udělat: jednoduše pomocí dvou prstů: index a velký - trochu tiskněte tuto oblast na nějakou dobu. Právě zde jsou soustředěny určité nervové zakončení, které díky své stimulaci poskytují úlevu a úlevu od napětí. Jedná se o velmi jednoduchou a účinnou metodu.

Existuje další "magický" bod, který je také vhodný pro uvolnění z napětí, uklidnění a relaxace. Nachází se na začátku nosu, přímo v té malé fossi mezi oči. Najal jste ji? Velmi dobře! Nyní s ukazováčkem a masáží palec této oblasti po dobu 30 sekund. Okamžitě se budete cítit uvolněně.

3. Zastavte se na chvíli a jen dýchte

Právě jste dokončili svou práci, ale stále o tom přemýšlíte a snažte se pochopit, co má dělat zítra. Jinými slovy, ve své hlavě jste stále vázáni na obavy, chyby, problémy a rozhovory tohoto pracovního dne. Po práci se dostanete domů a tady čekáte ještě více práce a péče: děti, nákupy, zranění v kuchyni ... Jak tedy může vůbec zmírnit psychickou únavu?

  • pamatovat další velmi důležitou věc, nebo ještě lépe, vzít to pravidlo: muset najít čas pro sebe, nejméně 2 hodiny každý den a být sám. To vám umožní cítit svůj osobní prostor, nikoliv obsazený. To není rozmar, vůbec ne. Jedná se vlastně o požadavek Mental Health - „zůstat chvíli“ dynamický rytmus každodenního života a nabitém programu, který vás nutí neustále spěchat.
  • Hledejte klidné a klidné místo. Zde se budete cítit lépe.
  • Nyní vyprázdněte svou mysl od péče a dýchaj hluboce a vydechněte. Opakujte tyto cviky pětkrát, snažte se nic přemýšlet.
  • Nyní po tomto jednoduchém cvičení udělejte něco užitečného pro sebe. Jděte na procházku, čtěte a dejte se.

3. najít úkryt v „soukromém paláci myšlenek“

jako dobrý příklad, že jste v práci, v kanceláři nebo v obchodě zvyklý sebou kamkoli jdete každý den do práce a kde se obvykle trpí silným tlakem ze strany úřadů, klientů nebo spolupracovníků v práci. Jak můžete v takovém případě účinně zmírnit duševní únavu kdykoli?

  • To trvá jen 5 minut. Jděte na klidné místo nebo zůstaňte na pracovišti, pokud je docela tichý.
  • Podívejte se na okno nebo na jiné klidné místo. Neměli byste se dívat na obrazovku počítače.
  • nyní dýchat a vydechovat klidně a rytmicky.
  • A co teď dělá? Snažte se použít vaši představivost. Představte si něco příjemného, ​​například místo, kam byste chtěli cestovat. Přemýšlejte o pláži, kde se obvykle cítit klidně. Představte si teplý jemný vánek, teplo a písek. Mentálně udělat výlet do „soukromého paláce“, kde je vše v klidu a není žádný tlak. Relaxujte tam, "odpojte" trochu od všeho toho rutinního tlaku reality.

4. Infuze růže, vápna a meduňka

infuze růží, vápna a meduňky je nejúspěšnější léčbu mírných případech stres a úzkost. Je voňavá, lehká a uklidňující. Infúze je ideální pro uvolnění duševní únavy.

Budete potřebovat jen10 gramů listů nebo okvětních lístků růží, 10 gramů moruše a 5 gramů vápna. Přidejte do této složky sklenici vody (250 ml) a přeneste produkt do varu. Po infuzi je zralá, přidejte k tomu trochu medu.

Infuzi pomalu na klidném místě, sám, v naprosté tichosti. Vychutnejte si tento okamžik a infuzi, aniž byste mysleli na něco Nechte si odpočinout 20 minut.

5. Zdraví prospívá systematickým procházkám

Existuje jen velmi málo věcí, které tak relaxují a ulehčují myšlenky na potíže jako dobrou venkovní procházku. Musíš se zbavit jen půl hodiny. Nasaďte si pár dobrých bot, pokud máte psa, vezměte si s sebou a jděte na procházku. Rychlé chůze bude vždy zvyšovat tok krve a vaše srdce bude fungovat lépe.

Tímto způsobem neposkytujete pouze přístup k více kyslíku do všech orgánů vašeho těla, ale také osvobodíte svou mysl od problémů a osvěžujete mnoho pozitivních myšlenek. Navíc klesá arteriální tlak, obavy se sníží a budete se moci podívat na některé věci z jiného úhlu a najít uvolněnější způsob řešení problémů.

Nechte vítr míchat vlasy a osvěžte svou mysl. Mentální únava začne ztratit svou intenzitu a určitě budete mít pocit úlevy. Je možné, že v takových okamžicích budete schopni začít myslet, že je třeba provést nějaké změny ve vašem životě, jmenovitě stanovení některých priorit nebo myšlení trochu víc o sobě.

Rozhodně si zasloužíte být šťastní a zbavit se některých z těch těžkých výklenků každodenního života, které vyčerpávají Vaši mysl a vyváží se z rovnováhy. Pokud podvědomě cítíte, že se něco děje, nebo je třeba něco změnit, udělejte to okamžitě. Takže zachráníte zdraví sebe i své blízké. Proč ne začít dnes? Řekni, není to tak těžké, jak se zdá.


7 Tipů ke snížení zadržování tekutin

7 Tipů ke snížení zadržování tekutin

Užitečné návyky patříte k lidem, kteří občas trpí nadýmání? Důvodem může být teplo, jídlo a hormonální cykly. Bez ohledu na to, co způsobuje nadýmání, všichni víme dobře, jak frustrující problém, který chci co nejdříve vyřešit. Později v tomto článku se budeme dávat nějaké tipy, které vám pomohou přirozený způsob snížení zadržování tekutin bez jakýchkoliv vedlejších účinků.

(Užitečné návyky)

Přestat kouřit 3 jednoduché recepty na pomoc zdržet kouření návyky

Přestat kouřit 3 jednoduché recepty na pomoc zdržet kouření návyky

Užitečné Jedním z největších problémů, kterým čelí lidé, kteří se snaží přestat kouřit, to začít den bez cigarety na první pokušení. těla, zejména mozku, tak zvyklí, že nikotin v případě nedostatku tohoto toxickou reagující řady příznaků známých jako vysazení. Je důležité si uvědomit, že pokud jde o odvykání kouření, ne každý bude moci používat stejné strategie.

(Užitečné návyky)