5 Tipů pro odstranění duševní únavy


5 Tipů pro odstranění duševní únavy

Kdo netrpělduševní únavav určitém okamžiku svého života? Máme na mysli přesně ten tlak v chrámech, který soustřeďuje tisíce starostí, tisíce nevyřešených problémů a úzkost přes ně, což zrychluje naše srdce.

Tak se to stalo každý den pro mnohé z nás: s mnoha problémy, které jsou tak těžké se zbavit ... Co můžeme udělat, abychom se vyrovnali s takovými zátěžemi? Za prvé, musíte vědět, že taková duševní únava je opravdu problém.

Stojí za to pochopit, že je nemožné nadále žít s takovou duševní únavou, tolerovat to a myslet si, že by to mělo být. Ve skutečnosti nelze tento stav věcí vůbec považovat za zdravý. Z tohoto důvodu vám chceme nabídnout pět jednoduchých tipů, které vám pomohou. Jste připraveni je vzít na vědomí? Takže čtěte.

1. Jednoduché bodové masáže cvičení

Už jsme mluvili o výhody a výhody bodové masáže dříve na našem blogu. Například v článku o tom, jak zmírnit stres. Ale je tato metoda účinná? Ano, je to také velmi. Vysvětlíme, jak učinit takovou masáž, abychom ulehčili duševní únavu, kterou můžete cítit, když jste ohromeni zkušeností a cítíte spoustu stresu.

Podívejte se na fotku shora. Tam uvidíte, co je třeba udělat: jednoduše pomocí dvou prstů: index a velký - trochu tiskněte tuto oblast na nějakou dobu. Právě zde jsou soustředěny určité nervové zakončení, které díky své stimulaci poskytují úlevu a úlevu od napětí. Jedná se o velmi jednoduchou a účinnou metodu.

Existuje další "magický" bod, který je také vhodný pro uvolnění z napětí, uklidnění a relaxace. Nachází se na začátku nosu, přímo v té malé fossi mezi oči. Najal jste ji? Velmi dobře! Nyní s ukazováčkem a masáží palec této oblasti po dobu 30 sekund. Okamžitě se budete cítit uvolněně.

3. Zastavte se na chvíli a jen dýchte

Právě jste dokončili svou práci, ale stále o tom přemýšlíte a snažte se pochopit, co má dělat zítra. Jinými slovy, ve své hlavě jste stále vázáni na obavy, chyby, problémy a rozhovory tohoto pracovního dne. Po práci se dostanete domů a tady čekáte ještě více práce a péče: děti, nákupy, zranění v kuchyni ... Jak tedy může vůbec zmírnit psychickou únavu?

  • pamatovat další velmi důležitou věc, nebo ještě lépe, vzít to pravidlo: muset najít čas pro sebe, nejméně 2 hodiny každý den a být sám. To vám umožní cítit svůj osobní prostor, nikoliv obsazený. To není rozmar, vůbec ne. Jedná se vlastně o požadavek Mental Health - „zůstat chvíli“ dynamický rytmus každodenního života a nabitém programu, který vás nutí neustále spěchat.
  • Hledejte klidné a klidné místo. Zde se budete cítit lépe.
  • Nyní vyprázdněte svou mysl od péče a dýchaj hluboce a vydechněte. Opakujte tyto cviky pětkrát, snažte se nic přemýšlet.
  • Nyní po tomto jednoduchém cvičení udělejte něco užitečného pro sebe. Jděte na procházku, čtěte a dejte se.

3. najít úkryt v „soukromém paláci myšlenek“

jako dobrý příklad, že jste v práci, v kanceláři nebo v obchodě zvyklý sebou kamkoli jdete každý den do práce a kde se obvykle trpí silným tlakem ze strany úřadů, klientů nebo spolupracovníků v práci. Jak můžete v takovém případě účinně zmírnit duševní únavu kdykoli?

  • To trvá jen 5 minut. Jděte na klidné místo nebo zůstaňte na pracovišti, pokud je docela tichý.
  • Podívejte se na okno nebo na jiné klidné místo. Neměli byste se dívat na obrazovku počítače.
  • nyní dýchat a vydechovat klidně a rytmicky.
  • A co teď dělá? Snažte se použít vaši představivost. Představte si něco příjemného, ​​například místo, kam byste chtěli cestovat. Přemýšlejte o pláži, kde se obvykle cítit klidně. Představte si teplý jemný vánek, teplo a písek. Mentálně udělat výlet do „soukromého paláce“, kde je vše v klidu a není žádný tlak. Relaxujte tam, "odpojte" trochu od všeho toho rutinního tlaku reality.

4. Infuze růže, vápna a meduňka

infuze růží, vápna a meduňky je nejúspěšnější léčbu mírných případech stres a úzkost. Je voňavá, lehká a uklidňující. Infúze je ideální pro uvolnění duševní únavy.

Budete potřebovat jen10 gramů listů nebo okvětních lístků růží, 10 gramů moruše a 5 gramů vápna. Přidejte do této složky sklenici vody (250 ml) a přeneste produkt do varu. Po infuzi je zralá, přidejte k tomu trochu medu.

Infuzi pomalu na klidném místě, sám, v naprosté tichosti. Vychutnejte si tento okamžik a infuzi, aniž byste mysleli na něco Nechte si odpočinout 20 minut.

5. Zdraví prospívá systematickým procházkám

Existuje jen velmi málo věcí, které tak relaxují a ulehčují myšlenky na potíže jako dobrou venkovní procházku. Musíš se zbavit jen půl hodiny. Nasaďte si pár dobrých bot, pokud máte psa, vezměte si s sebou a jděte na procházku. Rychlé chůze bude vždy zvyšovat tok krve a vaše srdce bude fungovat lépe.

Tímto způsobem neposkytujete pouze přístup k více kyslíku do všech orgánů vašeho těla, ale také osvobodíte svou mysl od problémů a osvěžujete mnoho pozitivních myšlenek. Navíc klesá arteriální tlak, obavy se sníží a budete se moci podívat na některé věci z jiného úhlu a najít uvolněnější způsob řešení problémů.

Nechte vítr míchat vlasy a osvěžte svou mysl. Mentální únava začne ztratit svou intenzitu a určitě budete mít pocit úlevy. Je možné, že v takových okamžicích budete schopni začít myslet, že je třeba provést nějaké změny ve vašem životě, jmenovitě stanovení některých priorit nebo myšlení trochu víc o sobě.

Rozhodně si zasloužíte být šťastní a zbavit se některých z těch těžkých výklenků každodenního života, které vyčerpávají Vaši mysl a vyváží se z rovnováhy. Pokud podvědomě cítíte, že se něco děje, nebo je třeba něco změnit, udělejte to okamžitě. Takže zachráníte zdraví sebe i své blízké. Proč ne začít dnes? Řekni, není to tak těžké, jak se zdá.


Zajímavé informace o 3 starověké tajemství štěstí

Zajímavé informace o 3 starověké tajemství štěstí

Většina z tipy, které dnes slyšíme pro štěstí, nejsou nové. Tajemství štěstí pochází ze starověké moudrosti. Ačkoli jsou již dlouho založeny, zdá se, že je stále nemůžeme plně využít v moderním světě. Lidé ještě nevěděli, že se snaží učit svou starou moudrost. čtení: Tři moudré opice a jejich lekce pro nás V tomto článku si popíšeme 3 dávné tajemství štěstí, že je velmi důležité, aby se součástí jejich života dnes a za nimi v budoucnu.

(Užitečné návyky)

Jednoduché způsoby řízení hněvu

Jednoduché způsoby řízení hněvu

Užitečné návyky Je pravda, že každý dostane vztek na časy, ale problémy vznikají pouze tehdy, když jsou tyto epizody opakují příliš často. Pokud si myslíte, že je příliš svárlivé v poslední době, může být užitečné pro své vlastní dobré informace o některých strategií a nástrojů pro řízení hněv přirozenou cestou.

(Užitečné návyky)