5 Tipů pro snížení křeče v nohách


5 Tipů pro snížení křeče v nohách

užitečné návyky křeče, nazývané také „křeč“ je nedobrovolný. Mohou způsobit mírnou nebo intenzivní bolest. Mohou také vést ke ztuhnutí svalů.

Obvykle se stávají sportovcům a starším, ale každý může trpět.

Proto v tomto článku vám řekneme o snížení křečí v nohách.

Proč jsou křeče?

Jsou lidé, kteří se probouzí uprostřed noci se silnou bolestí pocházející z telat nebo boků. Takže probuzení je velmi nepříjemné.

Ve většině případů nejsou noční křeče zdraví škodlivé. Mohou být sníženy. Je jim možné zabránit roztahováním a změnou každodenních zvyků.

Pokud se svalové křeče objevují pravidelně po celý den, doporučujeme, abyste se obrátili na svého lékaře. Může vám říci, co způsobuje záchvaty a jak tento problém vyřešit.

Existuje několik důvodů pro vznik soudu. Mezi hlavní z nich se týkají těchto faktorů: pohyby

  • (nebo jeho absence) Spotřeba
  • příliš málo nebo příliš mnoho určitých živin

Pokud jde o pohyby, můžeme rozdělit do dvou skupin křeče:

  • ty, které vyplývají z nadměrného vykonávání nebo úsilí (například sportovci, kteří netáhnou před cvičením, nebo pokud děláte na domácí práce po celý den).
  • Mohou také nastat u jinak: kdybyste seděli několik hodin. (To platí pro pracovníky pracující v kanceláři nebo pro ty, kteří jsou zvyklí na pasivní životní styl).

Pokud jde o živiny, stojí za to věnovat pozornost na pár okamžiků. Například dehydratace může způsobit tento problém. Navíc nedostatek hořčíku, vápníku nebo draslíku může způsobit záchvaty.

Záchvaty mohou nastat, pokud užíváte léky, včetně diuretik, léků na vysoký krevní tlak a beta-blokátorů.

Další způsobuje svalové křeče (ve dne iv noci) přidělovat některá onemocnění, včetně cukrovky a problémy se štítnou žlázou. K tomu dochází, protože se v obou případech mění váš metabolismus.

Co potřebujete ke snížení křečí v nohách?

Útoky soudu mohou trvat několik sekund až několik minut. Chcete-li zmírnit stav, musíte masírovat postižené svaly. To jim umožní relaxovat a roztáhnout.

Dojde-li k záchvaty u telat, musí vstát. Protahování a používání vyhřívané dečky nebo led - dobrý nástroj pro tyto případy.

Pokud opakovaně mají záchvaty, a nechcete, aby se objevily znovu během spánku, dávat pozor na tyto metody prevence: Pijte hodně tekutin

Je důležité pít alespoň 8 sklenic vody denně. Vaše tělo je hydratovaná. To umožňuje buňky a orgány fungovat tak, jak by mělo. Totéž se děje s vašimi svaly, šlachy a krve.

Aby se předešlo dehydrataci, můžete pít jiné tekutiny. Například, můžete pít bylinné čaje a ovocné šťávy.

Pokud si svou fyzickou aktivitu nebo cestují mimo v letním horku, byste měli vypít minimálně 12 sklenic.

Můžete také jíst potraviny s vysokým obsahem vody, včetně rajčata, okurky a špenát.

Ještě protahování snížit křeče v nohou

Ať děláte sport, nebo ne. Vždy je třeba dobré natáhnout svaly. Mělo by to nejméně jednou denně. Tímto způsobem můžete zabránit noční křeče a obecnou bolest ve svalech. Doporučuje

protáhl před spaním. Vždy byste měli mít na paměti fyzické schopnosti každého úseku.

  • Sit na postel, natáhnout nohy a spodní části těla. Cílem je dotknout rukou zastavit (nebo co nejblíže k němu).
  • Další cvičení, které mohou být užitečné provést postavení. Položte pravou nohu na postel a roztyahnitsya. Přesunout své tělo na pravé noze. Opakujte druhou nohu.

cvičení ke snížení křeče nohou

Dokonce i když jen projít po parku, nebo jít se svým psem, může to stačit ke snížení křeče v nohách. Jízda na kole, jogging nebo jóga může být velmi užitečné cvičení.

Vaše svaly budou silnější a více mobilní. Nezapomeňte protáhnout po cvičení. Také se ujistěte, že jste se postupně zvyšují složitost cvičení.

jíst vyváženou výživa je základem zdraví. Výsledkem je, že pokud budete jíst dobře, budete méně náchylní k svalové křeče.

Vyberte si potraviny bohaté na draslík (jako banány) a hořčíku (semena jsou vynikajícím zdrojem této živiny). To pomůže zabránit bolesti v noci.

byste měli jíst výživná jídla: ovoce, zelenina a ořechy. Také, přestat jíst rafinované mouky, cukru a smažené potraviny. Používejte správné obuvi

křeče často dochází proto, že se nedaří. Například ženy, které tráví příliš mnoho hodin v patách, nebo ty, kteří nemají sportovní obuv, potřebuji poradit snížit křeče v nohách.

Vyberte si boty, které budou podporovat spodní část nohy.telata by neměl dělat velké úsilí s cílem zvýšit nohy.

Nenoste boty na platformě, těžké boty nebo boty s velmi malými podrážkou. Měla by raději uzavřenou obuv. Alespoň, že se nepohybuje, když jdete.

Dávejte pozor na své ponožky. Pokud jsou příliš těsné, které blokují průtok krve. Mohou dotáhnout svaly na nohou a učinit je náchylný k záchvatům.

Jak rychle zastavit svalové křeče

Svalové křeče mohou být velmi bolestivé, proto je důležité vědět o rychlé a přírodní způsoby, jak k jejich odstranění, a to zejména pokud často trpí nich.


Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Užitečné, pokud trpíte nespavostí nebo spánková , jsme si jisti, že jste vyzkoušeli všechno od čajů chodit v noci. Nicméně, mějte na paměti, že to, co funguje pro jednu osobu, nemusí fungovat pro druhého, a proto by měl vždy zkusit něco nového, aby zjistil, jestli se vám to hodí. Dnes tedy chceme mluvit o slavném technice 4-7-8, a ačkoli to je jen zajímavé tipy, měli byste vědět, že mnoho lidí, kteří pravidelně jak to udělat, a to nejen získat normální spánek, ale také lépe schopni vyrovnat se s stres a snadnější odpočinek.

(Užitečné návyky)

Foods se vyhnout večer

Foods se vyhnout večer

Užitečné návyky přijdeš domů unavený po dlouhém dni a chytit první věc, kterou můžete najít v lednici, teplo je v mikrovlnce a jíst. Někdy ani nemůžu dávat pozor na to, co bylo na vašem talíři, že? Není to hrozné, jestli se to stane jen čas od času, ale je důležité, že tento druh chování s jídlem a jídlem není zvykem.

(Užitečné návyky)